Mitä luulet.. jättäiskö miehesi jos lihoisit yhtäkkiä about 15 kg?
mitä luulet?
Kommentit (22)
No ei todellakaan, se on o koettukin :)
elämässä on aika palon muita tärkeämpiä arvoja kuin lukemat puntarissa.
BMI 34+
En todellakaan jaksaisi enää katsella itseäni siinä vaiheessa.
Itse ahdistuin läskeihini ja liityin painonvartijoihin. Tällä hetkellä 62/163cm. Vielä aion 5kg pudottaa, sitten itsellä hyvä olla.
Mutta toivottavasti huomauttaisi ja kannustaisi mua laihikselle.
Toi on ihan paskaa puhetta, että miehiä ei muka naisen lihominen haittaa. Muka enemmän pinta-alaa tms... Ei ne tarkoita sitä. Miehet ei voi sietää sitä, että vaimot lihoo, menettää vuötärönsä, peppu roikkuu... Miehet kiihoittuu tosi paljon näköaistin kautta, miehiä inhottaa lihava nainen. Kannattaa siskot pitää paino kurissa. Mies haluaa, että sillä on nainen, jota kehtaa näyttää kavereille.
T: Useamman miehen suusta asiat kuullut normaalipainoinen nainen
Kysyin mieheltäni, että oliko sinusta kauheaa kun painoin niin ja niin paljon viime vuonna. Mies sanoi vaan, että aina sinä olet ollut yhtä nätti. Miehiäkin on niin moneen junaan. Yksi mies sanoi kerran, että hän ei voisi ikinä olla naisen kanssa, joka painaisi enemmän kuin 60kg. Eipä kiinnostanut enää tavata häntä, vaikka silloin olinkin alle 60-kiloinen. En pidä ihmisistä, jotka ovat niin pinnallisia.
en ole itse lihava, mutta täällä haukutaan niin paljon lihavia naisia että huh huh! Olen itse feministi, naisasia nainen enkä voi millään käsittää kuinka alisteisia suomalaiset kouluteut ja taloudellisesti riippumattomat naiset ovat.
ap.
Mieheni on lihonut viime vuosina noin 25 kiloa. Se ei haitannut minua yhtään. Ihan yhtä rakkaalta hän tuntui. Nyt hän on laihduttanut melkein kaikki ylimääräiset pois ja kivahan häntä on katsella. Paha puoli on se, että nyt häntä katselevat taas kaikki muutkin ja saan pitää molemmin käsin kiinni miehestäni, kun työkavereilta tulee bilekutsuja ym. Siltikin olen tyytyväinen, että hän on laihduttanut, koska olin hiukan huolissani hänen terveydestään hänen ollessaan lihavimmillaan.
miks kaikki kuvittelee, että 15 kilon lisäys aiheuttaa ylipainoa ja kamalaa läskiytymistä???
Mulle ainakin se toisi mukanaan vaan normaalipainon!
t. 174cm/54kg
Oma mieheni sanoi alussa ihan suoraan, että tykkää naisellisista naisista enemmän kuin laiheliineista. Ja siis itse olin silloin tosi laiha, arvatkaa pahastuinko ;) Hän siis sanoi sen, kun pohdimme ääneen, mitä ulkonäkökriteerejä etukäteen oli unelmiensa naiselle/miehelle mielessään asettanut. Ja totesimme lopulta, että ei ihan nappiin kai mennyt kummallakaan, mutta eipä silti vaihdettaisi :D Kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa rakkaudessa.
Olen muuten kuullut monelta muultakin mieheltä, että heistä naisessa pitää olla jotain, josta saa kiinni. Liian laihat ovat tyttöjä, eivät Naisia. Piukkuus on varmasti plussaa, mutta ei luisevuus.
Itsekin olen 162cm ja 49kg, enkä saa painoa nousemaan sairauteni takia, ellen lopeta rakasta liikuntaharrastustani. Voitte olla varmoja, että tuntisin itseni naisellisemmaksi pyöreämpänä, mutta onneksi nyt kolmikymppisenä alan olla sinut itseni kanssa näinkin.
Raskauksien ja imetyksien (joka turvotti mua) jälkeen. Kovasti mies vakuutteli, että näytän kauniilta jne, vaikka kyllä itsekin sen muutoksen huomasin. Nyt 80kg ja vielä alaspäin toivottavasti on suunta... Tavoitteena olis 74kg. Ainakin nyt alkuun.
Olen painanut yhdessäoloaikanamme kaikkea 57 ja 101 kilon väliltä ja ihan aina olen kuullut miehen suusta, että olen ihana, kaunis ja seksikäs.
Nyt painan 65kg
Nyt olenkin saanut jo 10 kiloa pois. Vielä 15 kiloa niin hyvä tulee.
Juuri eilen miehen kanssa juttelin asiasta ja sanoi juuri niin kuin nro 10!
Mutta kannustaisi tietysti liikkumaan ja syömään terveesti. Tykkää hoikista ja sporttisista naisista, olen onneksi itse sitä sorttia, liikkuvainen, joten tuskin helposti lihoisinkaan (ellen sairastuisi).
Olen just sen 15kg lihavampi kuin ennen. Mutta niin on mieskin. Tykkää tosi paljon kun voi puristella mua joka paikasta, ennen kun ei voinut. Ollaan kyllä alkamassa molemmat kuntokuurille ihan terveyden vuoksi. Mä en itse tykkää kun ei mee samat vaatteet päälle kuin ennen lapsia. Ja ei jaksa samanlailla asioita.
Kauneus on kuule naiset katoavaa ja rumuus senkun lisääntyy! Älkää ottako pinnallisia miehiä, niistä ei oo kyllä sitten loppuelämäksi rinnalle jos elämä on kiloista kiinni...
Entä jos halvaantuisit? Sittenkö vois jättää... Tää on tätä nykyajan meininkiä.
Tosin silloin kyseessä olisi varmasti sairaus. Laihdutin pari vuotta sitten muutaman häiritsevän kilon, ja sain siitä mieheltä hyvää palautetta vaikkei ollutkaan koskaan kommentoinut muuten kuin positiivisesti kroppaani. Seksielämäkin parani kun kroppa vastaa nyt sitä millainen haluan olla.
Kokeiltu on. Itse tosin en viihtynyt niissä mitoissa kovin kauaa, vaan ryhdyin tauon jälkeen uudestaan kuntoilemaan ja vähensin suklaan mussuttamista. Mies taisi ennemminkin jäädä kaipaamaan D-kupin rintojani kuin että olisi kauhistellut liikakilojani ;) Onneksi tykkää minusta näin hoikkanakin silti.
PS. Kyllä ne miehetkin muuttuu ajanmittaan, odottakaa vaan... Itse ainakin rakastan tuota ihanaa puolikaljua ukkokultaani edelleen, vuosi vuodelta aina vain enemmän!