Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö lomaraha ilmoittaa Kelaan?

27.02.2008 |

.. ja kannattaakin. Jos et ilmoita, se tulee kuitenkin myöhemmin selville (vahvistettu verotus). Ja jos jotain tulee ilmi, että ollaan liikaa maksettu tms niin joudut maksamaan jälkijunassa takaisin. Se ei ole koskaa kivaa eli ilmoittaisin sinuna nyt jo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ilmottaa!Sillä jossaat hoitolisää se peritään kyseiseltä ajalta veke.Itse yritin kertoa jo summat ja päivät etukäteen elokuusta kyse. Perivät sitten myöhemmin kun liput ja laput annettu. Summa ja päivä etukäteen ei käynyt täälläpäin Kelassa(pk-seutu)palkanlaskijalta kun pyysin tarkat summat ja päivät

Vierailija
2/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri jäämässä hoitovapaalle ja saan ensi kuussa äitiys- ja vanhempainlomalta kertyneen lomarahan. Loma-ajan palkkahan pitää ilmoittaa Kelaan, mutta entäs kyseinen lomaraha...? En tuolta Kelan sivuilta löytänyt vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ilmoitin mutta lomarahoilla ei ole vaikutusta muuhun kuin hoitolisään jos sitä saat. Jos et saa hoitolisää niin tuskinpa ne sillä tiedolla mitään tekee, hoitorahaan ei vaikuta.

Tiesithän, että voit olla yhtäaikaa hoitovapaalla ja vuosilomalla jolloin saat koithoidontuen ja lomarahan yhtäaikaa :)

Pirauta Kelaan ja varmista vielä mutta näin minulla ainakin oli.