Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunympärysihottumasta kärsivät - mitä kosmetiikkatuotteita voitte käyttää?

Vierailija
01.03.2008 |

Olen nyt luopunut kaikista vanhoista kosmetiikkatuotteistani, apteekin Aqalania käytän kosteusvoiteena ja tuntuu että näpyt villiintyvät jo Lumenen kasvovedestäkin vaikka se on herkälle iholle tarkoitettu... Onko nyt ainoa mahdollisuus hakea antibioottikuuri, mutta mitä senkään jälkeen uskaltaa käyttää ettei tule uudelleen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervapihkavoidetta ja toivon, että pysyis sillä kurissa, ettei tarvitsisi ainakaan ennen kesää ottaa antibioottia. Kesällähän sitä ei voi syödä, koska tetrasykliini ja aurinko ei sovi yhteen.

Vierailija
2/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla itsekin, kiitos vinkistä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimi ja sain sieltä vinkin, olen nyt kokeillut muutaman viikon ja ainakaan ei ole pahasti levinnyt.

Pihkavoiteellahan on bakteereja tappava vaikutus, luin viime viikolla artikkelin Keski-Suomalaisesta.

Vierailija
4/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ryppyvoide vaan tarkoitettu juuri esim atoopikkojen kuiviin silmänympäryksiin. Se on kyllä auttanut mulla. En ole varsinaisesti atoopikko mutta talvella silmänympärysiho kuivaa ihan älyttömästi! Vaihda samalla aqualan esim decubalin face creamiin. on paljon täyteläisempi kuin aqualan.

Vierailija
5/5 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on bakteeritulehdus, johon oikeastaan mikään rasva tai meikki ei käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi