Lue keskustelun säännöt.
Yksipuolinen suhde
04.04.2026 |
Nyt alkoi yksipuolinen suhde käymään liian raskaaksi ja tein mitä en olisi halunnut. Tinderin avulla saa muuta mietittävää kuin yksi puolista kaipausta. Joku viisas voi sanoa että pitäisikö puhua niin yritetty on.
Ompa ainakin seuraa jotka haluavat jutella ja jotkut muutakin.
Mites muut on ratkaissut yks puolisen suhteen?
Joo lähteä menemään ja näinhän sitä erkanee ja niin tapahtuu
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katso peiliin! Olen ollut samassa tilanteessa ja meinannut tulla hulluksi koko kuviosta. N37. Jos hyppäät uuteen suhteeseen niin samat asiat tulee lopulta vastaan sielläkin..
Meillä myös yksipuolinen suhde. Itkin miehelleni asiasta vuosien ajan aina silloin tällöin. Yritin keskustella hyvällä ja vähemmän hyvällä, yritin mielestäni vaikka mitä. Kunnes meillä tuli kova kriisi muutama vuosi sitte. Sen jälkeen ymmärsin katsoa peiliin.
Ymmärsin, että minä itse ajan miestäni käyttäytymään tyylillä x ja sitten hänen tyylinsä ajaa minut käyttäytymään taas sillä tyylillä mikä häiritsee häntä ja näin pyörimme jatkuvasti kehää. Hän vetäytyy ja minä haluan enemmän. Olen nyt ymmärtänyt, että minun on katsottava syvälle sisimpääni, eikä syyttää pienestikään miestäni vaan kysyä mitkä tavoistani satuttaa häntä ja kuunnella oikeasti seuraukset vaikka itestä tuntuis, että vitut..
Tämän seurauksena mieheni on alkanut pikkuhiljaa muuttumaan ja suhde on ottanut isot harppaukset viime aikoina eteenpäin. Hän on tunnistaa lopulta mitkä minun käytöksessä ovat ajaneet hänet toimimaan tietyllä tavalla ja sen seurauksena suhde on tuntunut minusta yksipuoliselta. On tuntunut, että hakkaan vaan päätä seinään.
Edelleen nuolemme vuosien aikana tulleita haavoja, mutta enää en syytä miestäni. Voin vaikuttaa ainoastaan siihen miten itse toista kohtelen ja miten reagoin eri tilanteisiin. Sitä kautta toinen voi kokea olevansa hyväksytty ja suhde alkaa menemään parempaan. Näin meillä kävi! Suosittelen.