Älkää hyvät äidit nyrhikö pikkupoikienne hiuksia itse, jos ette osaa!
Mun mielestä tosi säälittävän näköistä kun 1-2v pojilla on selvästi äidin tai isin itse leikkaama " potta päähän ja loput pois" -kampaus. Tai sitten muuten vaan sieltä täältä nyrhitty tukka. Jos ei ole varaa/halua viedä parturiin, niin hommatkaa hiustenleikkuukone ja vetäkää sillä siisti siili.
Kommentit (68)
Kyllä mietityttää, kuinka pimeä voi ihmisen päänuppi olla, jos oikeasti tuntee miltei aggressiota pitkähiuksisia PIKKULAPSIA kohtaan. Sen kuvan noista hulluimmista kirjoittajista saa.
En ole tullut koskaan ajatelleeksi, että joku sekopäinen akka tuijottaa nyreissään pienen poikani suloisia kiharoita. Juu, ja en leikkaa lyhyeksi vaikka kuinka häiritsisi jotain kahjoa.
On sulla ongelmat. 1-2v poikien hiukset? Voiko ihminen alemmas vajota?
Saat katsella tuota itse kynittyä siihen asti että parturireissu sujuu kivuttomasti, koska en voi kuvitella mitään kamalampaa kuin että ajaisin pojan siiliksi.
3 poikaa ikähaarukka 4-8 v.
Isi leikkaa kaikkien hiukset ja meinaa mielipiteestäsi
huolimatta tehdä sitä niin kauan kuin pojat siihen suostuvat.
Pointsit miehelle; hyvää jälkeä tekee, vaikkakin harjoittelu
alkoi silloin esikoisesta :)
t. pottakampaus talvisin, siili kesäisin
Meidän koneessa pisin terä taitaa olla n. 4cm.
Meillä pojalta 1,5v ajetaan hiukset itse koneella. Päältä hieman pidemmällä terällä ja sivuilta lyhyemmällä. Siisti on ja ihme ja kumma poika ei edes pelkää sitä konetta!
en todellakaan maksa 25 euroa parturille muutamasta saksen nipsauksesta
Meillä kauniita/komeita poikia, ja iskä leikannut " päät" noin ripari-ikään asti ja ihan poikien omasta halusta!!
Meillä kanssa atoppikolle ja allergiselle pojalle on pakko leikata siili. Muuten tulee päänahkaan sellaista valkoista töhkää ja rupeaa kutisemaan tosi kovin. Tosi paksut hiukset ja herkän ihon takia ei voi paljoa shammpoita käyttää joten siili on helppo ja kivuton. Sitäpaitsi tuskin vieraammat huomaavat hiuksia kun jäävät tuijottamaan ihottumaisia kasvoja (juu hoidetaan mutta kun mikään ei tahdo saada kaikkea ihottumaa pois vaikka välillä on ollu ihan ihotautiosastolla hoidettavana).