Testi plussaa, kondomista huolimatta. Kaksi VAIKEAA
raskautta takana, ja viisi keskenmenoa. Nuorin vuoden ikäinen. Miten tästä selvitään? Miten pää kestää???
Kommentit (3)
Esim. neuvolan kautta voisit varmaankin saada ajan perheneuvolaan keskustelemaan siitä, miten tästä eteenpäin. Vaikea mennä sanomaan näin ulkopuolisena kun ei lainkaan tunne teidän tilannettanne muuten.
Jos elämä tuntuu nyt jo todella rankalta, voi olla aiheellista miettiä keskeytyksenkin mahdollisuutta, vaikka se varmaan tuntuu kauheimmalta vaihtoehdolta, kun keskenmenojakin takana noin monta. Mutta näihin pohdintoihin neuvoisin kyllä sinua hakemaan pikaisesti ammattilaisen apua, vaadi sitä!
Itse jouduin tekemään raskauden keskeytyksen nuorempana, koska sekä kondomi että jälkiehkäisy pettivät, kun minulla oli solunsalpaajalääkitys päällä. Olihan se rankkaa, mutta olen järjellä ajattelemalla pystynyt olemaan syyllistämättä itseäni siitä turhaan.
Tsemppiä ja aurinkoa elämäänne kaikesta huolimatta!
Kondomi on turvaseksiväline, jolla ehkääistään tauteja. Sen vuoksi raskaudenehkäisyssä sitä suositellaan ainoastaan vakisuhteessa eläville, jolloin vahinkoraskaus ei ole katastrofi.
Ehkäisyasiat kuntoon.
Menikö repaleiksi?