Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen "puutteessa" pitäminen väsymyksen vuoksi

Vierailija
12.08.2014 |

Ymmärrän täysin, että ruuhkavuosina seksi ei monessakaan perheessä ole päälimmäisenä mielessä, kun iltaisin lasten viimein nukahdettua äiti ja isi haluavat hetken omaa aikaa TV:n, kirjan tms. ääressä. Väsymys painaa, mutta sinnillä halutaan lukea ne pari lukua, joita olisi jo iltapäivästä lähtien halunnut tänään lukea. Tai katsoa sen yhden jakson nauhalle laitetusta suosikkisarjasta. Meillä on juuri niin. Itsekin (mies) olen usein vain tyytyväinen, jos saa puoli tuntia olla rauhassa lasten nukahdettua. Silloin ei juuri halua kenellekään puhua. Omaa aikaa tarvitaan. Mutta pidemmän päälle siitä ainakin meillä on tullut taakka. Molemmat usein juuri ennen nukahtamista toteavat, että jäi seksin harrastaminen tänäänkin väliin. Olisi pitänyt jättää se TV:n katsominen pois ja yritetään huomenna. Mutta kun sitä huomista ei ainakaan seksimielessä tunnu tulevan koskaan. Meillä se on vaimo, joka useimmiten toteaa, että "ei jaksa pikaista seksiä ja otetaan pitkän kaavan mukaan huomenna". Ja sitä kun ei tule juuri ikinä. Itse olen pitkämielinen ja ymmärtäväinen ja itsekin (kuten kerrroin) usein siihen kirjaan omana aikana tarttuva. Mutta kyllä sitä seksiä pitäisi edes joskus saada aikaiseksi. Tuntuu tosi kurjalta, kun en pysty muistamaan, milloin meillä on seksiä viimeksi ollut. Ja ei meillä kummallakaan ole muita. Tämä arki vaan tuntuu uuvuttavan meidät. Etenkin vaimon. Itse koen, että seksiä (josta kyllä molemmat tyydytyksen meillä saavat) tulisi harrastaa väsymyksestä huolimatta säännöllisesti. Kyllä se parisuhdetta lähentää.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän taaperoa ja seksi käy mielessä aniharvoin. Hormoneista johtuvaa. Seksi ilman halua taas on inhottavaa. Sama kuin yrittäisi syödä vaikka ei ole yhtään nälkä. Mieheni ei myöskään ymmärrä esileikkien päälle yhtään, liukuvoidetta vaan kulliin ja kulli pimppaan, se on siinä. Ehkä esileikkien kanssa saisi halut nousemaan. Hieromalla, hyväilemällä, keskustelemalla, kehumalla, jne. 

Vierailija
42/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 19:40"]

Imetän taaperoa ja seksi käy mielessä aniharvoin. Hormoneista johtuvaa. Seksi ilman halua taas on inhottavaa. Sama kuin yrittäisi syödä vaikka ei ole yhtään nälkä. Mieheni ei myöskään ymmärrä esileikkien päälle yhtään, liukuvoidetta vaan kulliin ja kulli pimppaan, se on siinä. Ehkä esileikkien kanssa saisi halut nousemaan. Hieromalla, hyväilemällä, keskustelemalla, kehumalla, jne. 

[/quote]

Nimenomaan, haluista kaikessa on kyse!

Ap.n puolisolla ei ole haluja ja keksii tekosyyksi väsymyksen, ymmärrän kyllä että väsymys vähentää tälläistä pakkoseksiä, mutta jos haluttaa mikäön väsymys ei haluja syrjäytä ja vaikka kuinka väsyttäisi halut voi saada nousemaan, se kummalla haluja on voi yrittää toisellekkin niitä tehdä ja läheisyys on hyvä alku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:17"]

Mutta kun vaimo sanoo, että pitää olla tietty tunnetila, jotta voi nauttia suuseksin vastaanottamisesta. Miten naiset saa tähän tunnetilaan parhaiten?

[/quote]

Katso viesti 18!

[/quote]

Juu juu. Aina miehen vika. Meillä minä puuhaan lasten kanssa enemmän, hoidan enimmäkseen iltatoimet ja vien joka aamu hoitoon. Ja minä olen se joka kuskaa lapsia harrastuksesta toiseen. Varmasti voisin tehdä enemmänkin kotitöitä, mutta osallistun kyllä niihinkin ahkerasti. Vaimo on vain loistava keksimään kaiken maailman tekosyitä.Voisi melkein kirjan niistä kirjoittaa.

[/quote]

No minulla tämän tunne tilan saa koskettelemalla nännejä, hellästl koskettelemalla joka paikasta HELLÄSTI ilman painostusta seuraavaan askeleeseen.. kotitöillä ei ole mitään tekoa asian kanssa, mutta arvostuksella ja rakastavalla kosketuksella olen tuulella 10 minuutissa.

Vierailija
44/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 15:54"]

Orgasmi ja orgasmi. Entä se matka...läheisyys, katse ja kosketus.

[/quote]

Blaablaablaa... Juuri siihen kun moni aikaa ja jaksamista löytäisikin. Mutta kun saisivat hoidettua edes ne orgasmit toisillensa, niin 90% parisuhteista voisi paremmin.

[/quote]

Itseäni voi panna vaikka puolituntia ilman orgasmia jos lämmittelyitä ei ole ja jos saan niin se on pieni huono.

Jos panostaa läheisyyteen ja esileikkiin tulen jokus ekalla työnnöllä ja orgasmi on valtava.

Vierailija
45/46 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 12:16"]

. Itse koen, että seksiä (josta kyllä molemmat tyydytyksen meillä saavat) tulisi harrastaa väsymyksestä huolimatta säännöllisesti. Kyllä se parisuhdetta lähentää.

[/quote]

Ei näin vaan näin:       Kun läheisyyttä harrastaa säännöllisesti väsymyksestä huolimatta kyllä seksiäkin piisaa!

Vierailija
46/46 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan