Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yhteishausta kysymys!

Vierailija
29.02.2008 |

mietin tässä mihin hakisin...minulla on yksi amk opiskelupaikka jota lykkäsin vuodella, se siis alkaa elokuussa 08. minulla on artesaanin ammattitutkinto ja olen käynyt lukion. nyt jostain syystä on alkanut kuitenkin kiinnostaa lähihoitajan ammattitutkinto. katselin hakuohjeita ja ymmärsinkö oikein että sinne haetaan peruskoulutodistuksellaa? eli toista ammattitodistusta ja lukion todistusta ei oteta huomioon. vai onko niin että jos on suorittanut lukion niin sillä on pakko hakea? mietin vain koska peruskoulutodistukseni on paljon parempi kuin lukion todistus. jotenkin jää nyt vain epäselväksi että saako sen ihan itse valita millä todistuksella hakee...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt löysinkin ohjeen että ei saa hakea kuin lukion todistuksella jos sellainen on. tosi kiva kun se on minulla niin huono! ja ammattikoulun todistuksellakaan ei voi hakea, sekin olisi ollut hyvä...saan siis haudata lähihoitaja haaveet.

Vierailija
2/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille alalle sinulla se paikka on olemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin työllistymisestä? Onko koulutukseen vaikea päästä?

Vierailija
4/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajuuskin kiinnostaa, siksi hakisin sille alalle vaikka amk paikkakin on. tosin se taitaa jäädä nyt väliin huonon todistuksen takia. pitää hakea amk-tasolle koska sinne voin hakea myös lukion ja ammattikoulutodistuksen yhteisarvosanoilla. tuntuu kyllä vähän hölmöltä systeemiltä.

ap

Vierailija
5/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajaa vastaava tutkinto amk:ssa on sosionomi.

Onko se sinulla jo valmiina oleva amk-paikka jollekin muulle kuin sosiaalialalle?

Vierailija
6/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unnanunna:

kuin työllistymisestä? Onko koulutukseen vaikea päästä?

Muista, että artesaanit ovat koulutuksen jälkeen useimmiten joko kortistossa, yrittäjinä tai jossain ihan toisen alan töissä.

Ihan hirveästi ei ole artesaaneille työpaikkoja, jollei itseään työllistä.

Vierailija
7/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole sosiaalialan paikka...miten niin?

ap

Vierailija
8/8 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajana tulet tekemään (käytännössä, ok jotain eroja on) samat duunit mitä paremmin koulutetut, mut paskemmalla palkalla. Hoitoalalla tosin töitä on.