Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko älytöntä ostaa 1-vuotiaalle Reimatec?

25.02.2008 |

Ensimmäistä välikausihaalaria tässä pähkäilen. Haluaisin hyvän haalarin, jossa ei likakaan näkyisi heti. Ticketistä olen nyt täältä lueskellut huonoja puolia, jos ruudullisessa ei ole teippauksia ja turkoosissa näkyy lika hyvin. Reimatecin Max-haalaria näkyi olevan tummuhkolla alaosalla ja sinisillä piristeillä yläosassa.

http://www.reima.fi/products/product468.aspx

Olisiko tuo järkevä ostos mielestänne? Vai suositteletteko jotain muuta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos lapsi jo kävelee tai liikkuu muuten maassa. Tarvitsee jo kunnon kosteutta pitävän haalarin. Ja plussaa tuo haalarin tumma ala-osa. Itse en henkilökohtaisesti enää Ticketin haalaria osta...se pinta imee likaa ja hirveen vaikee saada puhtaaksi. Aina pitäis kurikset olla siinä päällä. Reimatec materiaalina parempi, ainakin meillä näin.

Vierailija
2/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sekä esikoiselle että tälle kakkoselle on ostettu Reimatecin välikausipuku 1 vuotiaana. Esikoinen täytti maaliskuun lopussa 1 v ja neitokaisemme huomenna:) Reimatec ollut tosi hyvä heti ekana keväänä.

Ja itse asiassa pikku prinsessamme on ollut jo tämän talven Reimatecin talvipuvussa kokoa 74 cm, koska ulkoilee meidän muiden kanssa 2-3 krt päivässä. Tyytyväisiä oltu valintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme täytti viime toukokuussa vuoden ja aloitti päivähoidon syksyllä, siis vajaa puolitoistavuotiaana. Tätä silmällä pitäen hankin hänelle viime keväänä 86-senttisen Reimatecin, joka palvelikin varsinkin syksyllä erinomaisesti. Haalari oli vielä keväällä melko reilu, mutta ei kenkien ja hanskojen kanssa kuitenkaan liian iso ¿ siis hiekkalaatikolla konttailu onnistui ihan mainiosti. Syksyllä hoidon alkaessa haalari oli oikein hyvän kokoinen ja meni pitkälle syksyyn villahaalarin kanssa. Materiaaliltaan haalari oli oiva ja malliltaan juuri sama kuin tämänvuotinen Max-haalari. Tämän vuoden mallistossa tuntuu olevan vielä parempi väritys ¿ tuo tummaruskea/sininen ei ainakaan ole niin arka kuin viimekeväinen beige-lime-turkoosi.

Vierailija
4/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mentiin 1v syksy juuri tuontyyppisellä haalarilla. Tosin huomattavasti vaaleammilla väreillä ;) Eivätkä pinttyneet. Meillä on pinttymiä ja kulumia alkanut tulla vasta 3-4 vuotiaana, kun käyttö on tosi rajua ja haalareiden käyttöikäkin pidempi. 1-vuotias ei ehtinyt saada mitään jälkeä haalariinsa.

Vierailija
5/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että järkeä oli :). Olen tosissaan pähkäillyt asiaa... Poika kävelee jo, joten kunnon haalarin haluan, jotta saa riehua mielensä mukaan ulkona! Hän on nyt 78 cm, joten ajattelin koon 86, jotta se olisi vielä syksylläkin hyvä (kun menee puolitoistavuotiaana päivähoitoon). Ehkä voisin jonkun kakkoshaalarin ostaa lisäksi, halvemman tai vaikka kesän alennusmyynneistä jos jaksan siihen asti odottaa.

Vierailija
6/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vedenpitävälle on ollut käyttöä noin 10kk iästä asti kun poika konttasi ja käveli maassa leikkipuistossa. Tosin yksi toinen äiti ei päästä vielä yli vuodenikäistä poikaansa leikkipuistossa ulos kun poika ei kuulemma suostu kävelemään kengillä, niin menee vaan aina pojan kanssa sisälle, joten sellaisella lapsella ei varmasti ole tarvetta vedenpitävälle. Mutta teillä siis lapsikin ilmeisesti saa olla ulkona myös maassa, joten varmasti hyvä valinta. Värinkin puolesta, ei lika ehkä heti näy.

Vierailija
7/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanha kun on todella paljon vielä siellä märässä maassa, polvillaan ja istuallaan, niin olen ehdottomasti sitä mieltä että kosteussuojattuhaalari. Ja mitä enemmän kerroksia on, sitä hankalampi kävellä. Aina parempi jos ei tarvitse käyttää sadevvaatteita. Reimatec nyt on ainakin meillä todettu parhaaksi kosteussuojahaalariksi, niinpä minä ainakin suosittelen sitä.

Vierailija
8/8 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei ole älytöntä.

Niin ja mainittakoon, että Ticketillä on olemassa myös tummansininen haaalari, joten jos Ticket kiinnostaa, niin sielläkin on olemassa vähän armollisempi väri. Ja meille ostettiin PoPin t.sin haalari. Tuo mistä olit laittanut kuvan, niin on varmasti kyllä oikein hyvä myös!