Mielikuvia Enni-nimestä
Moikka!
Kertokaapas, minkälaisia mielikuvia teille tulee nimestä Enni. Kiitos! :)
Kommentit (16)
Sellainen näkymättömän lapsen nimi joka ei herätä mitään puoleen eikä toiseen.
reipas, iloinen, puhelias, itsenäinen. Pellavapää hänkin. :)
Tyttö kuin enkeli! =) Itsekin tykkään nimestä, saattaisin jopa antaa omalle lapselle ko. nimen...
Perustan mielikuvani yhteen tuntemaani:
Suurisydäminen ja rakastettava :D
Mukava kuulla erilaisia ajatuksia. Itse olen nimeen mieltynyt ja sitä kovasti meidän tyttöselle harkitaan, mutta nimessä on mietityttänyt juuri tuo mielleyhtymä Jennistä ilman J:tä. Mutta mukava huomata, ettei jokainen vastanneista yhdistänyt Enniä Jenniin. :) Kiva oli myös se, että vastausten perusteella Enni voi tuoda mieleen myös tomeran tytön, sillä miehen kanssa mietittiin sitäkin, onko ko. nimi meidän topakalle ja varsin emäntämäiselle neidillemme liian pehmeä. Kiitos vielä kaikille! :)
Meidän tuttavapiirissä kolme Elias-Enni -sisarusparia!
Lapsuudenystävä oli Enni nimeltää. Todella iloinen ja reipas tapaus. Terkut Ennille! :D
reipas ja veikeä, ennemmin hoikka kuin pyylevä.
Kaunis nimi!
Äärettömän ylpeä ja koppava, tosin kyllä kaunis tyttö.
Enni on pliisu nimi.
En tunne yhtään tuon nimistä, joten siinä varmaan syy. Minusta nimi alkaa herättää mielikuvia vasta, kun tietää jonkun sen nimisen tai on kuullut ainakin nimen. En ole tuota nimeä koskaan kuullut, joten ei tule mieleen mitään.
Olen yrittänyt puhua miestä ympäri, että pian syntyvä tyttömme saisi tuon nimen, mutta miehelle ei kelpaa! Kaunis nimi! :)
Ihan mukava, vähän arka ja hiljainen vaaleatukkainen tyttö, jolle nimi sopii minusta hyvin.
Hän on jo vanha, mutta edustaa sellaista vanhan kansan vahvaa naistyyppiä, joka ei pienistä hätkähdä.
On kunnioitusta herättävä, elämänviisautta ja sydämen sivistystä omaava henkilö. Edustaa siis minulle kaikkea positiivista.
Ja tietty aivan mahtava pakkaus!
Isoäitinikin on Enni, joten suvussa on perinne pärjäävistä Enneistä!
Temperamenttinen pellavapää.