Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä luulet.. jättäiskö miehesi jos lihoisit yhtäkkiä about 15 kg?
Kommentit (22)
vaikka lihoin yli tuon määrän, ei jättänyt myöskään kun laihduin 15 kiloa, eikä jätä vieläkään kun kamppailen päästäkseni eroon vielä viimeisestäkin ylipainosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yhä siis kuvittelette että rakkaus ja ulkonäkö/paino liittyy jotenkin toisiinsa? Kasvakaa hei jo. :)
Jos oikeasti rakastat toista ei sillä ole mitään valtakunnan merkitystä minkäpainoinen/näköinen toinen on. Minulla on komea, urheilullinen lääkärimies ja painoa on minulla on 128kg. Mieheni exiin kuuluu yksi mallikaunotar(julkkis) ja yksi cp-vammainen nainen. Mieheni on täydellinen esimerkki siitä että jos kaikki on kunnossa tuolla pääkopassa niin ymmärtää ettei sen ulkonäön kanssa voi seurustella. Rakkaus kun on sokea. Ainahan on kiva jos ulkonäkö miellyttää, mutta eihän kiihottuminen lähde siitä miltä toinen näyttää vaan miltä se TUNTUU. Se henkinen yhteys.
Jos sinun miehesi on kanssasi kauneuden tai sen takia että olet hoikka niin sinuna katsoisin peiliin. Suhteenne on todella heikolla pohjalla. Mitä tapahtuu jos lihot vaikka onnettomuuden seurauksena ja joudut vaikka kortisonilääkitystä syömään? Mitä tapahtuu jos saat palovamman kasvoihisi tai joudut rullatuoliin? Miksi olette miehien kanssa joille ulkonäkö on tärkeää tai se että naisen on näytettävä hyvältä että sitä kehtaa esitellä kavereille? Lapsellista ja en voi uskoa että joku järkevät nainen on tälläisen miehen kanssa!
Minun mieheni rakastuu ihmiseen, ei ulkonäköön. Fiksu mies.