Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~*~ Tonskien maaliskuu ~*~*~*~

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt täällä nuuskimassa... Ja nyt sitten uskallan jo tälle puolen ilmoittautua, vaikken tätä päivää uskonut koskaan näkeväni... Mutta tosiaan näillä näkymin meidän Eetusta siis tulee isoveli marras-joulukuussa.

Viiperolle kovasti tsemppiä, toivottavasti ei enää ilmene mitään vuotoja.

Oireita, ei oo kuin valtava väsymys ja lievä öklötys ja hirrrrmuinen nälke koko ajan! 9.4 on eka ultra, joten sitten nähdään, ollaanko tässä raskaana vai ei, kyllä tää vaikuttaa niin oudolta...

Mutta eipä tänne muuta...

napero ja joulutonttu 5+6

Vierailija
2/80 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Viipero, ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu!!

Onneksi ei nyt enempää ole vuotoja tullut! JA toivotaan ettei tulekaan!!

Mulla alkoi tuhrut jo heti kun plussasin ja jatkui epäsäännöllisesti noin viikolle 13 asti. Koskaan se ei ollut kirkkaan punaista vaan enemmänkin vaaleanpunaista, limaista (anteeksi ällökuvaus!!!) " vuotoa" , jota en ainakaan huomannut, että olisi housuihin asti tullut..

Ja ultrassa selvisi se syykin, eli istukka on kohdun suun päällä. Mutta raastavia nuo viikot oli, enkä todellakaan osannut nauttia raskaudesta silloin. Nyt vasta kun liikkeetkin tuntuvat kunnolla, eikä tuhruja enää ole ollut, olen pystynyt ja osannut nauttia ja iloita tästä raskaudesta!

Pesukarhulle tsemppiä yövuoroihin!! Ilman raskauttakin mulla ainakin yövuorot teki tiukkaa, mutta onneksi oli mukava pomo, joka oma-aloitteisesti jätti multa yöt pois kun kerroin raskaudesta. Siis esikoisen odotusaikana, nythän olen vielä hoitovapaalla:)

Voi hitsi kun en muista mitä muuta piti kommentoida.. Nyt kai se raskausdementia on jo alkanut :o

Kamomilla rv 18+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaisikohan sitä jo tulla tänne puolelle.

Viiperolle jaksuja, tollaset ylimääräset vuodot on kyllä tosi ilkeitä, sitä ehtii miettiä jo vaikka mitä juttuja, onneksi loppui !

mulla alkoi paha olo tosi aikaisin , eilen jo tuntui pariin kertaan että kohta tulee ylös, mutta ei sitten kuitenkaan, koko ajan on sellainen pala kurkussa olo, empäs muistanutkaan miten ällöttävää tämä voi olla.

jokohan burde pian lähtee laitokselle, mua jänskättää sun puolesta kamalasti.

eipä mulla sitten muuta kait.

aa ae ja vielä vailla tekonimeä oleva pikkuinen 4+6

Vierailija
4/80 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] NAPEROLLE ja AA:lle paaaaaljon tervetuloa tänne odotuspuolelle! Ja onnea vielä molemmille tätäkin kautta. :D Ihanaa kun teilläkin on tärpänny!

[color=blue] Mua niin huvittaa kun monet jännittää mun (tai siis meidän) puolesta.. Siis sitä että koska tulee lähtö synnärille jne.. Mut toisaalta on ihanaa, kun elätte niin kovasti mukana tätä. Siis tarkotan teitä odotuspuolen ja taaperoiden väkee (vaikka siis aika sama porukka molemmissa pyöriikin ;)).

Tein just äsken banaani-vaniljarahkaa ja mies tekee popcorneja. Enää ootellaan, et Heidi herää päikkäreiltä ja sit syödään + lähetään kai anoppilaan?!

Tänään on supistanu pari kertaa kipeesti... Toivottavasti alkais supistelee enempiki, että pääsis tosi toimiin. Nyt olis heidin hoitokuviotkin selvillä, doula käyny kurssillansa ja mun äite tulossa ma-ke meille. :D Eli siis VILTSU -> nyt saisit syntyä - kiitos! :D

Burde & viltsu 39+0 (taas supistaa ja selkään koskee... :D)

Vierailija
5/80 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin tänne roikkuun, kun meidän lapsi päättiki kiskasta 4h päikkärit (kannattaiskohan nukkuu öisin)..

mulla oli D' a odottaes joskus 11+jotain viikolla tollasta vuotoo. kerran hulahti isompi määrä ja sit siitä päivän tuli ruskeeta tuhrua. mitään syytä vuodolle ei löytynyt eikä sitä koskaan toiste tullut. D' han synty 35+5 ja silloin kätilö esitti yhdeks vaihtoehdoks aikaselle syntymälle ton vuodon, mut se oli vaan yks mahdollisuus eikä luultavimmin syy.

tsemppiä bd!

Jenni

Vierailija
6/80 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuu kolkuttaa ovella. Koskakohan olen viimeksi kirjoitellut? Tammikuussa? Kovasti olen teidän juttujanne lukenut, mutta aika ei yksinkertaisesti ole riittänyt kirjoittamiseen. Nyt poika nukkuu päikkäreillä pihalla, ja toivonkin, että tässä välissä ehdin kirjoittaa kuulumisia. Kommentoimaan en sen kummemmin nyt rupea, sillä olette niiiiin paljon ehtineet täällä jutskailla! Onnea uusille plussanneille sekä tervetuloa uudelle prinsessalle maailmaan!

Meillä on sairasteltu viime ajat niin kamalasti, että sekin on sitten pitänyt kiireisenä. Vatsataudin jälkeen ollaan silmätaudissa oltu ja sitten päälle vielä ties kuinka mones flunssa. Vielä olen itse toipumassa taudista, onneksi poika ja mies ovat jo osansa sairastaneet ja parantuneet. Vatsatauti oli kyllä melkoinen koetus, onneksi itse pääsin siitä helpoimmalla. Ja nekin kolme oksua taisivat tulla ihan vaan johtuen raskaudesta.

Niskaturvotuksessahan la meillä siirtyi 12 päivää eteenpäin. 9.4. olisi sitten vuorossa rakenneultra. Kovasti odotellaan jo sinne pääsyä. Neuvolassa viimeksi käydessäni terkka kysyi sokeriarvoista (jouduin esikoista odottaessani insuliinille lopussa, sokerit nousi, vaikka tein mitä). Ihmeellistä, mutta totta: ne ovat pysyneet normirajoissa ihan suosiolla ja reilusti jopa alikin! Ja verenpainekin on ollut tässä raskaudessa normaali. Eli siitä puolin on todellakin ollut ihan erilainen raskaus! Liikkeet on tuntuneet jo kauan, maha pullahti esille yhdessä yössä psri viikkoa sitten ennen pääsiäistä. Nyt kuulemma ei millään voi erehtyä, onko kyseessä liikakilot (joita todellakin on) vai vauvamaha! Töissäkin jo osaavat kysyä, koska se syntyy.

Esikoinen oppi meillä kävelemään pääsiäisenä. Poika siis täyttää vuoden rakenneultrapäivänä. Harmittaa kamalasti tämä sairastelu, kun on ollut niin ihanat ilmatkin, mutta ei ole päässyt ulos. Meillä täällä pohjoisessa on vielä ihan hirmuisesti lunta! Varmaan vielä juhannuksenakin odotan, että pääsen kasvimaan kimppuun...

Kaksostenrattaitakin olen jo katsellut sillä silmällä. Herquleksen twin raprotit oli ne, joihin ihastuin. Ja sellaiset meille sitten luultavasti hommataankin. Kunhan vaan päästäisiin kaupunkiin joskus täältä keskeltä-ei-mitään. No, onneksi on vielä aikaa!

Kovasti yritän musitella, mitä kaikkea olitte täällä kirjoitelleet. Pää vain tyhjenee saman tien, kun kirjaudun sisään ja pitäisi muistaa, mitä piti kommentoida. Ainakin Burde odottelee kovasti synnyttämään pääsyä! Hitsi, mie katsoin eilen sitä Riskitapaukset-sarjaa Faktalta. Kaikella ne siinä ihimisiä pelottelevatkin, onneksi oma pää on sen verran terve etten jää miettimään kaikki riskejä ja komplikaatiovaaroja. Kuitenkin sitä katsellessani tuli niin kamala ikävä synnärille! Ja synnytämään! Kai olen ihan höyrähtänyt... Paljon olen myös miettinyt kivunlievitystä. Ajatuksissa on koko ajan kytenyt ajatus, etten ottaisi muuta kuin ilokaasun. Katsoisin, kuinka pitkälle sillä pärjäisin. Mutta näitä ajatuksiahan on vielä tässä vaiheessa kiva pyöritellä, kun ei ole kivuliaita supistuksia ennakoimassa synnytystä! Supistuksia muuten on ollut jo; tunne, että alalantion kohdalle vedettäisiin vyö oiiikein kireälle. Ekassa raskaudessakin tuota ilmeni, silloin en vielä tajunnut, että ne oli supistuksia. Mutta ne kun ei millään lailla ole kivuliaita, kohtu vaan menee kamalan kovaksi.

Mutta oikein ihanaa synnytystä Burdelle (olithan se sie, joka sinne synnytämään jo halusi? :D), Viiperolle lähettelen positiivisia tuulia vuodon suhteen, ja kaikille muille oikein ihanaa sunnuntain jatkoa!

-Avecos ja Roosa(sukupuoli ei ole tiedossa!) 20+3

Vierailija
7/80 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti taas kaikille, ootte ihania!

Jennikin kävi tsemppaamassa, kiva kuulla että sullakin on ollut vastaavaa eikä siinä käynyt kuinkaan. Ja Kamomillakin selvisi vuoteluista. Nämä teidän tarinat antaa kyllä toivoa..

Pe illalla siis tuli se kirkas vuoto paperiin. No sitten eilen iltapäivästä tuli pyyhkiessä pari kertaa ruskeaa tuhrua ihan vähän, samoin tänään iltapäivällä. Hitto, luulin että se loppui siihen yhteen kertaan, mutta ei.

No jospa tuo ruskea vain oli vanhaa vuotoa siitä kohtaa mistä pe vuoti..

Jos tämä jatkuu, niin soitan kyllä neuvolaan ja pyydän että katsoisivat ultralla. Eihän tässä järjissään pysy kun koko ajan joutuu murehtia.

Raskausoireita kyllä edelleen vielä on, voin jopa sanoa nyt iloitsevani tästä pahoinvoinnista.

Viipero rv 9+3

Vierailija
8/80 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin pitkän viestin ja se katos taivaan tuuliin. Mur!!!

Katotaan, mitä muistan omista höpötyksistäni.

Coltsfootille paljon onnea plussasta! Ihanaa, että ultrassa pikkuinen jo vilkutteli. Konkretisoituu raskaus paljon paremmin. Ihana ikäero tulee teidän pikkusille :)

Larsku on saanut lomalla nukkua. Ihanaa, että teidän pikkuinen on ymmärtänyt loma idean ;). Meillä Jonsku on vaan aikaistanut heräämisiään, kun on valostunut aamut. Täytyis varmaan ostaa pimennysverhot. Näin vuorotyöläisenä jää muutenkin nää unet toisinaan aika vähäsiksi.

Omaan napaan ei kummempaa. Liikkeitä ei vieläkään tunnu. Tai oon parina kertana ollut tuntevinani jotain mukaliikkeitä. En silti usko, että ne on oikeita liikkeitä, kun on tuntuneet ihan erinlaiselta, kun Jonskun ekat liikkeet. Viikon aattelin odotella ja sitten varmaan soittelen neuvolaan. Varmaan ylireagoin taas, mutta ei voi mitään.

Jokos Kamomilla tuntee liikkeitä?

Lueskelin tossa tota äitiyspakkauspinoa. Huomasin sieltä, että se nykyisen pakkauksen toppapuku onkin 68 cm. Aika hienoa! Siinä tapauksessa me varmaan otetaan se pakkaus. Toi Jonskun äp toppis on kuitenkin liian iso. Saa silti nähä saadaanko uusi pakkaus vai vanha. Toivottavasti siihen uuteen ei vaihdeta sitä puvun kokoa. Tää nykyinen pakkaus on kyllä tosi kiva.

Mulle on tullut ihan ihmeellisiä mielitekoja. Mun tekee koko ajan ihan hirveesti mieli hapanmaitotuotteta ja appelsiinimehua. Jonskusta mulla ei ollut tätäkään " vaivaa" . Kahvi etoo edelleenkin.

Aurinkoista sunnuntaipäivää kakille (en tosin tiedä onko aurinkoinen, kun oon täällä neljän seinän sisällä ansaitsemassa elantoa).

pesukarhu, Jonsku 1v10kk, Kirppu 14+3 (15+1)

Vierailija
9/80 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden pinon ehdin avaamaan niin jo kuului itkuhälystä huuto. Nyt mies leikkii Aleksin kanssa, joten pari sanaa tännekin.

Coltsfootille onnea plussasta! Hienoa että ultrassakin oli kaikki hyvin. Tosiaan pieni ikäero tulee teidän lapsille, mutta varmasti se on vain hyvä juttu sitten kun heistä alkaa olla seuraa toisilleen. Ja ties vaikka tämä toinen vauva olisikin aivan toista maata kuin Hilla :)

Pesukarhu odottelee siellä ihan rauhassa vaan niitä liikkeitä. Kaikkien opusten mukaan ensisynnyttäjä tuntee liikkeitä rv 20 ja uudelleensynnyttäjäkin vasta rv 18. Itse tunsin Aleksista rv 17. Ei siis ole yhtään tavatonta että et niitä vielä varmuudella ole tuntenut :)

Mitäs vielä..Nyt en muista pitikö jotain muuta vielä kommentoida.

Oon niin onnellinen tästä raskudesta! Hyvää kannatti tosiaankin odottaa. Voi kun kaikki olisi nyt sitten kunnossa. Ultra on 13.3, joten sitä odotellessa. Oireita on, mutta ovat aika vähäisiä. Tosin edellisessäkin raskaudessa pahoinvointi alkoi vasta rv 7+2.

Mielitekoja ei ole muita, kuin suolainen ruoka yleensä. Tai no yksi erikoinen himo on - ruskea kastike. Aina kun teen sitä, on aiva pakko vielä ruokailun jälkeenkin käydä lusikalla lippaamassa soossia suuhun. Ai että on hyvää :D

Aurinkoista sunnuntaipäivänjatkoa kaikille mammoille ja pikkuisille,

Viipero rv 5+3

Vierailija
10/80 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet] Ääh.. Hitsi. Miten mä en oo huomannu taas piiiiitkään aikaan ollenkaan tätä tonskien pinoa?! Oon mä koittanu kattella sitä, mutta en oo vaan huomanu ja oon sit aatellu, että ei täällä kukaan kirjottele... Höh. =/

Oon siis ihan pihalla kaikesta, mutta pikasilmäyksellä sen verran huomasin ja muistan vielä tässä vaiheessa ;), että Q oli kysyny paino juttuja... Mulle tais tulla Heidistä 12kg jos muistan oikein.. Mulla on keskiviikkona seuraava neuvola, ni sit saan taas tietää tuoreimman painon. Viime neuvolaan mennessä painoo oli tullu aika vähän Heidin raskauteen verratessa.

Hennalla oli jotain inhottavia kipuja.. =( Jaksuja niiden kanssa!

Ääh.. Alkaa selkä väsyy. Taidan mennä hetkeks sohvalle ja sit nukkuu.

Burde & viltsu 35+0 (& heidippa 1v5kk)

Vierailija
11/80 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ehdi muuta.. sori.

Vierailija
12/80 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Viipero tsempityksestä. Missähän myytäis mulle hermot? ;) Täytyis oikeesti vaan lopettaa tää stressaaminen. Kattelin haulla vanhoja juttuja noista liikkeistä ja ei se tosiaan oo ollenkaan epätavallista, että näillä viikoilla ei vielä tunnu liikkeitä. Siellä oli joku burdenkin juttu, jossa burde kertoi jonkun kätilön sanoneen, että vasta rv 16 voi tuntea liikkeitä. odottelen edelleen rauhassa (lue paniikin omaisin tuntein) ja, jos menee ihan mahottomaksi niin,soitan sinne neuvolaan.

Kohta lähen kotia.

pesukarhu rv 14+4 (16+2)

Vierailija
13/80 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suluissa 15+2 ;)

Vierailija
14/80 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samanlainen stressaaja, nytkin ehdin olla jo ihan hermona, kun en ollut varma, tunsinko liikkeitä vai en. Enkä oikeesti tuntenutkaan niitä varmasti vasta kuin joskus 16 viikoilla, ja siltikään en uskaltanut uskoa sitä iha 100% todeksi, ennen kuin viime viikolla kuulin, että kyllä se vauva siellä vielä on ja sydän jumpsuttaa. Meillä on rakenneultra parin viikon päästä, en malttais sitäkään odottaa. Ja samalla ylittyy raskauden puoliväli, eihän tätä voi uskoa!

Kiva, että burdekin löysi taas tähän pinoon viimemetreillä!

Vieläkö Henna ja Ninni on yhdessä paketissa?

-Q- ja -q- 1v7kk ja aatu 18+2

Vierailija
15/80 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka luulin ettei sitä toisessa raskaudessa enää niin pienistä stressaa, mutta vielä mitä! Tuossa tunti sitten alkoi sattua keskelle selkää aika kovaa, vain makuulla oli hyvä olla mutta silti sellaista jomottelua tuntui. Jotenkin se kipu säteili myös mahanpuolelle. Heti alkoi mieleen tulvia kauhukuvia, että nytkö tämä onni viedään meiltä pois... Kipu meni kuitenkin lepäilyllä ohi, mutta hirvittää että tuleeko takaisin. Suoranaisesti kohdussa ei kipuja tunnu, enkä koskaan ole suppareitakaan tuntenut selän puolella. Yöllä heräsin kun oli koko selkä jumissa, nukuin jotenkin pahassa asennossa, toivottavasti kipuilu johtuu siitä. Jospa tämä olisi ns. normaalia selkäkipua vain (joita mulla aina joskus tulee ja menee). Toivon ainakin niin!!!

Huolissaan oleva Viipero rv 5+5

Vierailija
16/80 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Viiperolla on ihan normaaleja alkuraskauden juilimisia! Ootkos muuten menossa varhaiseen ultraan?

Kuten tonne Taaperopuolelle jo kävinkin tilittämässä, mulle iski tänään aamulla taas hetkellisesti aivan tajuttoman kauhea olo. Silmissä vaan musteni ja hädin tuskin pääsin vessaan asti. Ja sit makasin sydän pamppailen varmaan 15-20 min. sängyllä voimattomana. Siis johan on kumma raskaus, kun parin viikon välein iskee joku ihme pahoinvointi! Queen, en oikein tiedä siitä verensokerijutusta, kun mä olin siis tänäänkin just puol tuntia aikaisemmin syönyt aamupalan. Ja viimeks jouduin juoksemaan suoraan lounaspöydästä... Hemoglobiinista mullakaan se ei ole kiinni, koska se oli just viime viikolla jotain 135 kieppeillä. Mutta " kiva" kuulla, että jollain muullakin on vielä näinkin pitkällä raskaudessa, tai siis vielä pidemmällä, huonoa oloa.

Aamulla kun makoilin voivotellen sängyllä, vauva alkoi potkia yllättäen tosi lujaa. Mieskin oli jo tuntevinaan potkut masun päälle. Voikohan se jo olla mahdollista? Ainakin se sanoi monta kertaa ihan oikeeseen aikaan, että tuliko nyt potku?

-Q-

Vierailija
17/80 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipuja ei ole sen koommin enää tuntunut, joten luulen että se oli tuo vähän raihnainen selkä joka vain vihoitteli. On tosiaan tullut nukuttua vähän huonoissa asennoissa kun Aleksi nukkuu meidän välissä, ja on nyt flunssaisena heräillyt vähän väliä. Toivottavasti ainakin kivut meni säikähdyksellä ohi!

Q, oon vähän kahden vaiheilla että meenkö alkuraskauden ultraan vaiko en. Ajan olen jo varannut, mutta kun siitä jo tasan kahden viikon päästä on neuvola, jossa ultrataan myös, niin tuntuu toisaalta rahan haaskaukselta käydä yksityisellä sitä ennen. Ainakin jos pahoinvointi tästä vielä yltyy (kuten viime raskaudessakin kävi 7+ viikolla), niin jotenkin uskoisin että kaikki ok.. Mutta täytyy vielä harkita mennäkö vaiko ei.

Mullakin oli viime raskaudessa yllättäviä heikotus/pahaolokohtauksia ihan koko raskauden ajan silloin tällöin. Töissä jopa mittasin verensokerini yhden tällaisen kohtauksen aikana, ja se oli ihan normaali, joten ei se ainakaan matalasta sokerista johtunut. Tulkitsin sen sitten vain ihan normaaliksi raskausoireeksi.

Juu, mutta nyt nukkumaan, väsyttää _aivan_ valtavasti.

Viipero

Vierailija
18/80 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q: Mulla on ollu kans aina sillon tällön " huonous-kohtauksia" ... Eli mitä millonki, joskus sumenee ja pyörryttää, joskus on vaan huono olo ja oksettaa, joskus joutuu käymään oksentamassa jne... Eli siis ei ne jääny sinne alkuraskauteen vaan on aina sillon tällön muistuttanu olemassa olollaan. :S Ja tosiaan ne on tullu aina ihan puskasta, ettei oo ollu mitään järkevää syytä.

Viipero: Kiva, että selkäkipu hellitti! Eiköhän se sitä vanhaa tosiaan ollu, kun kerran olit nukkunu huonossa asennossakin...

Omaa napaa sen verran, että meen kohta valmistautuu neuvolaan + vyöhyketerapiaan lähtöön. Vien ensin Heidin miehen sukulaiselle hoitoon ja sit meen vikalle neuvolalääkäri käynnille ja samalla on synnytystapa-arvio & paino-arvio. Sen jälkeen sit hurautan kaupungille vyöhyketerapiaan! :)

Nii joo..semmonen vielä, että yöllä heräsin ainakin yhteen OIKEESEEn supistukseen. Voi jee, että tuntu nasevalta. Heräilin kyllä muutenkin niinkun aina, mutta tosiaan yhen kerran kunnon supistukseen. Saapa nähä mikä on kohdunsuun tilanne... En kylä usko, että siellä on viime kerrasta tapahtunu mitään uutta, mutta sen näkee sit kohta. =)

Burde, vilhami 35+3 & heidi 1v5kk

PS. Ei me muuten olla ostettu niitä tuplarattaita. Aateltiin kokeilla pärjätä noilla hartaneilla + kantoliinalla & -pussilla (+ keväämmällä seisomalaudalla). Ostetaan sit ne tuplakiesit jos tuntuu hankalalta olla ilman.

Vierailija
19/80 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käyty ja kaikki oli hyvin eikä kuulemma ainakaan päällisin puolin merkkiäkään synnytyksestä. Verenpainetta ovat nyt seurailleet ja olikin alapaine vähän koholla, laittoivat kuitenkin tän kuumeen piikkiin sen. Huonosti saivat sydänäänet kuulumaan, kuului kuitenkin. Viikon päästä olis seuraava aika. Toivottavasti jotakin tapahtuu ennen sitä. Kaikkea mahdollista tässä on kyllä jo kokeiltu, mitäköhän vielä keksis..

Kävin samalla reissulla lääkärillä tän jo neljättä päivää jatkuvan kuumeen takia ja lääkärin mielestä pitäis mennä käymään kättärillä tarkistamassa, että kaikki on ok. Neuvolan puolelta olivat kuitenkin sitä mieltä et kotiin vaan lepäämään, ei mitään sairaala käyntejä ettei olo huonone. Mitähän tässä sit pitäis uskoa? Mies onneksi sai " hoitolomaa" , niin voi Joelia hoitaa. Loppuviikon saa tää mamma rauhassa parannella.

Eipä nyt muuta, takaisin peiton alle sairastelemaan..

Vierailija
20/80 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi justiinsa heräsi, joten ihan nopsaan pari sanaa.

Hennalle pikaista paranemista, jotta jaksat sitten ponnistella tytön maailmaan!

Burdekin oli tuntenut jo ekan oikean supparin, siitä se lähtee :)

ON: Selkäkipuja ei enää ole ollut, joten olivat varmaan ihan selästä johtuvia jomotteluja. Pahoinvointi on alkanut paripäivää sitten, n.1,5 vkoa aiemmin kuin edellisessä raskaudessa... Oksentaa ei ole tarvinnut, mutta kuvotuksen tunne seuraa mukana aamusta iltaa, välillä aina voimistuen.

Rinnat on nyt myös kipeytyneet ja kasvaneetkin, ja väsyttää kovin.

Mutta on se ihanaa että oireita on, ehkä tuolla masussa on oikeasti elämää! :)

Viipero rv 6+1