Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia? 1v4kk parturiin?

26.02.2008 |

Alkaa olla kohta pakko kokeilla parturia noille kaksospojille. Hiukset on ihan mahdottoman pitkät, ja minulla on peukalo ihan keskellä kämmentä. Jotain kivaa malliakin haluan, enkä vaan koneella ajeltua. Pelkään vaan onko reissu turha, kun en kotonakaan saa leikattua paljon mitään, kun pää pyörii ja kädet heiluu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin esikoisen kanssa ekan kerran kun oli 1v. Ei antanut (eikä anna vieläkään) kotona leikata ja pää vaan pyörii ympäri. Kampaajalla olo on aika paljon pelottavampaa ja tyttö istuu kauhusta jäykkänä sen aikaa kun leikataan. Ekalla kerralla kyyneleet valui silmistä. Mutta hommassa ei montaa minuuttia mene ja tukka on siisti pitkään =) kyllä sen kestää vaikkei mukavaa olekkaan. Nyt on esikoinen 2½v alkanut vähän tottua, eikä ihan paniikissa ole enää.

näin meillä

Tipy

Vierailija
2/2 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että on lapsia, joilla jo tuossa iässä on hiuksia, joita leikata =) Meillä kaikki ovat olleet sellaisia vähähiuksisia hapsutukkia. Kun kaikki runsas vauvatukka aina katoaa ja kestää kasvaa uutta...

SILTIKIN olen itse aloittanut vuoden iässä lasten totuttamisen hiustenleikkuuseen. Kotona. Eli istuttu ja " leikattu" pikkuisen hapsuja. Parturit ovat ammattilaisia ja saavat kyllä leikatuksi nopsasti. Eikä tuon ikäistä voi kauaa istuttaa. Jollei satu olemaan sen luontoinen, että tykkää vaan ihastella hissukseen maailmanmenoa =)

En kuitenkaan suosittele " väkipakolla" leikkaamista, jottei jää kauheaa kammoa tilanteesta. Toiveet selkeästi esille parturille jo vaikka aikaa tilatessa, lapsille jotain mieluista asiaa mukaan ja sitten kovat toiveet, että hyvin menee. Jos on tosiaan hurjasti leikattavaa, niin vaikka käytte sitten muutamaan otteeseen.

Toivottavasti menee hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla