Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lohduttakaa lähes kaljua

Vierailija
01.03.2008 |

Eli pinnallinen murhe. Kävin muutama päivä sitten kampaajalla värjäyttämässä hiukset, samalla halusin latvoja hieman siistittävän. Mulla siis pitkät yli puoleen selkään ulottuvat hiukset.

No värjäys onnistui hyvin, mutta kauhukseni kampaaja nappasi 20 senttiä tukkaa pois :( Nyt siis hiukset lapaluiden alle juuri ja juuri. Eikä kolmessa päivässä ole suru kadonnut...

Mielestäni ei hiukseni olleet niin huonossa kunnossa, että noin paljon olisi tarvinnut leikata, itseasiassa olin saanut kehuja paksun ja hyväkuntoisen näköisistä hiuksista juuri. V**uttaa nyt aika pahasti ja itkettää. Toki ne kasvaa takaisin, mutta 20 senttiin menee pari vuotta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi mitään sanottavaa? Voiko tuosta edes valittaa minnekään? Oikeasti ottaa päähän, että viimeisen kahden vuoden hiusten kasvatus on mennyt sitten hukkaan.

Vierailija
2/6 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 67 kiloa ja olen 168 cm pitkä. Arvaa ärsyttääkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoa että tarkoituksesi ei ollut lyhentää niin paljon hiuksia. takaisinhan niitä ei saa kuin kasvattamalla, mutta hän voi hyvittää harmiasi muuten esim. tuotteilla. kyllä se siitä.

Vierailija
4/6 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet leikkattamaan hiuksia sanot senttimäärän minkä saa poikkaista. Katso peiliin syyn näet sieltä miksi hiuksesi on lyhemmät kuin pitäisi.

Vierailija
5/6 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo odotin syöpäsairaan kemopotilaan tilitystä hiustenlähdöstä. 20 senttiä pitkissä hiuksissa ei ole mikään katastrofi, tiedän koska itsellä hiukset peppuun saakka ja jos kampaaja nipsaisi niistä liikaa sitä hädin tuskin huomaisi. Ja luultavasti tukkasi näyttää kuitenkin paremmalta nyt, niin että en itkisi menetettyjen senttien perään.

Vierailija
6/6 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaatkin!