Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uloste aina kovaa ja kertyy isoiksi möykyiksi :' (

Vierailija
26.02.2008 |

Miten saisi ulosteesta pehmeämpää? Ruokavaliolla mielellään eikä lääkkeillä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajalan puuro

Ainekset:

2 dl Vettä

1 tl Pellavansiemeniä

2 kpl Luumuja

2 kpl Aprikooseja

2 rkl Grahamjauhoja

2 tl Leseitä

Ohje:

Liota pellavansiemeniä, luumuja ja aprikooseja vedessä yön yli. Kiehauta ne aamulla ja vispilöi joukkoon jauhot ja leseet. Hauduta puuroa noin 15 minuuttia. Nauti maidon kera.

Vierailija
2/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pajalan puuro on aika kova homma joka aamuksi tehdä, mutta helposti saat kuituja lisäämällä vaikkapa jogurttiin kauraleseitä, helppoa, vaivatonta, ja edullista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroja, leseitä, vihanneksia, runsaskuituista leipää jne.

Vierailija
4/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön aina illalla 2dl

Vierailija
5/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen lähes joka aamu kaurapuuroa Myllyn Paras isoista kaurahiutaleisa ja lisään joukkoon itse tekemääni leseseosta, jossa vehnäleseitä ja pellavansiemenrouhetta. Lisäksi vain juon vähän enemmän.

Minulla oli kanssa aiemmin samanlaista tuotosta kuin sinulla. Ummetuskin vaivasi.

Vierailija
6/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä paljon mainostetusta Activia-jugurtista . Tosin ei ole apua maitoallergiasta tai laktoosivaivoista kärsivälle .

Vierailija
7/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei täysin turvalliset, tutkitut ja elimistöön imeytymättömät ulostuslääkkeet sovellu elämänkatsomukseen, niin sitten ei auta muu kuin syödä leseitä ja luumusosetta ja paskoa keilapalloja loppuelämä. Tyhmä saa olla, mutta ei avuton ja tyhmä.

Vierailija
8/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lisäät kuituja, mutta et juo tarpeeksi niin sulle käy vielä huonommin...

Ensimmäiseksi tarkista vesi määrä mitä vuorokaudessa juot. min 2 litraa. ja kahvia jos juot kupin niin sitten 2 litraa ja kuppi vettä

Vierailija
9/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä vedän joskus ison määrän karkkia, niin vatsa on helposti kovalla.

Ja tuolle yhdelle: Jo se nyt on kumma, jos ihan tavallinen ruoka kuten leseet, leipä ja vihannekset ei kelpaa, niin saahan sitä kiskoa vaikka niitä ulostuslääkkeitä loppuelämänsä.

Oikeasti mitä ihmettä syötte, jos leseet, leipä, vihannekset ja puurot ovat outoa ruokaa?

Vierailija
10/10 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee helpoin ja etpähän saa lisävaivoja liiallisten kuitujen ja vähäisen nesteen takia ....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme