Minkä nimisten lasten mummoja teistä tulee?
Onkohan meidän, joilla nyt pieniä lapsia, tulevaisuuden lastenlapset Ritvaa, Tertta, Kirstiä, Marja-Leenaa, Reijoa, Seppoa...
Oi voi!
Kommentit (8)
Koska me nyt annetaan lapsillemme nimiksi omien isovanhempiemme nimiä niin eiköhän meidän lapset anna omille lapsilleen taas omien isovanhempiensa nimiä. Eli niitä nimiä joita meidän vanhemmilla on.
että lapseni nimeävät oman lapsensa anopin ja appiukon mukaan... :D
Ymmärrän jo vähän anoppia, joka oli myrtsinä, kun nimesimme lapsemme miehen mummon eli anopin anopin mukaan.
Ja nyt 3-vuotias kuopukseni on vakaasti päättänyt, että hänen lapsistaan tulee Eemeli ja Elmeri =D
Hyvästä käytöksestä vaan johtuu, ettei niitä Eetuja ja Emmejä enempää päivitellä.
Koska me nyt annetaan lapsillemme nimiksi omien isovanhempiemme nimiä niin eiköhän meidän lapset anna omille lapsilleen taas omien isovanhempiensa nimiä. Eli niitä nimiä joita meidän vanhemmilla on.
en antanu, enkä antais. josko tuo oma tyttö ois yhtä fiksu :)
Hyvästä käytöksestä vaan johtuu, ettei niitä Eetuja ja Emmejä enempää päivitellä.
Oli hänen isänsä nimi.
löytyy juuri Eetu, Vilho, Veikka, Veikko, Jaakko, Paavo, Emmi, Emma, Siiri, Iida, Aada, Sylvi jne. joita nyt paljon lapsille annetaan ja on lähivuosina annettu, joten varmaankin sitten mun lapset käyttävät omien isovanhempiensa nimiä eli mun vanhempieni nimiä. Itse en näin ole tehnyt, mutta monet muut näkyvät tätä harrastavan, tiedä vaikka omat lapseni sortuisivat samaan kuin monet muut.....
nuo ton ajan nimet on hirveimpiä mitä tiedän.