On se onni, etten nää teidän pärstiänne
ja roikkuu sätkä suussa jonkun tatuoidun kaljupäävenkulan kainalossa. Ja ap luulee olevansa tyylikäs pukeutuessa Adidas toppatakkiin ja Leviksiin. Ap:n lasten isä on joku Nykäsmatin kaksoisolento ja nuorimmalla onkin sitten kolme oletettua isää kun ap:llä oli pari vuotta sitten vauhti päällä kun pillerihumalassa lähiöbaarissa pörräsi ja heräsi miesten vessasta housut nilkoissa
Kommentit (6)
Taitais jäädä minun palstailut siihen, jos kuva ois pakollinen...=)
Ap:hän on kaunis, aina laitettu ja kauniisti meikattu. Mies on kuin unelmien poikamiehestä ja lapset kuin vanhasta kotimaisesta elokuvasta.
sinänsä olen kuitenkin sitä mieltä, ettei rillibimbon vinohampaan lapsia saa kiusata yhtään sen enempää kuin trendikkäitten stockan mainoshahmojenkaan virtuaalikersoja.
ei ainakaan pääkopassa ole kaikki ihan kaikilla kohallaan..
että mielikuvat laukkaavat ja muokkaavat kirjoitusta toisenlaiseksi, kun ei ole "ylimääräisten kuvien" antamaa mielikuvaa takaraivossa. Kuvatiedot voisivat muuttaa kirjoituksiani ja vastauksiani.
Uskon olevani neutraalimpi, kun vastailen vain kirjoituksiin, mutta toisaalta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Repisin kyllä varmasti pelipöksyni hetkittäin, kun joku urvelo kyselisi tyhmiä, mulle pitäisi varmaan asentaa nettilukko koneeseen ja joku apinasuodatin näytölle tai jotain. Olen sen verran tempperamenttinen ja paha suustani.
Entä jos BB Henna tulisi avautumaan tänne. Kuvan nähtyänne saattaisi vastauksen sisältö muuttua.
Toisaalta se sykyllä esiin noussut "tissiketju" olisi täälläkin piristävä, jos olisi mahdollista (tissiketju taisi olla kaksplussalla?)
ap
Ps. Ap on tuikitavallinen palstailija, ehkä ?
todennäköisesti jonkun fiksun kommentin kirjoittanut on ulkonäöltään kuin petolinnunperse, enkä jaksaisi sellaisen pärstää katsella hetkeäkään, keskustelu loppuisi siihen. Ylipainoiset läskiperseet eivät anna itsestään kovinkaan uskottavaa kuvaa.
Mua ainakin yököttäis jos tietäisi kirjoittelevansa jonkun "tursun" kanssa.
Eli asiaan:
Onko tämä av (niinkuin muutkin vastaavat) eräänlainen radio, joka antaa ihmisen itse rakentaa mielikuvan kirjoittajasta. Mielikuva voisi täysin romahtaa, jos näkisi kirjoittajan ja ehkä hänen makuuhuoneensa ja rumat lapsensa.
TV:hän tuo kuvat suoraan päähän ja radio mahdollistaa mielikuvat. Olisiko "TV:n kaltaisella av:lla" mitään mahdollisuutta elää. Haluaisiko kukaan kirjoittaa, jos tietäisimme keskustelukumppaneista yhtään enempää kuin nämä tekstit (kuvat naamasta, makuuhuoneesta ja niistä vinohampaisista lapsista ja sekarotuisesta piskistä).
Ajatelkaa vaikka eilistä avausta Pil**n hajusta, tai kirjoitusta, "miksi meidän Oskaria kiusataan! ja kuvassa on rillipimbo vinohammas sekä taustalla isä nikotiinin kellastamine sormineen.
Veisikö lisätieto mielikuvat ja keskutelut lässähtäisivät ?
Menisikö mielenkiintoisesta kirjoituksesta pohja ja mielenkiinto pois ?