Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä/ haittaa sinulle on oluut pituudestasi? Ja pituutesi?

Vierailija
28.02.2008 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse puolestani väitin olevani ihan hyvä tanssija, enkä ollenkaan kömpelö. kuka puhui maailman huipusta? Kyse oli siis rytmitajusta tai sen puutteesta...

ierailija:

maailman huipputanssijat ovat järestään lyhyitä

Vierailija
22/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse puolestani väitin olevani ihan hyvä tanssija, enkä ollenkaan kömpelö. kuka puhui maailman huipusta? Kyse oli siis rytmitajusta tai sen puutteesta...

ierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suurin haita että vaatesuunnittelijat ajattelevat että kaikki pulleat 48 kokoiset on lyhyitä. Minun on todella vaikea löytää vaatteita kun paidat jää napapaidoiksi, housut lyhyiksi jne. Onneksi tämän asian sentään voisi korjata laihduttamalla... Toinen haitta on miesten pituus. Minua ei lyhyt mies haittaisi mutta muita tuntuu haittaavan. Lasten rattaita oli vaikea löytää sillä minulla on myös pitkät jalat ja pitkä askel. En halunnut vaunuja joissa joudun sipsuttamaan työtäessäni samoin kuin en kävelemään lysyssäkään. Teleskooppiaisa oli ainoa vaihtoehto kun ne käännettävät mallit vaan lyhensi askelväliä.

Hyviä puolia on että kaupassa saan kaikki ylähyllyiltäkin helposti, samoin kotona. Minusta on hienoa olla pitkä ja olen siitä ylpeä.

Vierailija
24/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä jää moni mies pieneksi.

Kyllä pieni ja siro on aina kaunista, miestenkin mielestä.

Vierailija
25/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa vääntää enempää rautalangasta

Vierailija:

Vierailija:

ierailija:

Vierailija
26/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehet ja naiset ovat tutkitusti rauhallisempia, mikä ilmenee myös tässä keskustelussa.

Vierailija
27/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittoja on paljon. Esim että olen mielestäni (ja monen muunkin) liian pitkä. Mies on yli 10cm lyhempi.

Hyötyjä on se että yllän ylähyllyltäkin ilman porrasjakkaraa

Vierailija
28/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitkät miehet ja naiset ovat tutkitusti rauhallisempia, mikä ilmenee myös tässä keskustelussa.

Vierailija
29/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyt:

-yllän aika kätsysti suht korkealle

-vaatteet on jotenkin " näyttävämpiä" , kun on raajoissa pituutta

-en ole kuitenkaan niin pitkä, etteikö löytyisi useitakin miehiä, jotka ovat minua reilustikin pidempiä (tai vähintään sen 10cm)

Haitat:

-korkkareissa tulee helposti " ylipitkä" fiilis

-olen mallia pitkä selkä, lyhyet jalat, joten monet 170 senttiselle mitoitetut housut ovat reilusti liian pitkiä

-joskus tuntuu, että olisin naisellisempi, jos olisin vaikka 10cm lyhyempi (ja myös hoikempi, tosin olen ihan normaalipainolukemissa tällä hetkellä)

Vierailija
30/38 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule haittapuolia mieleen...Aikoinaan oli vaikea löytää tarpeeksi pitkiä housuja,jotka eivät ollut liian leveitä,mutta nykyisin löytyy myös pitkille ja hoikille. :) Lähes kaikissa kengissäni on korkeat korot! En ole kömpelö,olen urheillut koko ikäni. Miehistäkään ei ole ollut " pulaa" , vaikka en ole ikinä kelpuuttanut minua lyhyempää miestä. ;)

Vierailija
31/38 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm pituudesta ei ole ollut haittaa. Ainakaan kukaan ei ole sanonut päin naamaa.

Voin käyttää huoletta korkeitakin korkoja olematta silti miestäni pidempi. Korkeimmissa kengissäni on 19cm korko.

Vierailija
32/38 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika neutraali pituus, ei liian lyhyt ei liian pitkä

vähän enemmän ulottuvuutta tietysti saisi joskus olla ja pitempi voisi olla näyttävämpi, toisaalta minulla on aika lyhyt mies niin hyvä etten ole häntä pitempi

Vierailija
33/38 |
22.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyötyinä mainittakoon, että erottuu edukseen: esimerkiksi nuorempana sinkkumarkkinoilla näkyi tanssilattialta, etenkin kun ei ollut " romuluinen mursu" , kuten pitkää, raskasrakenteista naista täällä voitaisiin kutsua ;). Olen mielestäni kertakaikkisen upean näköinen virallisissa työvaatteissa ja esimerkiski juhla-asuissa, kun on vartta, mitä näyttää, eikä huku massaan. Kuulostaa omahyväiseltä, mut niin se on. Itsetunto on ainakin kohdallaan! :D Muuta hyötyä: käyttökelpoinen koriksen pelaaja, ylettyy ylähyllyille ja vaihtamaan lamppua usein ilman tuolia, voi auttaa näitä nysiä kaupassa.

Haittaa: ei voi pitää korkkareita, miesvalikoima rajallinen (olen todennut et yli 187 pitää olla) ja riittävän pitkiä suoria housuja on haasteellista, joskaan ei mahdotonta löytää.

Vierailija
34/38 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa:

Rakastuin myöhäisteininä, siis ensimmäistä kertaa oikeasti rakastuin, ensimmäistä kertaa ihan oikeasti kaikki ihanat jutut. Aijai, vieläkin kutittaa mahanpohjasta kun muistelen. Se poika oli minua pari senttiä lyhyempi ja voi sentään miten kauheaa se oli =)

Hyötyä: Kun on pitkä, niin ei huku massaan ja näkeekin ihan hyvin muun väkijoukon päiden yli. Koen myös että pitkiä naisia pidetään jotenkin uskottavampina kuin lyhyenläntiä.

Vierailija
35/38 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Plussaa siitä, että näyttää nuorekkaalta vaivatta, on enemmän valinnanvaraa miehissä.

Vierailija
36/38 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin hyvin usein keittiössä tarvii sitä jakkaraa. =)

ja oon 155cm " pitkä" .

Vierailija
37/38 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm.

Vierailija
38/38 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tästä on ollut usein hyötyä, minua luullaan järjestään nuoremmaksi kuin olen (30v.) pienen kokoni takia. Tanssiharrastukseeni (baletti) olen myös juuri sopivan pituinen, en näytä isolta ja kömpelöltä, niinkuin monet pitkät ihmiset usein. Tuntuu myös, että miehet tuntevat vetoa pienikokoisiin naisiin. :)