Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksinhuoltaja & miehenkaipuu

Vierailija
26.02.2008 |

olen kovin skeptinen uuseperhekuvioiden suhteen..mistä ihmeestä yh voi löytää kunnon miehen itselleen? ja millä ajalla..en ymmärrä kuinka joku mies voisi olla samantien valmis miettimään isyyttä kun seurustelisi yh-äidin kansssa..niin, ta no, rakkaushan saa ihmeitäkin aikaan!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin viime kesänä suomi24:ltä aivan ihanan ja kiltin miehen ;) Toki tapailin muitakin miehiä, ennenkuin tärppäsi ja löytyi se oikea. Olin siis ennen tätä miestä 6 vuotta yksinhuoltajana, mutta nyt asutaan yhdessä ja elämä hymyilee ;)

Pari kuukautta tapailtiin, ennenkuin esittelin hänet pojalle ja pikkuhiljaa edettiin tuon lapsukaisen suhteen muutenkin.

Älä siis luovuta vielä, vaan etsi itsellesi se mies ;)

Viime kesänä? Siis kesällä 2016? Vai (toivottavasti) 2015? Vaikka ette te silloinkaan kovin pikkuhiljaa ole edenneet, jos kerran jo yhdessä asutte.

Vierailija
22/33 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut aluksi miehen hyödyntämistä niin että otat aluksi pelkän rakastajan itsellesi?

En käy baareissa , mutta silti haluaisin joskus panna miehen kanssa.

Mitenkähän onnistuisin löytämään sopivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut aluksi miehen hyödyntämistä niin että otat aluksi pelkän rakastajan itsellesi?

Nettihän on naisten karkkikauppa.

Vierailija
24/33 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillähän sen rakkauden saa latistettua alta aikayksikön! Paljon fiksumpaa minusta on nauttia siitä rakkaudesta, seurustelusta ja yhdessäolosta ja asua silti erillään, omissa kodeissaan, jolloinka lapsetkin saavat asua ihan rauhassa omassa kodissaan, ilman että kukaan " vieras" tunkeutuisi heidän reviirilleen. Lyönpä vetoa, että näissä suhteissa onni kukoistaa huomattavasti kauemmin kuin niissä jossa uusi rakas muuttaa saman katon alle...

Yhdellä miehellä oli pitkäaikainen avovaimo.Kun miehen teinitytär muutti sinne,nainen häipyi heti paikalla.Jotain yhteyttä...

Vierailija
25/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei minä ainakin olen tutustunut kolmeen eri mieheen viime kesänä tavallisessa Prisma myymälässä. Usein pelkkä hymy riittää alkuun tai kerran pyysin toiselta asiakkaalta nostoapua kassille.

Siitä se alkoi ensin kahvin merkeissä.

Vierailija
26/33 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin en ole mikään "missi", mutta hymy näyttää kelpaavan.

Aikaisemmin olin lattiaan katsova kaupassa kävija, en enään.

Vierailija
27/33 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat. Sitäkö että joku kävisi mua joskus panemassa?

Vierailija
28/33 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on turha kysyä, mutta missä päin olet ja mitä harrastat?

Vierailija
29/33 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas hiljaista, vai onko tää kevään odotusta?

Vierailija
30/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen haluaa elää itsenäisesti, mutta silloin tällöin kunnon panot olisi herkkua ja panoilla en tarkoita baarista haettua puolikännistä lerppamunaa.

Vierailija
31/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen haluaa elää itsenäisesti, mutta silloin tällöin kunnon panot olisi herkkua ja panoilla en tarkoita baarista haettua puolikännistä lerppamunaa.

No jos tällä palstalla joku ilmoittautuu kiinnostuneeksi, niin siihenkään ei tartuta, eikä enää vastata mitään. Miksi?

Vierailija
32/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mieskin haluaa elää itsenäisesti ja silloin tällöin panna. Jos kuitenkin menee töistä kotisohvalle mussuttamaan hampurilaisia ja katsomaan lätkää, niin tuskin tulee tapahtumaan. Asioille pitää tehdä jotain, jos haluaa päästä niihin panoihin.

Vierailija
33/33 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin miehen 3 vuotta sitten suomi24 treffeiltä, nyt onnellisempi kuin ikinä, parisuhde ja perhe-elämä sopivassa tasapainossa :)

Ennen nykyistä miestä elin 2 vuotta yksinhuoltajana 3 lapsen kanssa.

Ei kaikki miehet aattele yksinhuoltajista pahaa tai pidä minään loisina. Meilläkin tilanne, että molemmat ollaan töissä ja pyöritetään tätä arkea ja taloutta yhdessä. Rakkaus kukoistaa ja koko perhe voi hyvin.