Mitä itsetuntoasi alentavaa ;) olet oppinut AV:lta?
Minä olen oppinut:
- olevani ahne ja epäpätevä (tk-lääkäri)
- mieheni on pedofiili (rintani jäivät AA-kokoisiksi lasten jälkeen)
- luuseri (yksi lapsista on syntynyt sektiolla)
- luuseri edelleen (en sairauteni vuoksi pystynyt imettämän yhtä kuin 1kk)
Hmm, varmaan muutakin on, muttei tule nyt äkkiseltään mieleeni ;)
Kommentit (72)
-Olen lähihoitaja, joten älyni vetää vertoja suurin piirtein huonekärpäsen vastaavalle.
-Meillä on Sotkan ja Jyskin huonekaluja, olen siis puhdas juntti.
-En ulkoile lasten kanssa joka päivä, ja olen syöttänyt heille purkkiruokia, en siis ansaitse heitä.
-En ole käynyt lukiota, enkä saanut mitään muutakaan korkeampaa koulutusta, joten en tiedä maailman menosta mitään, minun oletetaan lukevan pelkkää seiskaa, eikä kanssani voi mitenkään keskustella oikein kunnolla. Kun siis en osaa ja minulta puuttuu kaikki yleissivistys.
-Olen joskus sanonut tällä palstalla, etten hyväksy pettämistä. Olen siis elämästä mitään tietämätön hymistelijä.
-En ole koskaan käynyt ulkomailla, joten olen käsittämätön ja selvästi tyhmä ihminen. Olen vastuussa siitä, etteivät vanhempani koskaan vieneet minua ulkomaille ja ehdottomasti hyvin outo kun en heti 18 vuotta täytettyäni lähtenyt ilman rahaa ulkomaille, minne tahansa.
-Ekan lapsen sain, kun olin 19 vuotias, joten olen surkean yhteiskuntaluokkani surkeista surkein tuote, ja lasta ei voi kuin sääliä.
Av on opettanut minulle siis paljon:)
Olen huono äiti koska:
-imetin vain pari kuukautta osittain ja lopun ajan annoin korviketta
-jätin lapseni viikoksi hoitoon hänen ollessa vain 8kk:n ikäinen
-laitoin päivähoitoon lapsen ollessa alle 3-vuotias
-annan lapseni syödä pizzaa/nameja/hamppareita/limsaa vaikka on alle 4-vuotias
-en pue häntä reimoihin tai goreihin
-muutenkin lapsi on joutunut mummolan hoiviin liian usein että vanhemmat pääsisivät lomalle ihan vain kaksin
Olen huono avovaimo koska:
-nalkutan miehelle hänen liiallisista baarimenoista
-en anna tarpeeksi usein
Muuten vain ihan perseestä koska:
-huonekalut ovat vanhoja romuja enkä omista mitään " hienoa"
-minua ärsyttää ihmiset jotka käyvät huoltoasemalla sunnuntaisin perhelounaalla pitäen sitä hienona ruokapaikkana.
Jep, luuserien luuseri ;)
- minulla on ulkomaalainen mies, en siis ole kelvannut suomalaiselle. Mieheni on kaikenlisäksi arabi, afrikkalainen ja kaikista pahinta, muslimi, joten elän nyrkin ja hellan välissä.
- edellisestä johtuen tyttölapsemme ympärileikataan, minut ehkä myös.
- asumme vuokralla, joten olemme kamalia luusereita. Olemme tosin ottamassa asuntolainaa, joten pian olemme idiootteja velkaorjia.
- olen tradenomi, joten aivan tyhjänpäiväinen siis. Minut voisi viedä saunan taakse ammuttavaksi monesta muustakin syystä.
koska asumme Espoossa ja lapsilla on muutama reimanvaate. Olen kuitenkin juntti, koska meillä on ikean kamaa, mariskooleja ja muuta epäeleganttia roinaa. Olen pervo, koska olen imettänyt lapsia kaksivuotiaaksi saakka. Olen laiska ja vaatelias vaimo ja menetän pian mieheni, koska vaadin liikoja osallistumaan lastenkasvatukseen ja kotitöihin. Olen tiukkapipo, koska olen sitä mieltä, että seksi kuuluu parisuhteeseen enkä harrasta sekasaunoja. En tee ylipalkatussa puolipäivätyössäni juuri mitään muuta kuin vähän leikin lasten kanssa, olen luokanopettaja. Tuhoan maapallon, koska meillä on auto.
Vierailija:
että tämän palstan ansiosta tiedän nyt haisevani kakalle jatkuvasti, koska en pese takamustani tai vähintäänkin pyyhi sitä kosteuspyyhkeillä tavallisen vessapaperin sijaan kakkosella käynnin jälkeen.
koska olen vuokralla kerrostalossa asuva yh ja lapsillakin (2) on eri isät. Ja poltan tupakkaa.
Meiltä löytyy kotoa vuokra-asunnostamme
- mielin määrin pyökkimelamiinia
- kivi-tuikkuja
- mari-skooli
- marimekon UNIKKO-kuosia (tää on paha)
- plafondi!!
- emme omista autoa tai ylipäätään oikeastaan mitään ja matkustelemme turistirysiin ja kehtaamme vielä nauttia siitä, yöks.
Olkaa hyvät ja järkyttykää.
myös olen läskiperse-kahvihuone-juoruakka-sairaanhoitaja
ja ahne...
Lisäksi olen juntti, koska meilläkin on marsikooleja ja Kivi-kynttilälyhtyjä. Niin ja Teema-sarjaa. Junttien superjuntti.
Ja tämä vielä pahenee, kodissamme (sentään omistusasunto!) on muutama Sotkasta ostettu lastulevypaska, joita ei huonekaluiksi voi edes kutsua.
Yritän päteä lapsillani, koska he ovat oppineet noin 1,5-vuotiaina kuivaksi.
Olen pervo, koska olen imettänyt käveleviä lapsia (oppivat 9kk iässä kävelemään ja imetin 1-vuotiaaksi). Lisäksi toinen lapsista osasi sanoa 10kk iässä " tissi" , superpervo siis.
Olen luuseri, koska saan vain 2300¿ palkkaa, vaikka mulla on akateeminen tutkinto.
En taida enää kehdata naamaani näyttää ihmistenilmoilla. Tulikohan tuokaan sana nyt oikein. Saattaa olla yhdyssana, vaan mistäpä tämmöinen ei-akateeminen Pph sellaista voi tietää kaikkia kieliopin hienouksia.
,,,Minulla on kananpersetukka! Siis täysin hirveää! Täältä olen oppinut, että se EI KÄY KENELLEKÄÄN, turha yrittää vakuuttaa muuta!
, olen perhettäni laiminlyövä paska!
- salaa heikkoutesi
- älä kehu liikaa itseäsi
- olen erittäin huono äiti, koska en ole synnyttänyt kuin yhden lapsistani. Kaksi on tullut sektiolla.
- olen luuseri, koska olen yh
- olen luuseri teiniäiti, koska sain ensimmäisen lapseni 20-vuotiaana
- asun kerrostalossa (siis selkeä white trash)
- olen lähihoitaja, siis idiootti ja pohjasakkaa
- olen kateellinen pitkille naisille, koska olen tosi lyhyt
-olen juntti, meillä on kirjahylly! (joka on täynnä kirjoja, joista jokaisen olen lukenut)
- minulla ei ole luottokorttia, on vain visa electron! olen siis köyhä.
- olen kertonut perheeni bruttotulojen olevan 80.000 (siis valehtelen)
- meillä on teemaa, kivi-tuikkuja, mariskooleja (juntti)
- meillä on myös yksi lastulevyhuonekalu (junttien juntti)
- lomailemme thaimaassa (vieläkin enemmän juntti, thaimaa on uusi kanaria)
- olen huono äiti (vein lapseni hoitoon 1-vuotiaana)
- olen tosi huono äiti, sain lapseni 37-vuotiaana, se raukka jää kohta orvoksi, minähän toki kuolen ennen hänen täysi-ikäisyyttään
Vierailija:
koska olen vuokralla kerrostalossa asuva yh ja lapsillakin (2) on eri isät. Ja poltan tupakkaa.
josta erehdyn vielä pitämäänkin, mikä siis tarkoittaa että olen lisäksi kateellinen :(((
:D
-Olen hysteerinen, ja kärsin psyykkisistä ongelmista, kun huolestuin oireistani. (myöhemmin löytyi paha keliakia-jonka takia vointi oli todella heikko)
-olen erityislapsen äiti, koska 3 vuotias poikani ei puhu kunnolla(en siis voi osallistua normaalien lapsien puhekeskusteluihin).
-Mieheni pettää minua, koska meillä on joskus vain pari kertaa kuussa seksiä.
Näitähän riittäisi vaikka muille jakaa. Onneksi real lifessa ei koe olevansa ihan yhtä kamala:)
eikä tarkoitustakaan mennä naimisiin lähiaikoina. Olen siis lapsellinen ja teinimäinen typerys.
Nyt tiedän, että farkut ja H&M:n vaatteet eivät sovi minulle, että hiukset pitäisi laittattaa aikuisemmin ja että olen aivan liian laiha kiinnostaakseeni miehiä oikeasti. Olisihan minun pitänyt tämä ymmärtää itsekin, koska minua ei yritetä iskeä aina ja joka paikassa, kuten kaikkia muita naisia (paitsi meitä säälittäviä keski-ikäisiä ruppanoita).
Toisaalta on hyväkin, etten joudu kiusauksiin ryhtyä suhteeseen kenenkään kanssa, koska alapääni karvoitus on häpeällisen epäsiisti.