Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkoti asiaa..

Vierailija
25.02.2008 |

Meillä on kymmenen päivän sopimus. Lapset ovat siis kaksi kertaa viikossa päiväkodissa. Ainoastaan neljässä kuussa vuoden aikana tulee tuo 10 hoitopäivää, kun päivät ovat ennaltasovitut ti ja ke. Jos jossain kuussa tulee vain 8 ti ja ke päivää niin me maksamme suotta kahdesta päivästä. Mua on alkanut ärsyttämään tuo asia ja haluaisin, että lapset voisivat päiväkodissa olla sen 10 päivää mistä maksammekin. Eivät kuulemma voi, sanottiin päiväkodista. Kusetetaanko meitä?

Entäs sitten tälläinen juttu.. Jos tekisin vuorotyötä ja ilmoittaisin hoitopäivät työvuorojeni mukaan. Sittenhän saisimme kaikki 10 päivää käytettyä eikä olisi noita alustavasti sovittuja ti ja ke päiviä.

Musta tuntuu tosiaan, että päiväkodin henkilökunta kusettaa meitä.. Saavatko meidän lapset olla päiväkodissa sen 10 päivää kuussa, kun kymmestä päivästä kerran maksammekin??

Kokemuksia!?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tottakai lapset saavat olla hoidossa 10 päivää kuussa kerta siitä maksatte. ovat sitten joinain viikkoina useamman päivän.

Näin ainakin niissä pk:issa missä itse olen ollut töissä.

Vierailija
22/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lasketaa päviä /vko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa. Saanko tuon yhden päivän siis siirtää johonkin viikkoon?

Ja, jos tekisin vuorotöitä niin saanko pitää lapset vaikka maaliskuun alusta 9 päivää hoidossa ja loppukuun vapaana?

Vierailija
24/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sopimus 10 päivää kuukaudessa.

Ilmoitan hoitopäivät mielellään pari viikkoa aiemmin 3 viikon pätkissä sen mukaan kun tarvitsen.

Joskus tarvitsen yhdelle viikolle enemmän hoitopäiviä ja joku viikko saattaa olla, ettei ole lainkaan. Mutta minulla on oikeus pitää lasta hoidossa 10 päivää kuukaudessa. On sitten oma asiani, käytänkö kaikkia päiviä.

Joskus kun on ollut esim. isomman lapsen kontrolli sairaalassa, olen ottanut kuopukselle hoitopäivän jos niitä on jäänyt yli. Kukaan ei ole kysellyt, onko hoitopäivä työpäivänä vai vapaalla. On riittänyt, että niitä ei ole enempää kuin 10.

Vierailija
25/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovittu ma, ke ja pe, vai mitkä ne olivat ne teiltä jäävät päivät. Ja jos sinä veisit lapsesi hoitoon munka kuin sovittuina päivinä ylittyisi sallittu ryhmäkoko. Eli sopimuksen muuttaminen voi olla hankalaa.

Vierailija
26/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkin voi kertoa paljonko maksu on ja millainen sopimus..

Vierailija
27/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että hoitopäivät vaihtelevat.

Vierailija
28/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta maksetaahan arkivapailta palkkaakin säännöllisesssä työssä- ei koko päivähoidossa olevatkaan laske, että maalikuussa on vaan 19 hoitopäivää ja huhtikuussa 22 - pitäs saada hyvitystä

Vierailija
29/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompi niin päin..

Vierailija
30/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siis sovitaan kuinka monta pöivää viikossa lapsi on keskimäärin hoidossa. Eihän noita eri mittaisin kuukaisia voi alkaa tolleen laskemaan...

Vierailija
31/31 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkunn****a, että koska kuukausissa on eri määrä arkipäiviä - pitää olla tollane yleinen laskukaava ja tosiaan helpompi laskea päiviä per/vko. ja tasata eri viikkojen välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan