Miehen kakka haisee hirveältä!
Mieheni kävi illalla kakalla ja hirveä paskan haju levis koko kämppään ( kaksikerroksinen omakotitalo)Huomautin asiasta ja nyt se on loukkaantunut ja meni nukkumaan toiseen huoneeseen.En ymmärrä mistä noin kamala haju voi tulla,mies juo kyllä 10-20 kuppia kahvia päivässä,itse en ollenkaan.
Kommentit (58)
Hyvänhajuinen kakka on taruolento, paitsi sivettikissan läpikakkaamat kahvinpavut.
Mun miehen suvussa on sellainen geenimutaatio, että hikikään ei haise, kakasta en tiedä, ehkä ei haise kauhealle, koska en ole huomannut sellaista erityisesti.
Hän ihan oikeasti voi villasukissa ja kumppareissa päivän tehdä metsätöitä helteellä ja kun riisuu jalkineet, niin ei haise hikikään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miestä etsiessä kysyä jokaiselta ensin kakkanäyte ennen kuin alkaa vakiutumaan kenenkään kanssa.
Tai ottaa puheeksi jo ekoilla treffeillä. Ihan suoraan kannattaa kysyjä peen hajusta ja ulkonäöstä kun on ensin vartti muusta keskusteltu. Pikkumainen on, jos siitä loukkaantuu.
Laittakaa kummankin pötkylä vierekkäin ja kysykää naapureilta kumman haisee pahemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miestä etsiessä kysyä jokaiselta ensin kakkanäyte ennen kuin alkaa vakiutumaan kenenkään kanssa.
Tai ottaa puheeksi jo ekoilla treffeillä. Ihan suoraan kannattaa kysyjä peen hajusta ja ulkonäöstä kun on ensin vartti muusta keskusteltu. Pikkumainen on, jos siitä loukkaantuu.
Treffeillä kannattaa haistaa kummankin perseet. Jos ei haju miellytä, niin "Jätä se sika".
Vierailija kirjoitti:
Muistan uutisen kun lentokone joutui kääntymään takaisin lähtökentälle kun joku oli vääntänyt niin karsean hajuiset tortut koneessa. Kukaan ei tunnustanut, mahtoi jonkun korvia punoittaa.
Itse nautin siitä tilanteesta kun päästin ihan järkyttävän kanapierun (curry) kaupan juustotiskillä. Itse haihduin kuin pieru Saharaan, kivat niille herkkujuustojen ostajille. Ehkä se jopa lisäsi nautintoa. "Onpa ihana, todella voimakkaan tuoksuinen.. Mmmmm" 😋
Olen joskus huomannut,että miehen kakki haisee enemmän kun naisen. Toki ravintokin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
No kakka nyt haisee jo ihan oletuksena hirveältä. Eikä ihminen sille mitään voi miltä se haisee, joten ihan turha huomautella. Osta vessaan WC-raikastin ja käske raapaista tulitikku aina kun tulee erityisen tappavan hajuinen jööti ;-)
Miten niin ei voi mitään mille haisee? Ruokavaliolla voi vaikuttaa paljonkin. Esim. kasvisruokavalio tuottaa pahimman hajuiset ulosteet.
Naisten kakka haisee yleensä pahemmalta kuin miehen kakka. Oksennusripulilta usein.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus huomannut,että miehen kakki haisee enemmän kun naisen. Toki ravintokin vaikuttaa.
Naisen kakka haisee yleensä pahemmalta. Kokemuksesta tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Miltäs oma paskasi haisee?
ei haise
Ap
Vierailija kirjoitti:
Menee ny hyvä ihminen nukkumaan eläkä siellä toisen paskaa nuuski.
en vielä
Mun isä kävi paskalla kuului hirvee pörinä, ukolla tuli vetelä paska pierujen kanssa pönttö oli reunoja myöten paskassa. Vessassa haisi paha paska ja tupakka, ukko tupakoi aina paskalla
Katso, osaako ottaa ruokaa kohtuudella suuhun vai tunkeeko suun täyteen ja nielaisee purematta. Vatsalla on iso työ pilkko puolikkaita nakkeja ja siitä tulee pierua ja hajua.