Lue keskustelun säännöt.
eikös osuuspankista toiseen siirretyt rahat pitäisi näkyä heti?
01.03.2008 |
jos siirtää esim. keuruun paikallisosuuspankista tampereen osuuspankkiin, niin eikös sen pitäisi näkyä heti viikonloppunakin?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos ovat, näkyy, jos eivät, ei näy (vrt. Samposta -> Nordeaan ei näy).