Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MISTÄ mä saan TÖITÄ?

Vierailija
24.11.2008 |

Pakko päästä töihin,mutta kun ikää on jo 40,niin tuntuu ettei kukaan ota mihinkään.Takana 8 vuotta kotona,mutta sitä ennen vankka 15 vuoden myymäläkokemus.Olen hakenut jos vaikka minne.apua!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 29 ja työvuosia takana n. 6 ilman keskeytyksiä. En saa silti töitä minäkään. Pidän itseäni ihan pätevänä työläisenä.

Vierailija
2/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka maahantuojaksi. Kauppa on se mikä kannattaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarjolla, aloita vaikka sellaisesta. Kun saat työkokemusta siitä, muunlaistakin työtä saa paremmin.

Vierailija
4/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

113 hakemusta syksyn aikana, haettu oman alan lisäksi kaupan kassalle, siivoamaan, hampurilaispaikkaan, postiin, mainostenjakajaksi, ei mitään... On ammattilaisten tekemä CV, pitkä kokemus ennen kotiäitivuosia, kielitaitoa, vaan ei. Autokin olisi, pääsisi pidemmällekin, vuorotyö kelpaa, pätkät, osa-aikaiset, mutta minä vaan en tunnu kelpaavan - kai sitä sitten on liian vanha. Olen kiertänyt kysymässä paikalliset putiikit ja firmat, soitellut ja laittanut avoimia hakemuksia... Hermo menee!

Vierailija
5/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä ne paikat nuorille, ei ainakaan meillä päin näy kassoilla kuin nuorta porukkaa... ja kyllä, olen niitäkin hakenut, mutta ei ole tärpännyt. Lohduttavaa huomata että on meitä muitakin, mulla alkaa olla kärsivällisyys koetuksella. ( Ei ap.)

Vierailija
6/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barona, Adecco, Manpower, Eilakaisla jne.

Nyt rekrytointi on vähän hiljaista, mutta kun ne työt kuitenkin pitää tehdä, saattavat ne mennä henkilövuokrauksen kautta.

Vierailija
7/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaupan kassajutut,kun ei niin ei.Siivoomaanko? ap

Vierailija
8/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Arnolds tai Huomenta

Vierailija
9/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilakaislalla tavallisen assarin palkka 2300 + kännykkäetu + työterveyshuolto + liikuntakortti. Mun mielestä ihan jees, 8 kk olin heidän kauttaan hommissa.

Vierailija
10/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut yhtäkään työtarjousta vaikka suunnilleen repivät minut hihasta heille sisään ja listoille. Mun työntekoa vaikeuttaa tietysti se, että opiskelen maisterin tutkintoa tässä samalla, mutta ehtisin kuitenkin tehdä täyden työviikon kun viikonloputkin otetaan huomioon.

Vierailija
11/11 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan puhelinmyynti on yksi vaihtoehto. Sitäkin on niin monenlaista - ei kannata heti hylätä. Hyvässä firmassa ihan järkevää touhua. Just äsken bongasin esim tällasen

https://secure2.personec.com/aditrorecruitment/

Viasatin myyntitiimiin.