Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä varten elät?

Vierailija
01.03.2008 |

Naisen tahtominen lannistetaan usein jo lapsuudessa. Kiltti tyttö on tottunut toivomaan ja odottamaan.

- Mutta hänen pitää ryhtyä myös tahtomaan ja haluamaan, sanoo Hilkka Olkinuora.

Mitään tahtomattomattona ihminen odottaa, että elämän tarkoitukset ja tyydytys vain tulisi eteen jostain. Jos sitä ei kuulu, pitää lähteä etsimään.

- Rimpuilet kiusausta vastaan, kunnes on pakko antaa ihanasti periksi. Samalla luovutat vastuun: Oli ihan pakko saada... ostaa. Juoda. Jäädä töihin. Palata sen miehen luo. Ihan pakko.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naisen tahtominen lannistetaan usein jo lapsuudessa. Kiltti tyttö on tottunut toivomaan ja odottamaan.

- Mutta hänen pitää ryhtyä myös tahtomaan ja haluamaan, sanoo Hilkka Olkinuora.

Mitään tahtomattomattona ihminen odottaa, että elämän tarkoitukset ja tyydytys vain tulisi eteen jostain. Jos sitä ei kuulu, pitää lähteä etsimään.

- Rimpuilet kiusausta vastaan, kunnes on pakko antaa ihanasti periksi. Samalla luovutat vastuun: Oli ihan pakko saada... ostaa. Juoda. Jäädä töihin. Palata sen miehen luo. Ihan pakko.

IItsekkyyttä pidetään pahana. Jos on pitkään jäänyt jostain paitsi ja sitten lähtee hakemaan sitä muualta, on heti leimattu huonoksi- itsekkääksi ihmiseksi. Itsekäs on pakko olla jos haluaa jotain saada. Ei kukaan anna sitä sulle. Tai jos saatkin pyytämättä jotain, on sillä toisella itsekkäät motiivit...

Vierailija
2/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnattoman utelias ihminen. Minulla on suurentunut riski saada eräs perinnöllinen syöpä. Kun minulle tämä joskus teinini kerrottiin, eka ajatus oli, että jos uhkaankin kuolla juuri kesken suosikkisarjani kauden, voinkohan kirjoittaa tuottajille ja saada selville miten se sarja sitten päättyy ennen kuin kuolen.

Niinpä haluan elää päivästä päivään, ihan vain nähdäkseni mitä sitten tapahtuu. Utelias mieli harvemmin on alakuloinen. Kotona minut opetettiin omavaraiseksi ja omapäiseksi. Äitini aina sanoo minua turhankin vahvaksi ihmiseksi. Minua ei kukaan lannista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan elämää varten....olen myöskin pohjattoman utelias elämälle. Viihdyn hyvin tavallisessa arjessa ja toisaalta on kutkuttavan kiehtovaa ajatella, että en tiedä ollenkaan missä viiden vuoden päästä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme