Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä itsetuntoasi alentavaa ;) olet oppinut AV:lta?

Vierailija
01.03.2008 |

Minä olen oppinut:

- olevani ahne ja epäpätevä (tk-lääkäri)

- mieheni on pedofiili (rintani jäivät AA-kokoisiksi lasten jälkeen)

- luuseri (yksi lapsista on syntynyt sektiolla)

- luuseri edelleen (en sairauteni vuoksi pystynyt imettämän yhtä kuin 1kk)

Hmm, varmaan muutakin on, muttei tule nyt äkkiseltään mieleeni ;)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tosi kaukana hesasta

mulla on koira, jota kohtelen kuulemma tosi kaltoin ja ruokin vääränlaisesti ja hylkään sen päiviksi (8:00-16:00) kotiin

Kidutan lapsiani

olen huono äiti

olen luuseri sektioitu kerran

en osaa kirjoittaa, joten olen täysi idari

syön paskaa, eli käyn Raxissa toisinaan ja kotona käytän eineksiä

Olen tyhmä narsistinen epäekologinen kerskakuluttaja (erehdyin iloitsemaan meidän uudesta autosta täällä)

Äo:ni ei voi olla 100 korkeampi (vaikka oikeasti se on 137)

Vierailija
22/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohtalotovereita siis löytyy av:lta! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus että olen muutenkin aivan luuseri; Emme päättäneet HETI kihlauduttuamme hääpäivää, ja, tattadadaa! (ottakaa jakkarat allenne)

En osaa pitää kihlautumista varmana lupauksena avioliitosta.

Kairaan juuri itselleni koloa, johon menen ruoskimaan itseäni ja sirottelemaan päälleni tuhkaa. Huomenna menen torille jalkapuuhun, häpeän NIIIIN teidän edessänne!!!!!

Vierailija
24/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisesti nyt siis pyrinkin yliopistoon, jotta saisin päteä akateemisena av:lla.

Vierailija
25/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- koska olen hoikka, olen lauta ja epänaisellinen, en seksikäs ja mieheni on pedofiili, koska tällaista ei voi kukaan terve mies haluta

- en voi millään ehtiä olla tarpeeksi lasteni kanssa ja olen itsekäs paska, koska harrastan (tavoitteellisesti) urheilua

-koska olen synnyttänyt alakautta, on alapääni kuin messuhalli ja valehtelen, että seksi tuntuu hyvältä ja mies näyttelee orgasmia vain minua miellyttääkseen ja haluaa seksiä usein siksi etten epäilisi mitään

- olen perverssi, koska olen imettänyt yksivuotiasta lasta, joka käveli ja osasi muutaman sanan

- koska lapsiani ei nippailla, eikä kuriteta ruumiillisesti muutenkaan, heistä tulee nuorisorikollisia ja he päätyvät vankilaan

Vierailija
26/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyisin pälyilen, olisiko naapurissa av-mammoja, ja otan valot pois jo loppiaisena.

Meillä vielä neljävuotias kulkee silloin tällöin rattaissa kaksivuotiaan kanssa, koska ei viitsi aina kävellä.

Hoidan molempia kotona ja haluan vielä lisää lapsia, vaikka olen akateeminen.

Kuppikokoni oli ennen 75A, nykyisin lihomisen seurauksena se on 80B.

Vierailija
27/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska asumme edelleen mieheni kanssa vuokra-asunnossa, vaikka ikää pian 30 v. En ole synnyttänyt lapsiani, vaan jostain ne ovat ilmaantuneet vatsan läpi tähän maailmaan otettuna, koska en ole itse tehnyt synnytysten eteen mitään työtä, maannut vain paikallani. Sen, että olen itsekäs ja luuseri, koska haluaisin kolmannen lapsen, vaikka sitä en voi saada erinäisten synnytykseen liittyvien riskien vuoksi.

Olen luuseri, koska emme olleet naimisissa ensimmäisen lapseni syntyessä. Olen äiti joka väkisin on imettänyt vaan lastaan, vaikka maito ei todennäköisesti mitenkään ole voinut riittää, kun yhdellä lapsellani ollut koliikki, tai vähintään senkin olen itse käytökselläni aiheuttanut.

Toista lastani olen imettänyt liian lyhyen aikaa 9kk ja toista liian kauan 13kk. Olen myös jonkinasteinen pervo, sillä toinen lapseni osasi puhua ja kävellä, sanoa tissi vaikka vielä imetin. Olen luuseri, sillä nukumme perhepedissä. Myöskään minun lapseni eivät ole mitenkään voineet kuivia sekä öisin että päivisin alle kaksivuotiaana.

Olen superlaiska luuseri, sillä olen sairastanut synnytyksen jälkeisen masennuksen. Olen huono äiti lisäksi syistä, että lapseni syövät karkkia ja roskaruokaa silloin tällöin myös eineksiä. Olen laiska äiti, sillä minulla on ollut painoa ja mahaa jäljellä reilusti vielä pari kolme kk sektioiden jälkeen. Vasta myöhemmin olen toipunut ennalleen. Olen myös itseaiheutetusti joutunut sektioon, sillä kenenkään lantio ei voi olla liian ahdas synnyttämiseen ja kaikkien tulisi ehdottomasti riskeistä huolimatta synnyttää alakautta, koska vain se tekee naisesta naisen ja äidistä äidin ja tekee äidistä euforisen onnellisen ja mahdollistaa täydellisen vuorovaikutussuhteen syntymisen. Olen miehekäs ja pervo, sillä en ajele alapään karvoitustani pientä siistimistä lukuunottamatta, enkä edes pese persettäni joka kakan jälkeen. Olen Avn mukaan ylipainoinen, vaikka BMIn mukaan normaalipainoinen.

En osaa lausua lasteni nimiä oikein ja muutenkin typerä, koska olen valinnut sukunimen mukaisesti ruotsinkielisen kirjoitusasun, koska asumme Suomessa.

Huh, miten tämä purkaus helpotti ahdistunutta sydäntäni ;D

Vierailija
28/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen menettänyt vanhempani ja kokenut muutekin kaikkea liian ikävää, olen pilalle lellitty kakara, joka teki oman kakaransa pätemisen halusta. Meillä on taulutelkkari ja lapsella vain uusia vaatteita, koska olemme selkeästi juntteja ja elämme yhteiskunnan rahoilla (not). Vaikka väitän tekeväni itse ruoat enkä ole uusavuton, se ei voi pitää paikkaansa tämän ikäisellä. Mieheni on varmasti täysi luuseri kun sietää minua, sillä olen ylipainoinen.

Ps. Kyllä- meilläkin on kirjahylly!

Vierailija
29/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja

Vierailija
30/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen teiniäiti joka ei tiedä elämän todellisista ongelmista mitään kun olen lopenkyllästynyt esikoiseni uhmaan. minulla ei myöskään ole mitään muuta elämää kun lapset ovat pieniä.

olen myös ylpeä miehen siivellä elävä diiva koska en katso lapsen haalarin hintalappua ja tee sen perusteella ostopäätöstä, ostan sen jos miellyttää.

Elämässä on myös aivan turhaa sanoa/kirjoittaa joskus jotain positiivista lohduttaakseen kirjoittajaa..." pitäs olla muutakin tekemistä"

Ja en itse kykene kasvattamaan lapsiani koska roikun netissä päivät pitkät.

Vierailija
31/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen yrittäneen iskeä tätä ja yrittää sänkyyn. Ja kuinka moni on todella tehnyt tämän.

Vierailija
32/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusperheellinen entinen teiniäiti jolla lapsia kahden miehen kanssa..

Asumme omakotitalossa ja meillä on kaksi autoa = junttia

Lapsilla ei ole kalliita harrastuksia joten heistä ei tule normaaleja ihmisiä.

Minulla on D-kupit ja vaaleat pitkät hiukset joten olen tyhmä ja yritän iskeä kaikkien miehiä.

Vierailija
33/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen yh. Lapsestani ei myöskään voi missään olosuhteissa tulla kunnon ihmistä, koska olen saanut hänet alle 30-vuotiaana, imetin yli vuoden ja vein päiväkotiin 2-vuotiaana.

Vierailija
34/72 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen TOSI huono äiti joka aiheuttaa lapsilleen vakavan trauman, koska en ole siellä paikalla 24/7.

vaikka

-osasto on siis kiinni suurimman osan päivää, ja infektioiden aikana kokonaan

-kotona on isompi sisarus joka pitäisi kanssa hoitaa

Vierailija
35/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita miinuksia:

- olen surkea ruikuttaja, jonka pitäisi ampua itsensä, kun väsyn joskus tekemään kaikki kotityöt itse

- kotimme on naurettava ysärimuseo, koska meillä on sininen sohva

- juon n. 3-4 iltana lasillisen viiniä, joten olen alkoholisti

- vaihdan lakanat vain kahden viikon välein, joten meillä on oksettavan likaista surkeassa aso-läävässämme

- poltan silloin tällöin tupakan, mikä yllä mainitut yksityiskohdat huomioon ottaen vahvistaa viimeistään sen, että olen white trash -pohjasakkaa

- ai niin, ja olen valmistunut humanistisesta tiedekunnasta, koska en päässyt lukemaan mitään oikeaa ja kunnon ainetta yliopistoon

- ja pahin kaikista: 5-vuotias on kolmena päivänä osa-aikaisesti päiväkodissa, vaikka olen kotona yksivuotiaan kanssa. Sitä, mikä olen em. asianlaidan johdosta, en viitsi edes ääneen mainita.

Vierailija
36/72 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska emme ole hankkimassa toista lasta pienellä ikäerolla ja tuskin ollenkaan. Syynä on (fyysinen) sairauteni ja sen takia käyttämäni lääkitys. Sen takia ole saanut kuulla olevani hullu, jonka onkin parempi olla lisääntymättä enää (lukija luuli että syön psyykelääkettä).

Vierailija
37/72 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä ne kamalat pitkät hiukset, enkä käy edes puolivuosittain kampaajalla.

eikä mulla ole edes ajokorttia, vaikka olen jo pitkästi yli 40v.

Vaan häpeilemättä annan miesparan kuskata itteäni.

Ja kirjoittaakaan en edelleenkään osaa kaikkien sääntöjen mukaan.

Miten lie edes hengissä säilynyt edes näin kauan.

Vierailija
38/72 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin lapsella kestovaippoja :)

Vierailija
39/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tarkoittaa sitä, että elän verorahoilla tekemättä oikeastaan yhtään mitään.

Olen surkea äiti, koska vein lapseni perhepäivähoitoon ennen kolmea ikävuotta.

Olen uskomaton uusavuton nykyäiti, koska vaadin miestäni osallistumaan kotitöihin.

Vierailija
40/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis kylmä, ylpeä ja vihaan maalaisia, asun kolkossa kerrostalolähiössä, eivätkä lapseni ole ikinä nähneet luontoa eivätkä lehmää, lisäksi ajan ojaan heti kun ensimmäiset lumet sataa

olen myös opettaja, laiska yhteiskunnan elätti, joka tekee naurettavan lyhyttä työpäivää ja lomailee aina, lisäksi olen saanut oppia olevani narsisti, jonka työn kuka tahansa mamma osaa hoitaa paremmin kuin minä, olen myös epäreilu ja annan pärstäkeroimen vaikuttaa, suurin huvini on kiduttaa lapsia suihkussa liikuntatunnin jälkeen