Taistelen täällä ruoan himija vastaan! Harkitsin jo hakevani hampurilaisaterian, mutta yritän sinnitellä vielä vastaan...
irtaritkin maistuisi, mutta en onnistuisi ikinä tässä laihdutusprojektissa. Muita laihduttavia?
Kommentit (10)
Mennyt jo 3kk ja vain tuo 5kg siis lähtenyt.
Vuoden alusta on pudonnut 6,5 kg, vielä on jäljellä 5,5 tai 7,5. Katsotaan mihin puhti riittää. Olen kyllä tänäkin aikana antanut itseni välillä herkutella. Ei se kokonaisuutta kaada, kun muistaa ettei sitä voi tehdä jatkuvasti.
BMI oli alussa 29,7 ja nyt 27,6.
Yllättävän himon iskiessä ns. väärään aikaan syön vähän salmiakki sisuja, ovat kevyitä ja herkullisia.
Kunhan tuo paino nyt putoaisi ensin. Mitä muutoksia olette tehneet ruokavalioon ja liikuntaan? Olen käynyt jumpissa 2-3krt/vko jo pari vuotta, nyt remointoin ruokavaliota. herkut minimiin on tarkoitus, opetella herkuttelemaan muulla kuin suklaalla, karkilla ja hampurilaisilla.
ap
Nauti Valion 10 kcal mehukeiton kera.
Sen jälkeen ei ihan heti karkinhimo selätä!
ei saa puhua herkuista.
laihislainen täälläkin :(
Vierailija:
Kunhan tuo paino nyt putoaisi ensin. Mitä muutoksia olette tehneet ruokavalioon ja liikuntaan? Olen käynyt jumpissa 2-3krt/vko jo pari vuotta, nyt remointoin ruokavaliota. herkut minimiin on tarkoitus, opetella herkuttelemaan muulla kuin suklaalla, karkilla ja hampurilaisilla.ap
Itsekuriton, onneksi ei paino-ongelmaa(toistaiseksi)
Vaan se, että annetaan nälkäiselle elimistölle hitaasti imeytyviä hiilihydraatteja ja hiukan makeaa, ettei pedon vaistot herää ja vaadi äkkiväärää sokerilohtua.
t. 6
Olen säännöllistänyt ruokarytmin ja pienentänyt annoskokoja. Olen lisännyt liikuntaa. Ja tietty karsinut niitä herkutteluja. Määritin itselleni päivän, jolloin käyn syömässä esim. hampurilaisen tai pizzan, helpotti kummasti ylimääräisiä himoja kun tietää että se on tulossa.
Tsemppiä projektiin!
4
mutta viimesilläni raskaana :) vetäsin just kaurapuurolautasellisen :) sillon pitää syödä kun on nälkä ja turha napostelu jättää pois...
tekis niin mieli sipsejä, mutta oon ihan turvoksissa joten yritän unohtaa koko sipsien olemassa olon ;)