Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alemmuus miehen exän rinnalla :(

Vierailija
25.02.2008 |

Tunnen itseni kaikin tavoin huonommaksi kuin mieheni exä,

mutta pahin ongelma (korvieni välissä kai) on nyt lapsen" teko" , suhteemme alussa mieheni kertoi ettei heidän koskaan tarvinnut exän kanssa kuin mennä samaan sänkyyn alasti ni jo oli raskaus alussa,

minulle nyt raskautuminen ei olekaan helppoa, kohta vuosi yritystä takana, mukaan mahtuu yksi km,

miehen exällä ei kuulemma koskaan ollut mitään vuotoja tms raskauksissa ja helposti aina onnistui ja hyvin sujui.

Onpa mieltä ylentävää muistella noita sanoja kun itselle ei vaan lasta kuulu. Minussahan se vika on tiedän, eikä yhtään helpota oloa nuo sanat mieheltä.

Tunnen itseni niin alemmaksi ja surkeaksi kuin vaan voi, en edes jatkaisi koko yritystä ellen haluaisi vauvaa niin kovasti.

Tällaista tällä kertaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat varmaan itsekin, että ongelmana ei todellakaan ole sinun alemmuuskompleksisi, vaan parisuhteesi. Miehesi käytös on todella alentuvaa, eikä todellakaan kerro terveestä ihmissuhteesta. :( Hetken jo mietin etten kirjoittaisi tätä, mutta kirjoitanpa kuitenkin: Oletko ajatellut, että " lapsettomuutesi" (tämä miehen kanssa) saattaisi itse asiassa olla jotakin korkeamman voiman suojelua...? Kuulostaa nimittäin siltä, että tässä vaiheessa se on vain sinun parhaaksesi, ettei tuohon tilanteeseen synny lasta - vanhempien parisuhde kun on lapsen koti! Eikä tuo suhde nyt tällä hetkellä ihan kunnossakaan ole... :(

Vierailija
22/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitaa se ongelma kuitenkin olla minusta lähtöisin tämän surkean itsetuntoni kanssa ja kaikkine alemmuuskomplekseineni. En varsinaisesti syytä miestäni siitä että tiedän nuo asiat heistä ja muutakin, ei kaikki naiset varmasti ole näin itsetunnottomia,

se pettäminen varmasti on se suurin syy miksi en pääse tästä ex-haamusta nyt yli en kirveelläkään (tai ehkä sillä edes ;))

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tuollaista katselisi päivääkään ja sä meinaat vielä tehdä lapsen sen kanssa?? Etkö oikeasti yhtään huomaa mistä kiikastaa?

Vierailija
24/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis miehessäni on tässä asiassa viallista eikä minussa?

ap

Vierailija
25/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies totesi että kyllä mä vähän voisin laihduttaa.

No en laihtunut.

Hän siitä sanoi ettei tarkoittanut pahalla, vaan jos itse haluan niin vähän voin laihduttaa kyllä, että jos tulee parempi mieli vaikka.

Niin. Se exä tosiaan laihtui sen 15kg tosta vaan, muistin kyllä ja siihen kaatuu mun laihikset.

ap

Vierailija
26/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvas totuus paljastui kun hän muutti luokseni, onneksi en tullut raskaaksi.

Kun tapasin tulevan isän ei aikailtu kun ikää jo oli ja tulin tosi nopeaan raskaaksi.

Voi todella olla tuota korkeamman suojelua ettei raskaudu väärään suhteeseen, kuten joku edellä kirjoitti!

Vierailija
27/27 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin se ääliö ja hullu en ole min, itsetunnostahan tämä kaikki on, eikö muka?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä