Pelkään että olen raskaana :(
Mahdollisuus siihen on kyllä varmaan pieni, mutta pelottaa silti koska raskaus olisi nyt katastrofi. Seksiä on ollut melko harvoin ja käytetty kumia, olen kyllä menossa laitattamaan kierukkaa. Kerran mies sormeili minua sen jälkeen kun oli ottanut kumin pois ja pelkään että siittiöitä olisi jotenkin sitä kautta kulkeutunut..
Luulin että menkat alkaa kp 27 niin kuin yleensä, sillä tuli ruskehtavaa vuotoa pari tippaa, samoin vielä seuraavana päivänä, mutta se ei muuttunutkaan menkoiksi vaan tavalliseksi valkovuodoksi, nyt on kp 29. Voihan olla että kierto on muuten vaan sekaisin, olen flunssassa, voikohan se aiheuttaa häiriöitä menkkoihin?
Jatkan odottelua ja pelkäämistä :(
Kommentit (28)
että menkat alkoivat viime yönä. Huh :)
ap
ja nyt sitten itkee kuitenkin sisäisesti, kun ei ollutkaan raskaana... NIIIIN läpinäkyvä juttu.
Ja mies sormeili kondomiyhdynnän jälkeen voinko olla raskaana...
Anna mun kaikki kestää...
Vierailija:
ja nyt sitten itkee kuitenkin sisäisesti, kun ei ollutkaan raskaana... NIIIIN läpinäkyvä juttu.
missä kohtaa viesteistäni on muka näkynyt että haluaisin olla raskaana!!?? tosijuttu on se, että jos olisin ollut raskaana, olisin tehnyt abortin, oman terveydentilani ja jaksamiseni takia. joskus vielä haluaisin vauvan, mutta en todellakaan nyt, enkä tiedä onko minusta enää koskaan siihen vauvarumbaan (olen vasta 25v, mutta 2 vaativaa vauvaa joista toinen oli/on erittäin vaativa ja sairaalakierteessä) Siihen päälle omat sairastumiset ja uupumiset, niin tähän tilanteeseen se raskaus olisi todellakin ollut katastrofi :/
ap
varmaan turhan aikaisin, mutta jotenkin oli sellainen olo kun menkat eivät alkaneet niin kuin ennen ja vatsa tuntui turvonneelta ja jotenkin erilaiselta kuin yleensä ennen menkkoja, että pelästyin olevani raskaana :/
ap
eipä tässä nyt ihmeellisiä kuulu, ihan hyvää, menkat on olleet nyt ihan tavalliset eivätkä ole vielä loppuneet.
Voi ei, voimia sinulle joka teit plussatestin jos et toivonut sitä :(
ap