Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset tarjoulut myyntipalaveriin?

Vierailija
24.11.2008 |

Kyselin tätä jo aiemmin. Nyt olen saanut jo rajattua ideat niin, että minulla on ehdotuksia valmiina. Voisitteko kommentoida, mikä teitä itseänne miellyttäisi?

Fatkat ovat siis, että tilaisuus on klo 17, ihmisiä on 16 kpl, naisia suurin osa, pari miestä, tila on pienehkö ja ahdas, jokaisella on pöytätilaa. Budjetista ei tarvi välittää, enemmän on kyse minun energiastani, mitä haluan tehdä

-Kahvia, teetä, mehua

=> millaista mehua? Mehukattia vai tuoremehua?

- hedelmiä

=> Millaisia? Miten laitettuna?

- suolaista

=> coctailpiirakoita? Sitten munavoita ja joku rehu koristeeksi

=> Quiche lorraine ja joku toinen piiras. Lisäksi kurkkua ja tomaattia

=> tapas-pöytä: suolakeksejä, oliivejä, kirsikkatomaatteja,

aurinkokuivattuja tomaatteja, tuorejuustoa, jotain muuta pientä ja

eksoottista. Onko vaikea ottaa?

=> pieniä kolmioleipiä? Kaksi paahtoleipää päällekkäin, sisään

tonnikalatahnaa ja leikataan neljäksi kolmioksi.

- makeaa

=> pakasteesta pullaa?

=> joulutorttuja?

=> mokkapaloja

=> hyytelökakku, juustokakku? Ongelmana on, että minulla on vain yksi irtopohjavuoka, eikä yhdestä kakusta taida riittää 16:lle.

=> keksejä? Minkämerkkisiä?

=> Suklaakonvehteja?

Mikä teille maistuisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä paltsuissa nyt tarjottavat vaihtelee suurestikin, eikä tarjottavat tietenkään ole ykkösasia. Mä keittäisin kahvit/teet ja tekisin vaikka noita kolmioleipiä ja sitten vaikka kääreellisiä suklaakonvehteja johonkin kulhoon.

Vierailija
2/6 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suolaisiksi vaan

-quiche, tai pari eri täytteillä

-salaatti+tapaspöytä: vihreä salaatti, aurinkotomskuja, oliiveja, pari juustoa (ei välttämättä sitä tuorejuustoa), ynnämuuta

makeiksi riittää

-konvehdit

-joulutortut ja piparit

-pulla TAI kakku

Nämä kun teet hyvin ja tyylikkäästi niin varmana riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitan noita kaikkia. Kysyn vain mielipidettänne, mitä te haluaisitte syödä, jotta valitsen sieltä.

Kyseessä on MYYNTIpalaveri. Aivan uusia ihmisiä, joihin pitää tehdä vaikutus. Eivät he ostopäätöstä tee sen perusteella, mitä siellä tarjotaan, mutta imagoa luodaan tarjottavilla.

ap

Vierailija
4/6 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee välimerellinen tarjoilupöytä:

- suolakeksejä ja maalaisleipää

- paria, kolmea juustoa reilut kimpaleet (vuohenjuusto/brie, mustaleimainen/gouda, ja tuorejuusto)

- viininlehtikääryleitä

-oliiveja

- aurinkokuivattuja tomaatteja tai marinoituja artisokkia

- ilmakuivattua kinkkua

- viinirypäleitä, siivutettuja appelsiineja ja omena/pärynälohkoja reilu kasa

- jotain raikasta mehua/vichyä sekä kahvia/teetä vai voisitko tarjota kahvin asemasta viiniä ja mehua?

Vierailija
5/6 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo syödä, ei rapise ja ropise syliin, on helppo laskea lautaselle takaisin (ei levähdä käsiin), on sopiva pieni virkistävä välipala. Tämä siis, jos tarjottavat ovat ns. sivutuote.

Jos tarjottavat ovat pääosassa ja niiden syöntiin käytetään aikaa ennen palaverin alkua, sopii mielestäni joku monimutkaisempikin tarjottava.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi teet tarjottavat itse jos olet kokouksen koollekutsuja? Ettekö yleensä käytä cateringia tms. palvelua?

Vierailija
6/6 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olemme pienyrittäjiä. Eli kaksi naista, jotka yrittävät vasta saada yritystoimintaa kunnolla käyntiin. Rahalle on muitakin menoeriä tässä vaiheessa.

ap