Voiko huippukunnossa oleva ihminen olla läski?
Kommentit (9)
muuta ei tartte tehdä? Eli ns. laihduttaa?
kyllä kadehdittavan kaunis ilmestys voi olla ihan yhtä hyvin pyöreämpikin nainen.
Tosin laihallakin ihmisellä voi olla todella korkea rasvaprosentti ja huono kunto.
huippukunnosta en kuitenkaan puhu mitään
Jos alkaa liikkumaan niin kyllähän hänellä on koko ajan suurempi vastus tehdä liikkeitä. Alkuun tietysti ei jaksa mutta ajan kanssa lihakset kehittyy ja jaksaa kummasti tehdä kaikenlaista vaikka on läskiäkin.
Jossain oli joksus että on terveellisempää olla hieman ylipainoinen ja hyvässä kunnossa kun jatkuva jojolaihduttaja ja kunnossa. Eli jojoilu on todella vaarallista todettiin siinä.
Itse kuvittelin 120-kiloisena että mulla on melko hyvä kunto, mutta vasta kun laihdutin yli 40kg tajusin kuinka huonokuntoinen läskinpänä olinkaan ollut. Ainahan voi kuvitella vaikka mitä, mutta yli 100kg painava normaalipituinen nainen EI ole kovinkaan hyvässä kunnossa!
Ja se käy päivittäin salilla, perättäin 4-5 tunnilla. Bodypumpia, steppia, comboa ja ties mitä. Lisäksi ui ehkä 5 krt/vkossa.
Itse en jaksa olla noin monella tunnilla peräkkäin, kuolisin.
Olen aina ihmetellyt miten niin paljon liikkuva ihminen voi olla niin isokokoinen.
En nyt osaa hänen kokoaan tarkemmin sanoa, mutta ei siis sellanen hyllyvän tuhottoman iso läski, vaan isokokoinen, isomahainen ja -rintainen, sellainen jolle ei meinaa mitkään housut mahtua, eikä jakkupuvut kiinni.
missa itseäni huomattavasti pulleammat ja vanhemmat siskot ovat pinkoneet ohi.
kyllä lihavallakin voi olla hyvä aerobinen kunto vaikkei lihaskuntoa olekaan.