G: Miesnäyttelijä, joka saa sinut kuumaksi? ;)
Kommentit (57)
Niin jokin siinä Reinissä vaan vetää. Saa mut ainakin ihan veteläksi. Ulkoinen olemus ja se ääni. Ihanan renttumainen, kunnon karski mies..
Olen myös bongannut joltain tv-kanavalta puuseppäohjelmasta ihan täydellisen komean ja ihanan miehen! Tumma, mielettömän hyvän näköinen ja taitava käsistään, wow! En vaan muista kanavaa ja ohjelman nimeä, valitettavasti! Muistaisiko joku mikä ohjelma se voisi olla?
Ei siis se kuivakka kaveri, joka on noissa maikkarilla pyörivissä.
Ja suomalaisista tietysti Mikko Leppilampi. Joku siinä vaan kiehtoo...
vaan Jorma Reini.. Siinä MIES. Ja melkomoinen näyttelijä.
Noista Vin on aivan ihana! Mieheni ei enää halua katsoa kanssani leffoja jossa hän näkyy kun kuolaan niin että sohva kastuu..
mutta kyllä kai se Johnny Depp taitaa viedä voiton.
Kiva kun on eskari-ikäinen piraateista tykkäävä lapsi niin voi ' lapsen nimissä' etsiä tietokoneelle kivoja taustakuvia yms ;)
Samoin Hugh Grant ja varmaan moni muukin näistä luetelluista. En minä uskokaan että minulla oikeassa elämässä olisi paljon mahkuja noihin...
Vierailija:
action leffoissa ennen, pitkä musta ponnari, japanilaista taustaa
Ei kai siinä japsia ole, muuta kun että on kunnostaunut taistelulajeissa. Sekä vaimonsa pettämisessä. On se silti komee, ei maha mitään...
Bengt Magnusson vaikka hän ei aivan näyttelijä olekaan, Ronn Moss, Omar Sharif, Yehia Chahine, Mohamad Kasebi, Homayoun Ershadi, Douglas Johansson, Vladimir Ivashov, Sven Wollter
Tuossa nyt muutamia joita tuli ensimmäisenä mieleeni.
Vierailija:
Matt Damon karmee pallinaama...
action leffoissa ennen, pitkä musta ponnari, japanilaista taustaa