Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen "puutteessa" pitäminen väsymyksen vuoksi

Vierailija
12.08.2014 |

Ymmärrän täysin, että ruuhkavuosina seksi ei monessakaan perheessä ole päälimmäisenä mielessä, kun iltaisin lasten viimein nukahdettua äiti ja isi haluavat hetken omaa aikaa TV:n, kirjan tms. ääressä. Väsymys painaa, mutta sinnillä halutaan lukea ne pari lukua, joita olisi jo iltapäivästä lähtien halunnut tänään lukea. Tai katsoa sen yhden jakson nauhalle laitetusta suosikkisarjasta. Meillä on juuri niin. Itsekin (mies) olen usein vain tyytyväinen, jos saa puoli tuntia olla rauhassa lasten nukahdettua. Silloin ei juuri halua kenellekään puhua. Omaa aikaa tarvitaan. Mutta pidemmän päälle siitä ainakin meillä on tullut taakka. Molemmat usein juuri ennen nukahtamista toteavat, että jäi seksin harrastaminen tänäänkin väliin. Olisi pitänyt jättää se TV:n katsominen pois ja yritetään huomenna. Mutta kun sitä huomista ei ainakaan seksimielessä tunnu tulevan koskaan. Meillä se on vaimo, joka useimmiten toteaa, että "ei jaksa pikaista seksiä ja otetaan pitkän kaavan mukaan huomenna". Ja sitä kun ei tule juuri ikinä. Itse olen pitkämielinen ja ymmärtäväinen ja itsekin (kuten kerrroin) usein siihen kirjaan omana aikana tarttuva. Mutta kyllä sitä seksiä pitäisi edes joskus saada aikaiseksi. Tuntuu tosi kurjalta, kun en pysty muistamaan, milloin meillä on seksiä viimeksi ollut. Ja ei meillä kummallakaan ole muita. Tämä arki vaan tuntuu uuvuttavan meidät. Etenkin vaimon. Itse koen, että seksiä (josta kyllä molemmat tyydytyksen meillä saavat) tulisi harrastaa väsymyksestä huolimatta säännöllisesti. Kyllä se parisuhdetta lähentää.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel.

Vierailija
2/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika samaa arkea. Harvoin seksiä. Molemmat väsyneitä. Mutta jos se yhtään lohduttaa: Tämä on väliaikaista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja. Luulin, että tämä olisi aihe, johon tulisi kymmenittäin vastauksia. Mutta ei näköjään....

Vierailija
4/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikaa

Vierailija
5/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin voi aivan hyvin "antaa" pimperoa miehellevaikka hiukan väsyttäisikin. Ei sitä aina tarvi olla tuntikausien esileikkejä ja akrobatiaa siinä seksissä. Makaat kyljelläsija mies lykkii muutaman minuutin. Onko kauheas asia? Alentaako ihmisarvoasi jotenkin parisuhteessa jossa oletettavasti olet rakastamasi miehen kanssa? Samoin voi mieskin vaikka sormin hiplata naista jos eimuuten jaksa. Miksi mystifioitte seksin?

Vierailija
6/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:04"]Olen aloittaja. Luulin, että tämä olisi aihe, johon tulisi kymmenittäin vastauksia. Mutta ei näköjään....

[/quote]

mää kirjoitin tuon vastauksen ylempänä jossa pohdin että väsymyksestä huolimatta voi tovin sekstata. Vai onko se mielestäsi kamalaa että nainen ei niin ole mukana aina touhussa? Kamalampaa kuin ilman oleminen?

Vierailija
7/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vaan halua toisianne enää? Kokeile seuraavalla kerralla ihan suoraa toimintaa. Sano vaimolle, että tämä on vaan ja nauttii. Nuole, sormeta, mikä nyt on se juttu sun vaimolle. Anna orkku hänelle. Ja sen jälkeen pyydä, jos saat pikaisesti panna, että vaimo saa edelleen vain olla...

Vierailija
8/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sovitte etukäteen?! Ei kai se nyt noin mene. Jos kuule ihan koskettelisit, silittelisit aluksi ja siitä sitten koittaisit lämmitellä, meidän seksi on aina spontaania ja alkaa läheisyydestä, jos läheisyyttä ei ole jää seksikin.

Ja pitää puutteessa, ei kukaan ketään pidä puutteessa. Mitä olet tehnyt asialle, jos mies sanoo panettaa tms. Ei voi vähempää kiinnostaa. Itsekkin teen aloitteita, mutta ikinä ei panetus yllätä vaan vaatii jonkin sortin huomionottoa mieheltä ja läheisyyttä.

Seksi on seurausta siitä kun ollaan lähellä ja rakastetaan, sitten alkaa himottamaan, ei mikään tarve mikä pitää pois alta tyydyttää jotta voi jatkaa elämää.

Vierailija
9/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:04"]Olen aloittaja. Luulin, että tämä olisi aihe, johon tulisi kymmenittäin vastauksia. Mutta ei näköjään....

[/quote]

Jos mieheni alkaa koskettelemaan hellästi vaikka olisin jo puoliunessa, yleensä kiihotun ja halua seksiä itsekkin.

Jos mies sanoisi minulle kun olen väsynyt että voidaanko sekstata niin ei kiinnosta.

mää kirjoitin tuon vastauksen ylempänä jossa pohdin että väsymyksestä huolimatta voi tovin sekstata. Vai onko se mielestäsi kamalaa että nainen ei niin ole mukana aina touhussa? Kamalampaa kuin ilman oleminen?

[/quote]

Vierailija
10/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:04"]

Olen aloittaja. Luulin, että tämä olisi aihe, johon tulisi kymmenittäin vastauksia. Mutta ei näköjään....

[/quote]

Aihe on niin triviaali.

Kun olet ne lapset/lapsen tehnyt, niin olet samalla sitoutunut ja ymmärtänyt, että seksielämä menee vessan pöntöstä alas (ellei vaimosi ole erityinen poikkeusyksilö).

Naisen oikeus väsymykseen on suurempi kuin miehen oikeus seksuaalielämään parisuhteessa.

Vierailija
11/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos on hiljaisempi kausi, mutta molemmat kuitenkin ovat tyytyväisiä. Taas luodaan paineita tyhjästä, pitäisi muka olla tietynlainen ja samanlainen kuin muut.

Vierailija
12/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:04"]

[/quote]

Meillä on pienistä lapsista huolimatta seksiä. Jos väsyttää niin nukutaan pari tuntia ja kello soimaan. Tai aamulla herätää vähän aikaisemmin. jne...päiväunien yhteydessä jne...

Vierailija
13/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne. Meillä vaimo on sikäli ihana, että ymmärtää aika hyvin miehen seksin tarpeen ja suostuu mielellään seksiin muutaman ylimääräsen kerran viikossa, vaikka ei niin kovasti haluttaisikaan.

Ja kyllä me kaikkein hankalimpina aikoina sovimme viikolle kaksi päivää, jolloin harrastimme seksiä. Tämä oli minulle miehenä tärkeää ja myös vaimo kertoi, että se itse asiassa auttoi häntä virittäytymään oikean mielenalaan. Ja kun seksi alkoi taas suhteessa pikkuhiljaa lisääntymään, alkoi se ruokkia itse itseään ja nyt harrastamme taas seksiä 3-5 kertaa viikossa pienistä lapsista huolimatta.

Vierailija
14/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niitä elämän arvovalintoja mikä on tärkeää. Läheisyys vai televisiosarja.

Vierailija
15/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa väsynyttä hommaa täällä, ei seksiä kuukausiin. Kaiken lisäksi mies on muualla töissä ja käy kotona pari päivää kuukaudesta. Siltikään ei jakseta harrastaa seksiä..

Ehkä tämä kertoo myös siitä, etten ainakaan minä suuremmin nauti siitä hätäisestä ja pikaisesta räpläyksestä ja katujyräpanemisesta, silloin harvoin kun sitä seksiä on :( Jos siitä nauttisi niin kait sille järjestäisi sitä aikaa, vaikka kuinka väsyttäisi tai televisiosta tulisi ohjelmaa tai kirja houkuttelisi yöpöydällä.. (ps. puhuttu ja keskusteltu on, jostain syystä mies ei vain voi muuttaa toimintatapaansa, hänen mielestään seksi on just sitä 3 min pakollisen  esileikin jälkeen hillitöntä panemista ja ähellystä.)

Vierailija
16/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE MÄHÖ !

Vierailija
17/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kele sentään. Näkyy vastauksissa ymmärtömättömyys arkea kohtaan. Meillä mies osallistuu arkeen paljon. Silti päävastuu kodista on minulla. Jos istun, käyn mielessäni läpi kauppalistaa tai mitä pitää vielä pestä, että on edes jotain puhdasta vaatetta jne.

Meillä vain toinen vanhemmista voi olla selvillä jalkapallon mm-kisojen käänteistä. Toisen täytyy pyörittää tätä showta. Toisen täytyy öisin herätä lohduttamaan painajaisia, korvakipua, oksennusta, kuumetta jne. Ette ikinä arvaa kumpi tekee kumpaa...

Kun tämä sirkus saadaan nukutettua, en halua keneltäkään mitään. Haluan hetken vain olla antamatta tai saamatta yhtään mitään. Katsella tyhjyyttä.

Kyllä.

Haluaisin harrastaa seksiä enemmän ja ajatuksella. Aina ei v***** jaksa.

Eli ap: kokeile huviksesi hoitaa iltashow nukutuksineen yksin kolmen illan ajan. Ensimmäisenä iltana älä ehdottele mitään. Hiero rouvan niskoja. Kysy haluaako iltapalaa. Toista. Viimeistään kolmantena iltana saanet elämäsi suihinoton herkkuineen. Kyse ei ole rouvan kostosta, vaan siitä ettei aina vaan jaksa.

Vierailija
18/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:16"]Nainenkin voi aivan hyvin "antaa" pimperoa miehellevaikka hiukan väsyttäisikin. Ei sitä aina tarvi olla tuntikausien esileikkejä ja akrobatiaa siinä seksissä. Makaat kyljelläsija mies lykkii muutaman minuutin. Onko kauheas asia? Alentaako ihmisarvoasi jotenkin parisuhteessa jossa oletettavasti olet rakastamasi miehen kanssa? Samoin voi mieskin vaikka sormin hiplata naista jos eimuuten jaksa. Miksi mystifioitte seksin?

[/quote]

Kyllähän tuota hetken jaksaa, mutta pidemmän päälle alkaa säälipillukin vituttamaan. Ihan yhtä hyvin sitä voi runkata, kuin tyhjentää kassit vaimoon, jota ei koko asia voisi vähempää kiinnostaa. Jos molemmat eivät ole seksissä mukana, niin se on kyllä tylsää.

Vierailija
19/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:31"]Ette vaan halua toisianne enää? Kokeile seuraavalla kerralla ihan suoraa toimintaa. Sano vaimolle, että tämä on vaan ja nauttii. Nuole, sormeta, mikä nyt on se juttu sun vaimolle. Anna orkku hänelle. Ja sen jälkeen pyydä, jos saat pikaisesti panna, että vaimo saa edelleen vain olla...

[/quote]

Mutta kun vaimo sanoo, että pitää olla tietty tunnetila, jotta voi nauttia suuseksin vastaanottamisesta. Miten naiset saa tähän tunnetilaan parhaiten?

Vierailija
20/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 14:31"]

Ette vaan halua toisianne enää? Kokeile seuraavalla kerralla ihan suoraa toimintaa. Sano vaimolle, että tämä on vaan ja nauttii. Nuole, sormeta, mikä nyt on se juttu sun vaimolle. Anna orkku hänelle. Ja sen jälkeen pyydä, jos saat pikaisesti panna, että vaimo saa edelleen vain olla...

[/quote]

Ei meillä ole tilanne, ettemme saisi molemmat hyvää orgasmia seksistämme. Emme vaan jaksa enää illalla viimeksi lähteä enää sitä edes tavoittelemaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä