emättimen ph arvo
rekisteröidyimpä sitten minäkin. Kauan olen taustalla seuraillut ja nyt virallisesti mukana.
Asiaan...kuulin tänään että emättimen ph arvo saattaisi estää raskaaksi tuloa, pitääköhän tämä paikkaansa? mistähän voi olla varma että ph arvo on poikkeava...kiitos jos joku tietää....
Kommentit (3)
myydään jotakin valmistetta, joka kertoo emättimen ph-arvon, siis onko normaali/epänormaali. Nimeä en muista, mutta muistelen että kyseessä olisi ollut pikkuhousunsuoja, joka värillään sitten kertoo tuloksen.
Itsekin olen miettinyt ph-arvon vaikutusta raskautumiseen. Meillä yritystä takana kohta 2 vuotta, ilman plussan plussaa. Hiivaa/muita tulehduksia mulla ei ole koskaan ollut. Muutenkin kaikki tuntuu olevan ok tuolla alhaalla :)
Muutama kierto sitten ostin apteekista ihan mielenkiinnon vuoksi Gynocaps-emätinkapseleita. Muistaakseni käytin niitä " hedelmällisellä" viikolla noin joka toinen päivä. Siinä kierrossa ei siis plussaa tullut, mutta ihmettelen vieläkin, olisiko jotain kuitenkin ollut tapahtumaisillaan? Noin 5 (?) päivää ovulaation jälkeen mulla oli kipuja, joiden ajattelin olevan kiinnittymiskipuja. Koskaan ennen/sen jälkeen tämmöistä ei ole ollut, kipu kesti noin tunnin verran kohdun seuduilla. Ja se ei ollut mitään kuviteltua, mihin mulla usein on taipumus ;)
Ensi kiertoon ajattelin ottaa taas kapselit avuksi! Ehkä myös omenaviinietikkaa kokeilen ekaa kertaa. Tää nyt on spekulointia, mutta poikkeavaa ainakin!
hei...mitä nuo kapselit ovat...tai mihin ne vaikuttavat???anteeksi tyhmyyteni. Me olemme käyneet tutkimuksissa ja clomeja kokeiltiin yksi kierto...minulle tuli todella huono olo noista. Mitään vikaa meistä ei löytynyt...päinvastoin....kaikki pitäisi olla hyvin. Mitäs hyötyä tuolla etikalla pitäisi muuten olla??
Kiitos jos viitsit vastata
muakin! Eikös se paljon puhuttu omenaviinietikkakin vaikuta elomistön ph-arvoon?