Huvittaa seurata hoitolapseni käytöksen muutosta kun
40v äitinsä tulee hakemaan häntä. Todella herttainen ja kiltti lapsi mutta vanhemmilla vanhemmuus kadoksissa. Lahjontaa, tyhjänpäiväisiä uhkauksia ja alemmuutta vain näen ja kuulen. Voi lapsi raukkaa!
Kommentit (38)
puuttua ihan päivänselviin ongelmiin hoitolastensa käytöksessä. Omalla pojallani oli ongelmia kielellisessä kehityksessä, mutta hoitaja ei osannut ohjeistuksista huolimatta häntä ohjata oikeaan suuntaan. Toisella hoitolapsella oli dg. asperger, mutta hoitaja keskittyi hoidon ja kasvattamisen sijasta lähinnä juoruilemaan hänestä meille muille vanhemmille. Saimme onneksi tarhapaikan ja ko. hoitajasta teimme valituksen, jonka jälkeen hän irtisanoutui itse.
kuin pph ovat? Minun lapseni on pph:lla ja toisinaan varahoidossa pk:ssa. Pk:ssa lapset kulkevat kaulat paljaana ja saavat maata vesilätäköissä, juomassa kuravettä. Pph niin ei tapahdu! Ainakaan meillä.
Vierailija:
Huvittaa seurata hoitolapseni käytöksen muutosta
Ammatillinen ote työhön on jotakin aivan muuta.
21
Vierailija:
kuin pph ovat? Minun lapseni on pph:lla ja toisinaan varahoidossa pk:ssa. Pk:ssa lapset kulkevat kaulat paljaana ja saavat maata vesilätäköissä, juomassa kuravettä. Pph niin ei tapahdu! Ainakaan meillä.
yrittävät nyt jotenkin korjailla loukattua itsetuntoaan haukkumalla sua.
PS. MÄ olen ihan akateeminen, ja muakin naurattaa nössövanhemmat, jotka ei saa mitään otetta lapsiinsa. En ole pahoillani, koska itsehän ovat tiensä valinneet.
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Miksi moni luulee, että pk:ssa on parempaa henkilökuntaa
Vierailija:
yrittävät nyt jotenkin korjailla loukattua itsetuntoaan haukkumalla sua.PS. MÄ olen ihan akateeminen, ja muakin naurattaa nössövanhemmat, jotka ei saa mitään otetta lapsiinsa. En ole pahoillani, koska itsehän ovat tiensä valinneet.
Kuviteltiin et on helppoa rahaa, siinä samalla kun hoitaa omia muksujaan, vaikka ei ole alalle koulutusta, ja sit juoruillaan ympäriinsä hoitolasten asioita ja rikotaan vaitiolovelvollisuutta minkä keritään
Sääli, että koko ammattikunnan maine pilaantuu ap:n kaltaisten " ammattilaisten" vuoksi :(
hän käsittäisi, että normaali lapsi kiukuttelee vanhemmilleen päivän murheet hoitopäivän jälkeen. Osa tekee sen siinä hoitajan silmien alla, osa kotona. Mutta käytöksen muutos on varma, vaikkakin vaihtelee päivittäin.
että äiti on sen verran luotettavampi ja turvallisempi henkilö kuin pph, että hänelle voi turvallisin mielin näyttää ne negatiivisetkin tunteet. Voit ap ottaa epäluottamuslauseena sen, että lapsi on sinulle aina niin ihana ja kiltti. Ja voit kertoa tälle kyseiselle äidille, että kiintymyssuhde äidin ja lapsen välillä on ihan normaalisti kehittynyt.
t. ammattilainen
Jokainen tietää, että lapsi kiukuttelee enemmän vanhemmilleen kuin hoitajalle.
Kun hän on lasten kanssa, nämä saavat tehdä ihan mitä lystäävät ja sisko ostaa hyväksyntää. Sitten kun menen hakemaan, lapset ovat ylikierroksilla ja rähisevät turvattomuuttaan.
koska valitettavan moni ei tiedä mitää lapsen normaalista kehityksestä.
Sekö, että hän kertoo täysin tunnistamattomasta äidistä av:lla?