Eilisen keskustelun tulos:
Juttelimme eilen miehen kanssa BB:sta ja Cherylistä. Cheryliin liittyen aloimme jutella raiskauksista ja parisuhteesta. Väkivaltaiset raiskaukset erikseen mutta mieheni mukaan jos parisuhteessa nainen esimerkiksi nukkuu kun miestä sattuu panettamaan, mies saa käyttää naisen kehoa ihan miten mielii. Perusteeksi riitti se, että avioliittoon suostuminen on miehen mukaan "yleislupa" luovuttaa keho toisen käyttöön. Raiskaus parisuhteessa tapahtuu miehen mukaan vasta kun mies väkivalloin tai sillä uhaten pakottaa naisen sukupuoliyhteyteen.
Valitettavasti olin miehen mielipiteestä niin äimänä etten keksinyt yhtään hyvää argumenttia tähän. Nyt pyydän teiltä ne argumentit miehen suun tukkimiseksi. Pitää vielä todeta, että meidän suhteessamme tuo "lupa" toteutuu siten, ettei minulla ole mitään sitä vastaan että mies kömpii niskaan kun olen unessa. Herään kyllä jossain vaiheessa ja menen leikkiin mukaan. Tajuan kyllä, että kaikki naiset eivät suostuisi moiseen.
Parisuhteessa mielestäni oletuksena on, että seksiä harrastetaan yhdessä eikä siihen tarvi erikseen kysellä lupaa. Toinen sitten kieltää jos ei tee mieli. Kieltoon on tietysti lopetettava!
Ei itselleni tulisi ainakaan mieleenkään kysellä lupaa ennenkuin esim. suutelen, koskettelen, hyväilen miestä tai vaikka alan ottamaan suihin hänen vielä nukkuessaan! En yksinkertaisesti kykene ymmärtämään (puhun nyt pitkistä suhteista ja avioliitosta, en muutaman kuukauden tuntemisesta!) parisuhdetta, jossa toisen koskettamiseen pitäisi joka kerta ennakkoon varmistaa suostumus!