~´*`~´*`~ NELIAPILAT vk 48~´*´~´*`~
NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:
Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu
Anttusanttu, 32v ja 33v, Länsi-Uusimaa, :Poika 2/2003 ja rinsessat 11/2004 & 3/2007, 4-5/2008.
Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008
Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)
Hoppenkoija, 30 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.
Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.
Iineri-73, 35 ja 37, Varsinais-Suomi, -98, -01, -08, 1/2009
jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenee lähiaikoina...
leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen
maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, haaveissa syysvauva 2009... ;)
maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)
mammariini, 32v ja 36v, Satakunnassa asutaan, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04
marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08
mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009
minä79, 29 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, heti
nani76, 32v ja 34v , Päijät-Hämeessä asustellaan, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07, vauva on tervetullut
nelkku, 27v, Keski-Suomi, 5v, 7v ja 9v, nyt
pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...
Plussanneet ja vauvautuneet NELIAPILAT ;)
~ poponen, 35 ja 37, 13,10 ja 3, LA:helmikuussa 2009
~ Trionäiti (moonshine), 25 ja 29, lappi, 01/03, 04/04, 10/07, LA: helmikuussa 2009
~ islabonita, 32, 41, Pohjois-Suomi, tytöt 4,5,7, la helmikuussa 2009
~ Helmikukka75, 32v/pian 42v, Pohjois-Savo, Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk, la 14.2.2009
~Zeldatar la 26.02.09
~ Helmielina, 32 ja 30, Päijät-Häme, 11/99, 06/02, 10/04, LA 3.4.2009
~ mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009
~ Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09
~ Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09
~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009
~ Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, LA 2.7.09
~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu
~äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06, LA 31.7.09
~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09
~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1
~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm
~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6
~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4
SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE NELIAPILOILLE!
Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(
Kommentit (42)
mutta tulin minäkin ulisemaan, et anttu oot kyllä ihanan kamala, jos pidät meitä piinassa vielä kolme kokonaista päivää!!! Ratkeen liitoksistani!
Takana normi-päivä, paitsi et tänäänkin meni ihan kiitettävän pitkään siellä kaupungissa, ja nyt ihan oikeesti aion pakottaa itteni petiin, muuten vaan nuokun koko viikonlopun!
Huomenna tuun kirjottaa sit paremmin!
-omppunen yk1 kp10/32-
eikä se ukko tullu tänäänkään, ja mä suutuin sille :-(
kertokaapas viisaammat millasta se kiinnittymisvuoto on? limasta? koska jotain sen tyylistä ois nyt..ei oo pakko lukee tätä..=) mutta ei edelleenkään oireita ,ehkä rinnat vähän turvonnu mut ei kipeät edes.
tölökki tervetuloa mukaan!
anttusanttu et kai piä meitä piinassa niin kauan=)plussaonnea!
no nyt aamukahville=) :)
Tervehdys taas pitkästä aikaa kaikille!!! En ole teitä unohtanut mutta ei ole tullut kirjoiteltua kun on ollut kaikennäköistä hässäkkää viime viikkoina... Olen kyllä käynyt aina välillä lueskelemassa kuulumisianne ja monillehan kuuluu varsin hyvää;) Eli onnittelut plussanneille ja onnittelut myös niille jotka USKALTAVAT lähteä kuumeilemaan neljättä lasta:> Tervetuloa mukaan!!!
(.) mulla ovis käsillä näinä päivinä ja kovasti ollaan peuhailtu sängyssä... Yksi kysymys kuitenkin askarruttaa kun olen nyt tikutellut ovista ja limojen mukaan vois olla tänään mut tikussa toinen viiva selvästi haaleampi kuin toinen ja sehän tarkoittaa negaa??? Toinen viiva ei ole haamu mut vaalea kuitenkin. Mitä tämä siis tarkoittaa oikeasti? Eilen toinen viiva oli haaleampi kuin tänään. Olisiko ovis sittenkin vasta tuloillaan? eli sitten ovis olisi vähän normaalia myöhemmin?? no, kuitenkin siis täällä kuumeillaan ja pelätään tulevaa yhtä aikaa...
Mitäs anttuli? Annahan meille pikkujoululahjaksi plussauutinen??? Toisi uskoa taas lisää tähän touhuiluun...
Mukavaa viikonloppua ja villiä pikkujoulumeininkiä ;) jalkkis
Jalkkis: Tervehdys vaan pitkästä aikaa! Mäkin tein tässä kierrossa kaksi ovulaatiotestiä, ja tuli just tuollainen tulos, eli toinen viiva oli hailakampi kuin kontrolliviiva, eli nega. No, saa nähdä, olisko mun pitänyt vaan tikutella vähän pidempään ;o) Mulla on kyllä huonosti kokemuksia ovistesteistä...
Nelkku: Se on kyllä tosi tunteentäyteinen se ensimmäinen yrityskierto. Mulla on kokemuksia kiinnitysvuodosta kuopuksen kohdalla, eli noin 6pvä ovulaatiosta pikkareihin hulahti ihan hirmuinen valkovuoto, ihan et housut meni vaihtoon. Siitä jo aavistin, että nyt taisi tulla tärppi ;o) Mut oli se aikamoinen "tulva" kun jäi mieleen, ja olen pitänyt sitä kiinnittymisvuotona!
Tölökki: Tervetuloa remmiin! Tänne meidän sekalaiseen seurakuntaan kyllä mahtuu mukaan =) =)
Nani76: Kiva, että tulee lisää kupittelijoita =) Mun mielestä se on ihan mieletön vehje, ja äkkiä vois olla always- ja libresse -valmistajat ihmeissään jos lunette ym. kuppivalmistajat alkaisivat mainostamaan... Hyvä nyt sentään kahden desin jälkeen että alkaa vuoto osoittaa laantumisen merkkejä, että et ihan valu kuiviin :o) On se, kun miettii niin hurja määrä se kaksi desiäkin jo. Mulla oli verenhukka kuopuksen synnytyksessä 300ml. Tosi pitkä rupeama sulla alkaa olla jo takana täällä apilapellossa, mutta jospa lähdet odottajiin pian! Mä ainakin pidän peukkuja bd bd
Maalaisomppu: On sulla ajattelevainen mies! Mun mies ei kyllä ikinä ostais mulle ovistestejä. Raskaustestejä hän on kyllä mulle joskus kiikuttanut! Teillä on aika tympeän oloinen lääkäri siellä osastolla, pöh. Toivottavasti terapiat jatkuu kun olette kerran sitä mieltä, että niiden tulisi jatkua! Onneksi sulla on kp:t noin vähän, ja miehes kyllä ehtii tärppipäiviksi kotiin, eikö? Älä liikaa häntä suututa, että se peittojen heiluttelu on kivaa. Tai no, sovintoseksi on parasta ;)
Omaa napaa lopuksi: Ei ole täti kurvannut tänne tänäänkään! Flunssainen olo, lämpöä on edelleen 37,4. Ei ole oloa, että menkat tulis, tai että olis raskaana. Että eipä ole kauhea paikka jos se täti kurvailee aamulla, onpahan vähän pidempi kierto taas :o) Kyllä mulla on vahva epäily, että tämä piinailu loppuu vuotoon tämän viikonlopun aikana kuin että maanantaina testailisin...
Me juhlitaan huomenna perheen kesken pikkujoulua! Kaivetaan esiin joulukoristeita, siivotaan ja sen jälkeen syödään käpykakkua (tänään ostin alennuksesta!) ja lämmitetään glögiä =) Aamulla käydään lasten kanssa kaupungilla, ja mies käy heittää muutaman työkeikan aamupäivällä... Kiva viikonloppu tiedossa siis! Sunnuntaina käydään katsomassa meidän kissanpentuja kaverin luona. Meille tulee kaksi pentua tammikuussa, tosi kivaa! Kaikki odotamme innoissamme :o)
Kivaa pikkujouluviikonloppua kaikille tasapuolisesti!
T:Anttuli yk4 kp30/26
Mä oon vasta äskettäin eksynyt tänne vauvakuumepuolelle. Kun se kai tässä kaivaa. On kaivanut jo nykyisen kuopuksen syntymästä. Mä oon ihan ihmeissäni että mitä tämä on? Kun tän kolmannen piti olla meiän viimenen.. Nyt kyseinen neiti on justiin 8kk,isoveljet 07/03 ja 04/06. Hassua kun ekan jälkeen aattelin et kai se vielä pitää se toinen "tehdä" ja nyt ajattelen ettei tämä voi olla jo tässä. Itsestäni sen verran että olen 32v. ja mies 36v. Ollaan naimisissa oltu 6vuotta. Voi kamalaa,nythän tästä tuli todellista. Joka päivä ajattelen että hitsi mulla onkin vielä takaportti auki vauvojen maailmaan.. Mutta jos joukkoon sopii liityn mielelläni..)
Ja mitäs tässä. Ei tullut tätiä vieäkään. Nyt alkaa jo jännittämään ja kaivelemaan, että kauppareissulta kyllä lähtee yksi testi mukaan... Mä olin ihan rauhallinen tähän aamuun asti, kunnes mies alkoi hehkuttamaan pitkää kesälomaa ;oD Tajusin, että ei hitto, kuukautisten piti alkaa tiistaina, ja nyt on JO lauantai! Mutta kun ei ole kertakaikkiaan mitään oiretta suuntaan jos toiseen. Ellei lentsua lasketa. Jä kävin tietty jo katsomassa, et LA olis 6.8.09. No, eipä mennä asioiden edelle. Huomaatteko, olen kyllä aikuisten oikeesti tosi skeptinen mahdollisen raskauden suhteen :oI
Mutta heti palaan asiaan kun olen testaillut =)
T:Anttuli yk4 kp31/26
Vilelille: tervetuloa mukaan eli mukaan sopii kyllä! Tosi mukavaa että saadaan tänne täydennysjoukkoja!
Siis iiks...meinaako anttusanttu sitteki testata jo tänään!?! Pakko roikkua linjoilla illemmallaki että saa uutisia tulla lukemaan..on ne sitte kumpia vaan mutta kyllä me kahta viivaa ootetaan :D Mullahan oli nimen omaan oireettomuus "oireena" tuon kuopuksen raskauden alussa...
Kyllä mulle tuli ihan yllätyksenä että tuota tavaraa riittää noin paljon! tiesin kyllä että ne on runsaat mutta että näin runsaat...ei se oo ihme että yörättejä piti alkupäivinä pitää ja neki vaihtaa parin tunnin välein...nyt saldo on aikas lailla 2,5dl...nyt varmaan pärjään sillä 2-4krt/pv tyhjennyksellä :DD
Juu kauanhan ole täällä jo ollu ja saldona yks km...mullahan mahd raskautta hidastaa paino ja kuopuksen imettäminen jota vieläki on päivällä 1x ja yöllä 2-10x...viime yö oli taas tuolta huonommasta päästä...
Missäs ne kaikki muut luuraa? Meillä ainakaan ulos ei kiinnosta mennä, niin on äkkiä kadonneet ne ihanat talviset puut ja kaunis valkoinen maa, nyt ilma on kauttaaltaan harmaa ja kurja! Mutta enpä muutenkaan ulospäin voi suuntautua ku tuo kuopus nostatti eilen kuumeeen itelleen, toivottavasti ei enteile mitään tulehuksia (flunssahan alkoi viime viikonloppuna)...Olin aatellu mennä tänään jouluostoksille tuon kuopuksen kans ku isukki ja esikko ovat salibandyturnauksessa, mutta siirretäänpäs sitäki...
Manasin tuolle ukkokullalle että kattelee tarkemmin tuota mun naisena-kalenteria (eli kuukautiskiertoa) ku sopii noita työmatkoja...on siis ens viikon reissussa ku mulla menkat oletettavasti loppuu ja tän viikon sitte ollu maisemissa ku on tuo tätiliini vierailulla...ollaan sen verran aktiivisia tuolla makkarissa molemmat ;DD
Pitää lähteä leipomaan tuonne esikon koulun huomisiin myyjäisiin kuhan tuo pikkumies uniltaan herää...muuten tuon yleiskoneen ääni saattaa olla hiukka hurja...
nani kp 5(29-34) yk jotaki
meillä vietetään esikoisen 7v. juhlia. talo on nyt oudon hiljainen kun 10 pientä koululaisat lähtivät juuri. ja nyt pitäis alkaa keitellä kahvia, pian tulevat sukulaiset. ja mua väsyttää.
ON: pahoinvointi on nyt pysynyt vain kuvotuksessa... rintavarustus on erittäin arkana ja ne repäisykivut... auts...
Kovasti jännittä ja pelottaa, en ole vielä edes uskaltanut neuvolaan soittaa. meidä kunnassa kun eka ultra on vasta vk12-14. eli joskus tammikuun lopulla, eikä millään jaksais odottaa sinne asti.
Tervetuloa neliapiloihin kaikki uudet kuumeilijat, tuokaa plussatuulia tullessanne.
Anttuli: Mua jännittää niin sun puolesta. tule HETI kertomaan kun olet testannut.. hih!
Nyt hommiin ja ilalla takasin katsomaan joskos olisi uutusia. ja koetan jaksaa illan kekkerit. ja salaisuus pysyy visusti salaisuutena vielä pitkään.
Äitix3 ja rv5+1
on niin vilunen olo koko ajan ja kurkkukin kipeenä..tiiä sit mistä johtuu,jospa tuolla masussa oiskin joku sit. ei oikein uskalla vielä edes toivoa mitään kun vaikea uskoa että ekasta yrityksestä tärppäis.
tervetuloa kaikki uudet mukaan minunkin puolestani=)
anttusanttu älä piinaa meitä enää, ja tule heti kertomaan kun testin olet tehnyt!
äitix3 koita jaksaa vetää kekkerit loppuun asti=)
palailen illalla uudestaan moi! :)
Minäkin täällä jännään testien tuloksia!!(juu siis nimethän mä jo unohdin,antakaa anteeksi kamalan laho pääni!)
Kuukupista sen verran että minäkinhän sen ostin mutten kerennyt edes testata kun plussa tuli,jää siis odottamaan menkkoja sitten joskus..mutta kiva lukea että se oikeasti on hyvä!
Omaa napaa..pahoinvointi on välillä KAMALAA (tosin ei oksentelua mut muuten kokoaikainen öklötys) ja närästys,välillä sitten taas on suht normaali olo,repäisykipuja on jonkin verran etenkin nopeasti noustessa tms ja tämä alkoi heti alussa. Vieläkään en ole raskinut ja uskaltanut varata sitä aikaa yksityiselle,ehkäpä ensi viikolla. :D Täällä tuo eka ultra on rv 11-14,OYS:issa saa käydä jos ottaa niskaturvotuskokeen muuten paikallisessa,jos ottaa niskaturvotuskokeen niin rakenneultra Oulussa ja jos ei niin paikallisessa polilla sitten.
Neuvolassa ei ole ultraa ollenkaan ja sydänäänien kuuntelulaitekkin aatamin aikuinen!Mur!!
Ja tosiaan tuo neuvola-aikakin vielä tilaamatta.
Joululahjat täällä onneksi jo ostettuna!!Nyt ei huvittas kaupoissa kierrellä ja voimpahan keskittyä hyvään myyntiin joulukampanjoissa.Teen siis kauneuskonsultin hommia ns.harrastuksena.
Ihana pieni siskon tyttö/kummitypy (4kk) oli yötä ja voi että häntä katsellessa ja hoitaessa ei muuta voi kun vauvakuume kasvaa,on neiti niin suloinen!!Tätin sydämmen on vienyt kokonaan!
Mun piti teiltä muilta kysyä jotain..mä vaan senkin jo unohdin..noh mietin ja käyn kyselemässä kun taas pää toimii. :D
Joma ja hiukkanen rv 6+6 (laskurin mukaan)
... että nega tuli. Tyylipuhdas vielä. Mies on pettynyt, mutta mä aavistin sen jo. Nyt jatkan iltaa.
T:Anttuli
mä kyl soudan ja huoaan tän homman kans ihan kybällä. Välillä tuntuu et haluan ehdottomasti sen nelosen ja välillä et ei kiitos lisää enää ikinä.. Juu kai se kuuluu asiaan. Hulluinta että imetän vielä ja menkoista ei tietoakaan. Eli ei (kai) mitään saumaa. Tänään mies sano et jos kattois sit ens syksynä mitä mieltä ollaan. Mutta tiedän kyllä että jos todella haluan se lähtis mukaan vaikka heti. Mehän ollaan siitä onnellisessa asemassa ettei oo koskaan tarvinu kovasti yrittää ja oottaa,oon raskautunut vähintään toisesta kierrosta kun on annettu mahdollisuus. Kakkosen metys kun loppui ja tuli menkat toukokuussa (loppui siis toukokuussa imetyskin) testasin plussan heinäkuussa. Mä siis suunnilleen lasken millanen ikäero olis paras:)))) Mutta eihän sitä kai koskaan tiedä varmasti. Plussaa täältä toivottelen teille muille ,lähdempä tästä näine mietteineni kattoon vaik bb:tä.
Anttuli: aika mälsä toi nega, vaikka sanoitkin, et on ihan sellanen olotila. Kyllä se oma fiilis jo jotain kertoo, mutta ei nyt vielä luovuteta. Mainitsit tuolla jalkkiksellekin, että kun tikutit, niin näytti hailakkaa viivaa, et se saatto olla sit myöhemminkin se oikee holli... Ollaan hiljaa, saahaan jänis...
Tervetuloa tölökki tänne ei niin runsaana rehottavaan apilapeltoon! Tarkoitushan täällä tietysti on vierailla vain hetkisen, mutta jos sattuu niin, että hengailee hetkeä pidempään, niin "vertaistukea" vaille ei varmaan jää. Ajatusten vaihtoa, mielipiteitä ja sitä kuumeilua saa luvan kanssa harrastaa määrättömästi!
Jokos mammariinin loma loppui? Toivottavasti on akut täynnä virtaa ja olet oikein rentoutunut ja hyvävoimainen taas "vauvantekopuuhiin" meidän kanssa :-D
Nani: Aika hyvät lukemat olet kyllä vuotoa saanut, ja minä olen nyt ainakin se joka sanoo, että "tutulta kuulostaa". On kyllä pakko se häkkyrä hommata itekkin, kun kaikki on sitä nyt kehuneet. Senhän pitäisi vissiin sitä vuotoakin vähän hillitä, että senkin puoleen tälläisille niagaroille ihan must kapine!
Jalkkiksellekin morot ja mielenkiintoisia aikojahan siellä elellään... Mulla nyt ekaa "oikeaa" kiertoa käytössä nuo ovistikut. Alotin tikuttamisen heti tädin poistuttua (varmuuden vuoksi) ja aion jatkaa niin pitkään kun on tarvis. Ihan selkeästi näyttänyt negaa, et ei mitään epäselvää, ei tosin kyllä oirettakaan, niinku ei vielä pitäiskään. Mä kyllä melkein tulkitsisin, et sulla se ovis saattas olla ihan tuloillaan, mut tää siis ihan mutua. Oon varmaan itekkin viisaampi, kun seurailen tän oman tilanteeni "oireet versus tikut"... Tsemppiä nyt kuitenkin, että osuis kohdalleen!
Lämpimästi tervetuloa myös Vileli ja oikein mainiosti mahtuu kekoon! Hieman hymyilytti, kun luin sun esittelyä: ollaan samanikäsiä, ukotkin lähes. Meillä on kanssa kaksi poikaa ja tyttö, ja tuo hääpäivä häämöttää, meillä tosin viisi vuotta tulee täyteen. Kiva kun saadaan porukkaa lisää, ja vilkastuu tämä pino, vaikka olen kyllä ilolla seurannut, että tosi reippaita me ollaan oltu täällä alotuksissa! Pidetään vaan lippu korkeella siskot!
Ihanaa äitix3 tuo salaisuus... Toivottavasti olet saanut nostaa kintut ylös ja vetää henkeä bileitten jälkeen. Meillä olis parin viikon päästä edessä, ja se mukavasti motivoi siivousten aloittamiseen. Ja sit ku tykkään, et neitin kemuissa on jo joulun tulo näkyvissä, niin pakko on olla ajoissa liikkeellä. Ihan tippaa tyrkkii linssiin, ku muistan niin hyvin, kun oli niin pieni-sieni nyytti, kaks viikkoa vanha joulunpunaisessa essumekossa kun pukki tuli...
Mitkä ne nelkku on ne sun kp:t? Mä oon täällä bdbdbdbd-tunnelmissa sunkin puolesta, jos vaikka olisikin jotain ihanan ylimääräistä siellä navan takana....
Joma sulla on jo ihan mukavan oloset viikot, ja tosi kiva kuulla kuulumisia. Tsempitystä huonoon oloon, kaiketi ihan ihanaltahan se sit kuitenkin tuntuu... Mä kans varasin viimeks sen neuvolan sillai, et se täti sit napis, et olisihan tämän aiemminkin voinut varata, ku se ultra otettiin sit pikana heti kahden päivän päähän. Totesin sit vaan, et jäi niin kahdesta aiemmasta kerrasta mieleen se, kun meni "ajoissa", tyyliin viikoilla 6-8, niin hoki koko ajan, et kuinka voi mennä kesken helpostikin ja kuinka paljon yleensä tulee km:ja jne. Ei tuntunu kauheen kivalta, ku muutenkin kauhee pelko p....ssä niiden kovien kipujen ja muiden kremppojen takia. Se onkin ainoo asia, miks mahdollinen tuleva raskaus ei innosta: edelleen sama täti hoitaa...
Ja onnea vaan kaikille, jotka on jo lahjat saaneet kasaan...nimim. keräilee niitä tuurilla vielä aatonaattonakin! Yritän kyllä tänä vuonna tsempata!
Itellä ON: Päästiin sit VIIMEIN ASIAAN ton tyypin kans eilen, ku rantautu näille nurkille ;-P Hieman jännitystä, ku tyttö yöllä vollotti ja vaelti tonne sänkyyn, mut me ollaan jo niin taitavia näiden pikku nilviäisten kanssa, et ei hätää. Tietysti tuo täällä vielä maanantaihin majaileva anoppi HIEMAN häiritsee sellaista vapautunutta kanssakäymistä, mut senkin kans pärjää, ku joskus on asuttu kuitenkin kaks kertaa melkein vuos saman katon alla! Ainoo mikä hieman himmentää tätä olotilaa on se, että toi yks ilmoitti, et on pakko kuulemma ens viikolla käydä vielä siellä pohjosessa. Se tarkottaa käytännössä sitä, että on vähintään kaks päivää pois! Mitä ihmettä mä teen? Mun tuurilla ku se starttaa tosta pihasta, kaks viivaa pärähtää tikkuun saman tien! Onko hirveän moraalitonta käyttää siinä kohtaa esim postimiestä?
Nyt painun kuitenki pehkuihin, eikä aiettakaan mennä nukkumaan... Hyi ku mä oon kauhee! Olkaahan ahkeria vällyissä, odottakaa maltillisesti ja piinailkaa kiihkeästi! Palaillaan!
-m-o yk1 kp12/32-
eli eilen illalla oli siis kp 25/30 ja huvikseni tikuttelin ovistestin,kun olen kuullut että sekin voisi raskauden näyttää. viivahan siihen sitten piirtyi ei tosin ihan yhtä tumma kuin se kontrolli mutta selkeästi erotettava kuitenkin..no pähkäilin siinä miehelle sitten että tekisikö sen raskaustestin nyt samalla kun on jo pissat purkissa=) ajattelin että odotan tähän aamuun,mutta mies ehti ennen mua=)otti tikun mun kädestä ja laittoi sen sinne purkkiin...ja hulluna molemmat kytättiin testiä, ja selvästi alkoin viiva piirtyä siihen liuskaan ei yhtätumma kuin toinen mutta selkeästi nähtävissä! no koska olen niin epäuskoinen oli pakko tehdä tänään aamulla vielä puikkomallin testi ja nämä on siis niitä mammaksi herkkiä testejä olleet kaikki! ja niinhän siihen tuli tänäänkin aamulla siis kp 26/30 viiva! en jaksa vieläkään uskoa tätä todeksi,koska tämä tosiaan oli ensimmäinen yrityskerta, ja kuukautisiakaan ei tullut tässä välissä kierukan poisoton jälkeen, jos kaikki nyt menee hyvin!
raskausoireita ei vielä pahemmin ole, hirveä vilutus kuitenkin joka ilta ja lämmöt korkeemmat kun normisti, niin ja se vessassa ravaaminen aloin jo epäillä että oisko pissastulehdus..mutta ei se sitten ollutkaan=)ja perjantaina tullut limainen/valkovuoto oli ilmeisesti sitä kiinnittymisvuotoa?...niin ja rinnat jotenkin erilaiset..
ajattelin nyt ootella ensi viikkoon ja tehdä sitten sen perinteisen apteekin testin.
pahoitteluni anttusantulle negasta älä silti luovuta!
muille onnea ovikseen=)
jään tänne vielä roikkumaan,kunnes se apteekinkin testi näyttää sitä +++
ensi viikolla ois iltavuoro, ei yhtään malttaisi mennä edes töihin..
no palailen myöhemmin=)
nelkku rv 3+4pvää tai jotain...
:)
Eilen illalla kotiuduimme yhdeksän maissa, ajoin koko matkan =)
En anna miehen ajaa pitkiä matkoja. kun sillä on "neitikortti" :D
Ei vaiskaan, pysyn itse virkeämpänä, kun saan itse ajaa ja mukavampi matkata virkkuna kuin torkkuna.
Tänään uni olisi maistunut, tenavat tulivat klo 5 viereen, joka aamu lomalla olivat kuudelta pystyssä kuin käkikellot =) Itse päätin, että pyrin kerran kuussa käymään hierojalla, oli paikat niin kipiät. Ensi viikolle tilasin suursiivouksen meille ja siivousfirma tekee sen aika ei hanki riittää, kun joulukuu on kiireisin kuu töissä. Siksi olen tehnytkin paljon kaikkea jo etukäteen.
Vileli Tervetuoa mukaan vaihtamaan kuulumisia ja tuntemuksia.
Anttuli Pahoittelut negasta, häntä pystyyn sisko kyllä ne plussa tuulet puhaltavat vielä tännekin =)
Nani Mä toivon kanssa, et meillä olis peuhu aikaa ensi viikolla eikä mies tekis ihan 12h työpäiviä, kun ei niiden jälkeen oikein enää pöllyttää peittoja.
Nelkku Lämpimät onnittelut plussasta ja enkeleitä matkaan!
Maalaisompulle tärppionnea ja plussatuulia, postimiehen jättäisin kuitenkin väliin tärpin lisäksi siltä voi saada jonkin ei toivotun "mausteen" mitä ukkokulta saisi ihmetellä =) Meillä se ei edes onnistuisi, kun meillä on neiti-immeinen postimiehenä =D Katsotaan josko saisi plussatuulia jouluksi, olisi nastaa plussata jouluna, vai mitä? Vähän kuin lahjaksi =)
Mukavaa sunnuntaita
Mammariini yk 2 kp 7
... kun viikonloput ovat niin vahvasti perheaikaa. Nytkin on kurkkijoita selän takana ja riekkujoita ja kyselijöitä, että mitä teen...
Mut tulin nyt kuitenkin kirjoittamaan, että se on kp1 ny. Eli turhaan testailin, olis pitänyt malttaa testailua sinne maanantaihin, niin olis säästynyt nekin testirahat...
Olette kivan paljon kirjoitelleet, nelkulle onnea plussasta!!!!
T:Anttuli yk5 kp1/26-31
Mä olin NIIN varma, että sä plussaat. No toivotaan nyt, että ovis oliskin ollut myöhemmin, ja plussa vielä pärähtää tähän kiertoon! :)
Nelkulle lämpimät onnittelut!! Tosi aikasin sait(te) plussan tikkuun!! Tarrasukkia ja enkeleitä sitte vaan matkaan!!
Omppu: hih, vai postimies paremman puutteessa olis kelvannu;) Joo samaa mieltä mammariinin kans: jätä väliin suosiolla, kun oman ukkos simpat hyvinkin elelee lokoisasti miehes reissun ajan sun sisuksissa;) Peukkuja! bbdd
Tervetuloa mammariini takasin kotiin! Ja plussatuulia puhaltelen sinne päin myös!! Phuuuhhh!! bbdd
ON: kp25 ja pp6. Eilen myöhemmin iltapäivällä oli kovahkoja kipuja oikealla puolella alavatsalla pitkän aikaa; kunnon repäisykipuja siis. Oltiin just siivoamassa ja piti oikein kulkea varovasti vähän kumarassa, ja istuakin hetkeks, kun niin juili ja repi. Tätä kesti siis iltaan asti voimakkuudeltaan (richterin asteikolla, hih..) vaihdellen. Olisko ollut peräti kiinnittymiskipua??? Tänäänkin vielä jomottelee jonkin verran tuolta oikealta alhaalta. Tiedä sit, mitä tarkoittaa... No viikon kuluttua ollaan viisaampia! Kääk ku jännittää jo nyt...
MUkavaa ekaa adventtia kaikille!!! Ja olkaas ahkeria punkassa! ;D
Eltemia
oltiinki samaan aikaan koneella. Pahoittelut tylsästä tädistä ja tsemppiä tähän tulevaan kiertoon sitten!!!
Me viisaat pakattiin itsemme ja kakaraisemme aamupäivällä autoon ja suhattiin kaupunkiin joulumarkkinoille.... BIG MISTAKE! Kyllä on nyt jalat muusina ja hermot riekaleina. Loppuilta meneekin sitten maatessa reporankana.
Voi kökkö anttuli ja varsinkin se täti! Sitä ei kyllä kukaan kaivannu nyt, ja ku oli aika kutkuttavat nuo kp:tkin jo. Mut ei auta, tuleen ei jäädä makaamaan, kohti joulukuuta!
Tervetuloa mammariini takaisin, ja varmaan ihan hyvä päätös tuo hierojalla käynti, tekis hyvää itse kullekin kyllä. Ja joskus oon mäki puhunu tosta siivoojasta meidän "talouspäällikölle", mut väittää, et mä oon niin pikkutarkka siivooja, et kuitenki siivoisin ite siivoojien käynnin jälkeen. Ja pöh. Sen myönnän, et tarkka oon, mut se mun alottaminen kestää kyllä vastaavasti kauan... Yleensä siis suloisessa kaaoksessa täällä oleillaan!
Nelkku: Tooosi huimat onnittelut plussasta ja paljon liimaa navan taakse!
Taidan mä sen postimiehen kuitenkin hyllyttää, kun se on tosi outo ukko :-) Ihana olis kyllä tosiaan saada joululahjaksi plussa :-) mullakin testausaika osuis just siihen aaton alle. Jotenkin vaan sellasen epäileväisen ylirealistinen olo, et kuinka sen sais? Ei vaan jaksa uskoa, et moinen onni kohtais. Edellisestä plussasta yli neljä ja puoli vuotta...
-omppu yk1 kp13/32-
Voih Anttusanttu...siis meinaat meitä koko viikonlopun piinassa pitää... :S No ei se auta meidän ku oottaa....mutta nuo oireet kyllä kuulostaa just SILTÄ!!
Ihmisniagra :DD tosiaan siltä musta tuntuuki...Luulen kuitenki että nuo lantiopohjan lihakset ovat ihan kondiksessa (meillä harjoitellaan niitä tooooooosi usein :DD), sen verta tiukassa tuo kuppi on eikä mitenkään kyllä liiku tuolla...ja nuo mun värkit ovat sitä luokkaa että ei tuota antennia tarttenu leikata ja eikä se millään tavalla häiritse...nyt alkaa kokonaissaldo olla jo pian peri desiä...hiukan on laantumisen merkkejä esim. ei tartte olla enää niin usein tyhjentämässä...noh täähän oli se harkkakierto joten eiköhän sitä opi tänki kans olemaan...mutta en siis enää antais pois!!
Tölökki: ei muutako tervetuloa remmiin vaan! Täältä löytyy jos jonkinasteista kuumeilijaa...kyllä sitä itelläki heittelee häränpyllyä tää kuumeilu...yleensä se on verrattavissa kuopuksen olotilaan...lähinnä öihin...Täältä voi löytyä myös miehen pehmittelyvinkkejä :DD Mutta mukaan siis mahtuu ku täältä nyt isopoppoo pomppas tuonne ootuspuolelle ja aika vähiin porukka täällä puolen jää...
Onneksi en kattonu tuota 45min ohjelmaa...ihan sata varmasti ois itku päässy...mää en kestä tuollaista miten jotku voi olla niin itsekeskeisiä eivätkä aattele pienen parasta ollenkaan...passaan Mammariinia pakko tuosta pakkohuostasta...
Mammariini: meidän reilu 9v poika on noin 135cm ja esikko (poika kans) kohta 14v on noin 150cm ja pikkumies on hikiseen 80cm ja ikää 1v4kk kohta...eli tappeja kaikki :D Tuo teidän loma kyllä kuulostaa kadehtittavan ihanalta...sais tuo joulu ees tulla että ei tarttis tuijottaa tuota kelloa aina ja juosta sen perässä...se on niin stressaavaa...
pitää mennä laittamaan nuo isommat nukkumaan ku eivät näytä ite osaavan...
nani taas ja koopeet 3 (29-34)