Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon teidän kissanpennut syö?

Vierailija
24.11.2008 |

Ikää 14 viikkoa ja kaamee ruokahalu....oon antanu märkää pussin/päivä ja raksuja on aina tarjolla.Miten teillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uroskissa syä huomattavasti enemmän, samoin tietyt rodut taii jos kyseistä rotua on kissassasi, niin voi jo siksi syädä enemmän..

Kuluja muutenkin, kissanhiekka, lääkärikulut, leikkaukset, lelut ja lääkkeet ruoat,lisäravinteet, ettei tule virtsakiviä tms..

Ei se enää ole sitä että otanpa kissan ja laitan sille vessan pesuvatiin.. jne.

Vierailija
2/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua riivaa?En mä sanonut että ei ole varaa,kysyin paljonko teidän pentu/pennut syö.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silloin kissa lihoaa ja saa ongelmia liiasta kasvisproteiinista.(esim. virtsakiteitä pissan mennessä liian happamaksi)

Eli hae eläinkaupasta HYVÄLAATUISTA eläinproteiinipitoista kissanPENNUN ruokaa, niin kuivaa kuin märkääkin ja varmista, että madotukset ovat kunnossa.

Silloin riittää pari pussia kosteeta päivässä ja päivällä annos raksuja.

Vierailija
4/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sis noin on tehtykin,jokunen pussi marketistakin,mutta mä edelleen kysyn,paljonko teidän pennut syö.....(hittokunmustatuntuuettäkukaaneilueviestejäloppuun.....jupinaa.................)

Vierailija
5/5 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun olivat pienempiä niin toinen pennuista söi enimmäkseen naksuja, ja sitten märkäruokaa ehkä pussillisen per päivä. Noita naksuja meni n. kupillinen (sellainen kissan ruoka-astia) päivässä. Toinen ei taas naksuja rouskuttanut oikeastaan lainkaan ja se söi n. pari pussillista märkäruokaa päivässä. Sinänsä hassua, että tuo joka koko ajan on noita naksuja rouskuttamassa on paljon hoikempi kuin tuo toinen, joka syö vähemmän, mutta syö käytännössä vain niitä märkäruokia.