Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni (isä) on lapselle yhtä tärkeä kuin minä (äiti)

Vierailija
02.03.2008 |

sääliksi käy ne perheet joissa isä ei saa luotua vauvaan/lapseen yhtä hyvää tunnesidettä kuin äiti. usein syy on omistushaluisessa äidissä, joihin on tälläkin palstalla törmätty. äiti ei uskalla/halua jättää isää hoitamaan omaa lastaan ym.

mutta syytä on myös isissä jotka painavat hikihatussa töitä. on järjetöntä että äiti on lapsen kanssa 3 vuotta kotona ja isä painaa tuplasti duunia eikä näe lastaan koskaan. omassakin tuttavapiirissä isät lähtee herättyään töihin ja tulevat kotiin töiden ja harrastusten jälkeen ilta seitsemältä tai kahdeksalta. lapset näkevät isää ehkä tunnin päivässä. pikkaisen on vaikea luoda hyvää suhdetta tuollaisella näkemisellä.

minun poikieni ja heidän isänsä suhdetta kadehditaan. lapset näkevät isäänsä yhtä paljon kuin minuakin. teemme molemmat töitä, mutta mahdollisimman vähän. lapset hoidetaan kotona. jos lapsi satuttaa itsensä niin lohduttajaksi kelpaa kumpi vain vanhemmista...äitiä ei eaina automaattisesti etsitä lohduttajaksi. isä on osallistunut hoitoon (ruokinnasta lähtien) heti vauva ajoista eikä kumpikaan ole pomo lasten asioissa.

sitä yritän tässä vain sanoa, että kun kateellisena katselette meidän perheen kaltaisten isien suhdetta lapsiinsa...niin miksi ette ryhdy tuumasta toimeen ja tee omasta elämästänne samanlaista?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isä voi osallistua syöttämiseen. Minä ainakin pumppasin maitoa ihan käytännön pakosta, jolloin oli luonnollista isänkin hoitaa syöttöjä...

Vierailija
42/45 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille ei kaikki äidit voi mitään vaikka kuinka haluaisi..

NYT HAUKUT VÄÄRÄÄ PUUTA, MEE HAUKKUMAAN NIITÄ ISEJÄ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin me eli sellaisia joissa työpanokset on tasan. Muutaman tunnen, joissa isän panos on isompi kuin äidin.

Vierailija
44/45 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne yhtään perhettä, jossa isä ei osallistuisi lastenhoitoon ja perhe-elämään ihan automaattisesti ja luonnollisesti.

Vierailija
45/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Onko isän kehuminen mukamas "elvistelyä" tai vastaavaa? :DDD mitä tästä opimme? -älkää kehuko missään tapauksessa miestänne isänä missään. se ei katsokaas ole normaalia. Ja ymmärtäähän tuon, itsekkään en koskaan kehu lapseni äiti ikinä. Mitähän muut musta ajattelisivat? Ne luulee että haluan egoilla vain koska haluan antaa arvostusta toiselle. Hyi vittu! Enkä ikinä siksikään halua kehua koska se on vain perheen oma asia,joka ei kuulu kenellekkään. OIKEASTI HYVÄT ÄIDIT! kehukaa niitä miehiänne, jos se jollekkin ongelma todellakin on, niin olen aivan varma että se ei ole ainut ongelma heidän elämässä.

TERVEISIN: hyvä isä vaikka kertoa ei saisikaan