Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä itsetuntoasi alentavaa ;) olet oppinut AV:lta?

Vierailija
01.03.2008 |

Minä olen oppinut:

- olevani ahne ja epäpätevä (tk-lääkäri)

- mieheni on pedofiili (rintani jäivät AA-kokoisiksi lasten jälkeen)

- luuseri (yksi lapsista on syntynyt sektiolla)

- luuseri edelleen (en sairauteni vuoksi pystynyt imettämän yhtä kuin 1kk)

Hmm, varmaan muutakin on, muttei tule nyt äkkiseltään mieleeni ;)

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä on vielä junttikirjoja, kuten Kalle Päätaloa ym....

Vierailija
62/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono äiti koska en käytä ruumiillista kuritusta, meillä ei tukisteta, nippailla eikä lyödä edes " ihan sievästi" .

Lapsistani kasvaa tästä syystä mummonpotkijoita ja ties mitä rikollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ruma ja lihava, koska olen naimisissa afrikkalaisen kanssa. ( Olen 150 cm ja n. 40- 42 kg, vaihtelee. )

- En ole synnyttänyt koska lopulta " synnytys " päätyi sektioon.

- Avioliittooni täytyy olla huono ulkomaalaisen mieheni kanssa. ( Hah, olemme hyvin onnellisia. )

- Palstan mukaan mieheni pettää minua ja ryyppää ja hakkaa yms. kamalaa. ( Totuus on toisenlainen; ei kyllä petä, ei halua eikä kyllä ehtisikään ;D, on absolutisti, ja mitä lempein mies. )

Vierailija
64/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin huono äiti 4-vuotiaalleni:

- annan lapselleni usein arkisin eineksiä

- meillä on kerran viikossa karkkipäivä, jolloin hän saa syödäkseen ehkä kourallisen karkkia, jäätelöä, keksejä, tms.

- laitoin lapsen päiväkotiin jo 14 kk ikäisenä

- teen työkseni reissuduunia, ja olen 4-6 pv/ kk matkoilla; lapsi tosin pärjää hienosti isänsä kanssa, mutta sillä ei merkitystä siinä tilanteessa, kun äiti hylkää omansa näin julmasti

- lapsella ei vieläkään ole yhtään ohjattua harrastusta päiväkodin lisäksi; golfia hän harjoittelee vanhempiensa kanssa ja omasta tahdostaan, mutta se on itse asiassa osoitus vanhempien pinnallisuudesta (kts. kohta " ulkokultaisuus" )

- emme ulkoile joka viikonloppu kumpanakin päivänä

- kestovaipat ovat mielestäni todella ällöttävä keksintö!

Lisäksi olen ulkokultainen ja pintaliitäjä omassa genressäni:

- lapsellani on ollut monet Reimatecit; tosin myös Remuja, mutta nekin ovat paljon esim. Lassieta pinnallisempi vaihtoehto

- ostan ihan kaikki vaatteet uusina, inhoan kirpputoreja

- perheessämme on kaksi kallista merkkiautoa, vaikka sitä voisi ihan hyvin kulkea julkisilla tai vähintään vuorotella sen yhden auton käyttöä

- harrastuksemme ovat todella ärsyttäviä ja turhamaisen kalliita - kukaan järjissään oleva ei voi satsata golfiin, ratsastukseen, tennikseen ja lasketteluun tuhansia euroja vuodessa. Se. On. Väärin.

- kotimme on sisustettu aivan liian tyylikkääksi - kyllä huomaa, että täällä asuu perhe, jolla ei ole mitään syvällisiä arvoja!

- olen töissä markkinoinnin alalla, eli siitä huolimatta, että olen korkeakoulutettu, en kuitenkaan tajua Oikeasta Elämästä juuri mitään

Lopuksi kaikkein pahin: olen espoolaismamma vailla vertaansa - tämä on syvä häpeä, jota kannan sydämessäni päivästä toiseen :-(

Vierailija
65/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taidetaan olla kaikki aika luusereita, jos palstaan on uskominen;) Tai sitten täällä on pikkuisen turhamaista arvostelua=O

Vierailija
66/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juntti ja white trashiä: asumme vuokralla kerrostalossa, meillä on kaksi isoa kirjahyllyä täynnä kirjoja ja valokuvia (paha). Meillä on olkkarissa " tv-alttari" ja sohvapöytä. Niin ja sohvat on ostettu Sotkasta ja suuri osa muista huonekaluista & sisustusjutuista Ikeasta ja Hobby Hallista. Ai niin, ja se pahin: meille tulee seiska :( <-- häpeääää...)

Olen idiootti: opiskelen humanistista alaa ja odotettu ansiotaso tulee olemaan about 2500 e / kk.

Olen huono äiti: lapset syövät pari kertaa viikossa einesruokaa, kaikki lapset ovat menneet kunnalliseen (!) perhepäivähoitoon (!) alle 3-vuotiaina, lapset saavat karkkia tai herkkuja useamman kerran viikossa, lapset katsovat telkkarista mm. simpsonit ja frendit.

Olen huono avo(!)puoliso, mies ei saa seksiä joka päivä. Olen myös antanut anteeksi pettämisen (olen siis täysin miehen tossun alla).

Valehtelen kun väitän, että kaikki lapseni ovat oppineet päiväkuiviksi alle 2-vuotiaana.

Olen ääliö, kun uskon, että vaipattomuus on järkevä ja toimivat vaihtoehto.

Olen pedofiili, koska olen imettänyt lapsiani yli 1-vuotiaina. Olen pedofiili myös siksi, että nuorimmainen nukkuu sängyssämme, ja olemme satunnaisesti harrastaneet seksiä siinä samaisessa sängyssä lapsen nukkuessa.

Olen köyhä: lapsilla ei ole reimatecejä (paitsi nuorimmaisella on Remu).

Haisen, koska en pese alapäätäni jokaisen vessakäynnin yhteydessä.

Olen lihava, koska käytän vaatekokoa 40.

Jep, tuossa nyt alkajaisiksi, pistäkää paremmaksi.

Vierailija
67/72 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni ne (sisustaminen ja syvälliset arvot) eivät korreloi toisiinsa mitenkään, mutta kuten sanottua, av-palstalta olen oppinut asioiden _todellisen_ laidan!

Vierailija
68/72 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan kolme poikaa ja aborttikin on tehty

Vierailija
69/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yksi lapsista syntynyt sektiolla ja todennäköisesti kohta toinenkin

- palkka alle 2500, vaikka akateeminen koulutus

- lapsilla ei ole reimateccejä eikä vähintään kolmea ulkovaatekertaa joka vuodenajalle

- autona yli 10v vanha japsi

- vietän joulun mieluummin oman perheen kuin suvun kanssa

- imetystä yli vuosi/lapsi

- av:laiset eivtä ole nähneet minua, mutta tietävät silti etten voi käyttää vaatekokoa s/m tai 38/40, koska painan 60 kg

Eli ihan täysin luuseri olen ;)

Vierailija
70/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut iltatähden liian vanhana, melkein 40 vuotiaana."

Kyllä menee huonosti!

Vierailija
71/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kotoa löytyy marimekkoa ja Iittalan lasiesineitä. Myöskin muutama Sotkakama jäljellä opiskeluajan hankinnoista.

Olen myös köyhä, joka yrittää esittää jotain muuta, koska lapsillani on Reimatecit.

Olen myös idioottii ja sivistymätön, koska olen Amk:n käynyt enkä akateeminen ;).

Myöskin materian ja rahan perässä juoksija, koska vien lapseni päiväkotiin alle 3v.

Vierailija
72/72 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun Vantaalla

En ole koskaan omistanut asuntoa tai muutakaan kiinteää :(