Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Imtystyyny, onko merkillä/mallilla väliä?
28.02.2008 |
mikä olisi hyvä? Esikoista imettäessä niskat menii todella jumiin. Nyt ajattelin hommata imetystyynyn, jos sen kanssa saisi hartiat rentoutettua.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja omasta mielestä Pikku-Piia oli parempi. Sen sai jotenkin paremmin muokattua hyvään asentoon (täyte oli erilainen) ja pitempään pysyi päivittäisessä käytössä hyvänä. Briossa on styroxpallotäyte ja se meni tosi nopeesti jotenkin tyhjäks ts. styroxpallot meni " linttaan" .