Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei pidä pikaseksistä, onko outoa?

Vierailija
24.11.2008 |

Hän jättää mieluten väliin kokonaan jos ei ole aikaa.. hän sanoo aina ettei pidä sellaisesta ja jos on työkiireitä niin sitten ollaankin kauan ilman.

Hänellä pitää olla siihen kunnolla aikaa,reilu tunti ainakin. emme ole koskaan harrastaneet sitä pikana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä minäkään pikaseksistä ja olen nainen. Mielummin ilman kuin minuutin "hehku".

Vierailija
2/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on vähintään pari kolme kertaa viikossa saanut pitkään.

Sitten pika on tosi jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on hyvin miehekäs, ahkera ja luotettava. En ny välttämättä haluaisikaan mitään panokonetta, mutta pika ois joskus kiva. Mutta hänestä se on ällöä.

ap.

Vierailija
4/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkaan mies ei todellakaan ole mikään neiti, mutta ei oikeastaan ikinä suostu pikaseksiin. Suurempi "ongelma" on se, että hän ei suostu seksiin ilman, että minä saan orgasmin. Alkuraskaudestani tästä koitui todellinen ongelma, koska vaikka mieleni teki seksiä, en meinannut laueta. Mies oli todella stressaantunut aiheesta, vaikka syy ei mitenkään ollut hänessä vaan olosuhteissa.

Joskus haluaisin vain nopeaa pikaseksiä, ilman orgasmiakin voi saada tyydytyksen!

Mutta AP, eiköhän olla vain kiitollisia. Taidetaan olla onnekkaassa asemassa. :)

Vierailija
5/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa varmaan vielä puhua ja pitää kädestä kiinni...

Vierailija
6/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se on niin päin että mä oon se joka vonkaa... todellakin käy pikapanotkin....

Vierailija
7/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdella reseptejä äitinsä kanssa ja ymmärtää käsikakkaajia.

Vierailija
8/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en minkään jäykkäniskan kanssa voisi ollaakaan. Hän ei koskaan puhu mitään härskejä, hän on oikea Mies.

Hän on 190cm pitkä ja todella komeakin vielä.

ap.

Vierailija
9/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kyllä mun miehelle toisinaan pikakin maistuu, mutta siis yleensä painottaa laatua määrän ohi.

Joskus kun on kiireistä, väsynyttä ja stressaavaa, minulle kelpaisi se pikainenkin pano, läheisyys ja seksuaalinen tyydytys. Mies on mieluummin ilman, koska hän jotenkin ajattelee, että varsinkin sellaisessa tilanteessa, kun seksiä ei ole ollut hirmuisen paljon, täytyy sitten odottaa, kunnes on aikaa harrastaa sitä KUNNOLLA. Kauan ja läheisesti ja niin, että minäkin laukean useamman kerran. Pikapanoja voimme harrastaa silloin, kun seksiä on muutenkin paljon. Pikku paradoksi minun kokemusmaailmassani, mutta olen oppinut elämään tämän kanssa.

Ja joo, mieheni myös puhuu ja pussaa, pitää kädestä kiinni kadulla, tuo ruusuja ja lahjoja kotiin, kehuu kauniiksi, hoitaa lasta pyytettömästi ja kokkaa viikonloppuisin kynttiläillallisia vielä näin useiden vuosien yhdessä asumisen jälkeen. Ja jos se tekee minun aktiivisesta ja sosiaalisesta, bisnesmaailmassa hyvin pärjäävästä, extreme-urheilulajeja harrastavasta, superseksikkäästä ja poikamaisen miehisestä miehestäni "neidin", niin eipä paljon haittaa. Jotenkin veikkaan, että aika moni tämän palstan mamma (ihan heidän omista jutuistaan päätellen) vaihtaisi vilauksessa miehensä tällaiseen "neitiin".

Vierailija
10/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kesämekossa. Tiesitkö että hän käyttää myös sinun alusvaatteitasi?

minä en minkään jäykkäniskan kanssa voisi ollaakaan. Hän ei koskaan puhu mitään härskejä, hän on oikea Mies.

Hän on 190cm pitkä ja todella komeakin vielä.

ap.

Vierailija
11/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydyttää sinut. Meillä rakastellaan pikaisesti ja pitkään, joskus vain toinen on saava osapuoli. Fyysinen pikkulahja rakkaalle :)

Vierailija
12/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosimies tökkää sisään heti kun "majava" vaan vilahtaa.

Vierailija
13/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pannaan pikaisesti.

Vierailija
14/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluun vuoteen en ole saanut kertaakaan...

Vierailija
15/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, mieheni ottaa äidiltään (joka on muuten aikamoinen kokki!) reseptejä ja tekee niitä kotona meille. :) Ihanaa!

t. 6

Vierailija
16/16 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, mieheni ottaa äidiltään (joka on muuten aikamoinen kokki!) reseptejä ja tekee niitä kotona meille. :) Ihanaa!

t. 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi