Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♠ ♥ KESÄNUPUT ma - ke ♥ ♠ ♥

25.02.2008 |

Ehdinpäs ensin!

:)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakos tähän liityä...kun en oikee tiiä kuinka tää toimii.eka raskaus menossa rv 24+0.la on 17.6. sairaslomalla tässä on tullu oltua paljon,nytkin oon viikon saikulla.aika meinaa käydä pitkäksi kun ei ole juttu seuraa ja mies on päivät töissä.vauva juttujakaan ei voi jutella oikeen keneenkään kanssa kun me ollaan ensimmäinen pari meidän kaveripiirissä jolle tulee lapsi.jos vaikka täällä sit vois vähä jutella..=)

Vierailija
22/35 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkamoi,

Meinaa väsyttää tosi paljon nyt mutta en aio ottaa unia että saa yöllä ehjät unet.

Taas yks työpäivä takana ja vielä 43 jäljellä ennen äitiysloman alkamista :D

Mies on yhä saikulla, sillä se vatsatauti ja oli kans illalla kuumetta eilen ja vähän lämpöä tänä aamuna.

Saatanpa itse välttyä siltä? Ois kai se jo tullu jos on tullakseen?

Toivon niin..

GeddyLee kyseli nukkumisesta öisin. Mulla on kyllä ollut varmaan jo 2kk tosi hyvät yöunet, en oo kertaakaan heränny öisin pissille! Sitä kyllä ihmettelen! Ekat 15 viikkoa heräsin joka yö ainakin kerran pissille mut sit se ravaaminen loppui. On mulla joskus satunnaisesti kuitenkin öitä että herään ilman syytä ja valvon 1-2h. Se on sitten tympeetä!!! Ja raivostuttavaa!!!!

Voi että Nappula. Kurja kuulla sun vatsakivuista taas! :(

Tervetuloa mukaan node.k! :) Rohkeasti sekaan vaan jutustelemaan! :)

Hyvää illan jatkoa,

a_j + pötkis 25+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on tainnut influenssa rantautua...=( Miehen kanssa olemme molemmat kuumeessa ja joka paikkaa kolottaa kamalasti. Kovasti huolettaa pikkuisen vointi että kärsiiköhän hän mitenkään tästä taudista..

Toivottavasti ei.

Alcatraz:Ikävä kuulla että olet menettänyt koirasi =( Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu kun itse olen menettänyt myös kaksi koiraani samalla tavalla =( Tsemppiä kovasti.

Tsemppiä myös muille supistelujen yms vaivoista kärsiville. Nyt taidan mennä takaisin peiton alle.

Kauris ja pulla rv23+4

Vierailija
24/35 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin sitten eilen illalla siellä lääkärissä jälleen. Se rinnan kirvely ja semmoinen johtuu kuulemma noista antibiooteista. Käski syödä Rennietä kuin leipää, eipä taida muuta voidakaan.

Sitten otin puheeksi sen sairasloman ja selkäkivut. Laskettiin lääkärin kanssa että jos tämän viikon olisin ilman selkäkivun takia saatua saikkua ja ensi viikko on talviloma, niin vanhat selkäkipusaikut menevät " vanhaksi" kun sairaslomien väliin tulee 30pv. Näin siis meidän TESissä tuo menee, 6 viikkoa saa olla yhden sairauden takia saikulla. Sitten tipahtaa päivärahoille. Sen 30 pv pitää olla välissä ennen kuin voi taas olla saman syyn takia töistä poissa.

Onneksi tuo lääkäri sitten katsoi että tämä köhä ja lisääntyneet supistelut on tarpeeksi syytä määrätä saikkua. Sain siis lopun viikkoa lomaa. En ois kyllä pystynyt istumaan, kun särki jo kävelykin. Pukamat äityvät myös istuessa ja vähän kauhulla odotan sitä ensi lauantain 600km puristusta sinne Ylläkselle..

Tänään sitten käytiin pojan kanssa hierojalla tuossa Microteknialla. Käveltiin sinne, tai, noh, poika ajeli semmoisella punaisella muovimopolla sinne. Ja aurinkolasit oli päässä myös. :) Hauskaa taisi olla ja olikin sinne päästyä ihan puhkipoikki. Piti mennä leipää ja maitoa ryyppäämään siihen Bistron ravintolaan. Oli ihmisten ilmeet hyvän näköisiä kun poika otti mopon parkkiin siihen pöydän viereen ja söi leipää hyvällä ruokahalulla :D

Sitten hierojan jälkeen veimme töihin miehelle mopon narikkaan ja ajeltiin bussilla kotiin. Samu ei ole tainnut bussilla ajella paljon kun taisi olla elämys sekin. Oli ihan täpinöissään kun maksettiin kuskille matkaa.

Miehelle olivat leukailleet töissä että oletkos moottoripyöräkauden avannut kun on jo mopo otettu talvisäilöstä :D Oli sitä pojan prätkää pitänyt siinä työpöytänsä vieressä parkissa.

- Pirkko ja punkero rv 22+5

Vierailija
25/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis taas. Eilen olimme taas kokopäivän raksalla ja jotain pikkusiivoiluja sain jopa aikaiseksi. Kovin oli kaunis ilma ja olimmekin pihassa esikoisen kanssa kun kuopus veteli unia vaunuissa (alkaa muuten käydä aika pieniksi tuo nukkumapaikka, mutta hyvin siellä viihtyy)

Siitä kyykkimisestä olikin sitten koko illan liitoskipuja tuolla alapäässä, ikävä vaiva mutta ei mitenkään tee minua liikuntakyvyttömäksi, jomottaa vaan.

Nyt olo on hyvä, hyvin nukutun yön jälkeen. Itse saan hyvin nukuttua ainakin toistaiseksi...

Ainoa vaiva on tuo suonikohju joka on alkanut taas vaivaamaan tuossa oikeassa jalassa. Polven ympärille on ilmestynyt kamalia pintaverisuonia, joten ONNEKSI EI OLE KESÄ!!!!! Tukisukatkin minulla on, mutta en nyt millään löydä niitä, ovat kylläkin sellaiset polvisukat eli jäävät huonoon kohtaan. Pitäisi hankkia sellaiset StayUpit tai sitten pitemmät jotka ylettyisi polvenyli. Kamalan kalliita vaan nuo sukat!!!!

Mutta tämmöiset kuulumiset tänne Pirkanmaalle : )

art rv 26+?

Vierailija
26/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään pitäis töihin raahautua! ja olis seitsemän päivän työputki!!! ei jaksa millään!! viiden päivän jälkeen olen ku haamu siel töissä ja selkääkin alkaa kolottaa!! kai sitä pitäis kehdata hakea saikkua, mut ku tulee sellainen olo..et työkaverit ajattlee, ettei raskaus ole sairaus! eikä sen takia pidä hakea saikkua!! vaik olis kuinka puhki!

täs olis muutama kysymys..ku unohdan aina jotain kysyä neuvolatädiltä ku soittelen hänelle!

no niin..

1.minkä auttaa suonenvetoihin??

2.minkä lainen on supistus?? (on selitetty minulle,mut en muista)

aina työpäivänjälkeen minulla on maha piukeena ja välillä ottaa alavatsasta! onko supistus?

3.alapää on ihan turvoksissa ja turtana?? onks normaalis jo tässä vaiheessa??

eiköhän siinä ollut tärkeimmät kysymykset..laittelen lisää ku tulee mieleen!! vielä yks kysymys..onks monelle tullut jo raskausarpeja??

hyviä vointaja kaikille! nyt pitää mennä syömään et jaksaa töihin lähteä! ja ISO kiitos etukäteen kaikille vastanneille!!

odotan esikoista ja sen takia näin blondi :) rv25+3

Vierailija
27/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun vastailuja jatkakoon muut lisää. Ja tyhmiäkysymyksiähän ei ole, kyllä sitä itsekkin olin vähän " käsipäässä" näiden raskausoireiden kanssa silloin 4v sitten kun esikoista odotin : )

- Magnesiumista saattaa olla apua. Yöllä itselläni auttoivat villasukat.

2.minkälainen on supistus??

- juuri tuollainen alavatsan=kohdun kovettuminen. Harjotussupparit ei yleensä satu, vaan tuntuvat puristuksena, aina niitä ei edes huomaa.

- minulla aiheuttaa ainakin liitoskivut tuollaista " alapään turtanaoloa" eli normaalia tuokin ; )

art jolla jo 3. raskaus

Vierailija
28/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä supistuksista..Mä en myöskään tienny mitä ne on ku eka raskaus on menossa.Kysyin sitte neuvolassa ja ne on juuri niitä vatsan kovettumia mutta voi ilmetä myös selkäsärkyinä tai reisissä voi tuntua.Tässä vaiheessa supistukset ei sais vielä sattua.

Mulla supistelee ja ne myös sattuu, niin viimiset kolme viikkoa oon ollu saikulla.Koiran kanssa saan käydä varovasti ulkona mutta juuri muuta ei saa tehdä.. =(

Älä rehki liikaa ettet joudu tähän tilaan.Ei oo hauskaa kun käy aika pitkäksi..

Jos näistä tiedoista ois jotaki apua?

terv.node rv 24+1

Vierailija
29/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ahistaa suunnattomasti. Motivaatio on lähtenyt omille reissuillensa kauan sitten :)

Eilen tuli illalla tekstiviesti, että serkun perheeseen oli syntynyt toinen poika. Asuvat vaan niin kaukana ettei päästä näkemään kovin äkkiä, harmi.

Sitten vaivoista. Eilen illalla tuntui mahassa muutamaan kertaan supistuksen olonen. Ei varsinaisesti kipeää tehnyt mutta tuntui enemmän kuin aiemmin. Tänään sama homma kun autosta nousin aamulla. Ei nuo ajohommat oikein mulle sovellu, pitäs vain istua kyytissä. Nyt vielä on ruvennut ahistamaan tämä istuminen jalkoja, maha alkaa painaa. En tiedä pitäskö käydä neuvolassa tekemässä testi hiivan varalta. Tammikuussa antibioottikuurit laukas hiivan. Sen jälkeen oon syönyt taas yhden ab-kuurin. Oireita ei kyllä oikein ole, mutta ei ollut viimeksikään.

Nukkumisesta taisi joku puhua. Mä olen kyllä nukkunut yöni tähän asti hyvin, lukuunottamatta esikoisen aiheuttamia herätyksiä. Päivällä juoksen vessassa varmaan puolen tunnin välein.

Mä olen hukannu mittanauhan, joten en voi tällä hetkellä seurata mahan kasvua. Ootteko muistanut ottaa kuvia masusta? Meillä vain muutama kuva, eikä taas pitkään aikaan ole otettu.

t. SannaNu ja tiuhti rv 26+2

Vierailija
30/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä myös vastauksia kysymyksiin:

Ehdottomasti magnesium. Itse syön säännöllisesti, eikä mitään kramppeja ole ollut enää.

aina työpäivänjälkeen minulla on maha piukeena ja välillä ottaa alavatsasta! onko supistus?

Ilmeisesti juuri tollainen mahan piukeaksi tuleminen on supistus. Itselläni ainakin tuntuu siltä, että navan kohdalla ja alla on kova pallo, tosi outo fiilis.

3.alapää on ihan turvoksissa ja turtana?? onks normaalis jo tässä vaiheessa?? eiköhän siinä ollut tärkeimmät kysymykset..laittelen lisää ku tulee mieleen!! vielä yks kysymys..onks monelle tullut jo raskausarpeja??

Alaosastosta ei ole vielä ainakaan mitään ihmeellisiä kokemuksia, mutta raskausarpia on tullut jo vaikka kuinka paljon :( Minulle tuli heti alkuraskaudessa jo rintoihin ihan hirveät, punaiset, paksut viivat ja lisää tulee :(

Me ollaan otettu masusta kuvia säännöllisesti muutaman viikon välein. Lisäksi aion otattaa itsestäni muutaman kivan kuvan yksissä juhlissa, jotka ovat kuukauden päästä. Onpahan silloin laittautunut ja mahakin on jo iso, kunnon odotuskuva tulee :)

Vierailija
31/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin liittyä joukkoon, kun huomasin, että tällainen kesäkuu-vauva keskustelu on olemassa.

Meillä on menossa vko 25+3 ja kotona saikulla kuudetta viikkoa.

Ei oo lähipiirissä paljon odottavia äitejä ja juuri kenelläkään kaverilla ei vielä oo lapsia, joten on kiva lueskella samassa vaiheessa etenevien mietteitä.

Mulla on supistellu aika reippaasti jo vkolta 18, mutta mitään hälyttävää ei ole todettu. Kai se supisteluherkkyyskin voi olla yksi ominaisuus muiden joukossa.

Terv. Peetu-80

Vierailija
32/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Viikko puolessavälissä..

Nopsaan menee vaan tuo aika..

Töissä oli taas kerran kiire päivä. Toisaalta hyvä, menee aika nopsaan..

Töitten jälkeen lähdinkin salille! Tein ensin lihaskuntoa n.20 min ja sitten menin matolle kävelemään hyvin rauhallisesti. Olin 30min kävellyt kun tuli supistus. Ei se sattunut. Maha meni taas kovaks palloks, tuntuu omituiselta. Paras oli lopettaa samantien, en edes harkinnut jatkavani.

Nyt tässä iltapalaa syön ja oon vaan :)

Mieskin on onneks parantunut jo mahataudista. Hyvä niin..

Pikaisia paranemisia teille jotka sairastatte, ei se oo kivaa sairastaa! :(

Sitten 82tintti kyseli näitä kysymyksiä:

Mulla ei ole ollut suonenvetoja joten hyppään tän yli..

Mulla on ollut pari tietoista supistusta. Maha kovettuu kivikovaks palloks, ei satu mutta tuntuu hassulta. Ja just sellanen piukee olo joo.

Hyppään tämänkin yli..

eiköhän siinä ollut tärkeimmät kysymykset..laittelen lisää ku tulee mieleen!! vielä yks kysymys..onks monelle tullut jo raskausarpeja??

Mulla on kyljissä muutama raskausarpi. Olen rasvaillut mahaa ahkeraan joka ilta suihkun jälkeen mutta ei niiltä voi välttyä..?

Ja niin olen tintti minäkin ekaa kertaa raskaana. Kaikki uutta ja ihmeellistä ja sillon saakin kysellä mitä vaan :)

Ja SannaNu kyseli valokuvaamisesta. Joo, kyllä täällä on nyt pyritty ottamaan masukuvia ihan tiheään :) Niitä sit kiva katsella. Ja samaten kans on tullut mittailtua tota mahan ympärystä.

Ja tervetuloa Peetu-80 mukaan joukkoon! :)

Täällä vauva taas potkinut kamalan ahkeraan, kuten aina.. :) Ja potkut alkaa tosissaan tuntumaan! :) ihanaa!

a_j + pötkis 25+6

Vierailija
33/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuossa kereskin olla 5 viikkoa sellaista mukavaa raskausaikaa, nyt se mukavuus on sitten ohi. Taas piti tänään lähteä äitipolille kun supisteli niin paljon. Olin koko päivän maannut kotona, ihan kirjaimellisesti sohvalla leffoja katsellen. Silti supistuksia tuli lyhyin välein. Iiltapäivästä taas katselin kellosta, niin 2-4 minuutin välein supisti. Maha oli jo hellänä koko päivän kiristyksistä. Sit alkoi järkky päänsärky ja alkoi oksettamaan, joten lähdin näytille (soitin ensin).

No eipä siellä taas mitään uutta. Sain taas supistuksia hillitsevän lääkkeen ja lääkäri tarkasti kohdunsuun. Ei ollut tapahtunut mitään muutoksia, tiiviisti oli kiinni ja kohdunkaulakin ultralla mitattuna yli 3cm, joten ei mitään hätää.

Kun lääke alkoi vaikuttamaan, niin supistukset loppuivat. Maha rentoutui ihan totaalisesti ja se tuntui kyllä hyvältä. Pyysin taas päästä kotiin ja onneks pääsinkin. Kyllähän noi supparit taas hieman lisääntyi, mutta ei lähellekään niin tiheään kuin päivällä. Taas on hieman maha hellänä.

Itse en osaa huolestua, koska kohdunsuulla ei ole tapahtunut niitä muutoksia. Mut eihän tää nyt silti ole normaalia, että parin minuutin välein supistaa ja tänäänkin oli ihan tuntuvia. Kolme päivää oli tuossa välissä, että oli vaan satunnaisia suppareita ja nekin vaan kohdun kovettumista, ei kipeitä ollenkaan.

Koko ajan saa olla huolissaan vauvasta. Lisäks mietityttää tuo taloudellinen tilanne jos joutu olemaan loppuajan saikulla. Ja mie inhoan sairaalassa oloa. Ei yhtään tee mieli mennä näytille, mutta toisaalta ei uskalla jäädä kuuntelemaan pitkäks aikaa kotiin kun niin tiheään supistaa. Kysyin lääkäriltä, että jospa nää on vaan mulle tyypillisiä supistuksia vaikuttamatta mitään. Hän sanoi, että voi olla, mutta sen tietää sitten vasta synnytyksen jälkeen. Ei voi tietää etukäteen, mitkä supistukset kypsyttää kohdunkaulaa ja mitkä ei. Kysyin, että pitääkö aina tulla näytille jos näin supistaa, niin vastaus oli että ei siinä oikein muutakaan voi.

Toivottavasti ei enää tulis tämmöisiä päiviä. Kaikki testit on puhtaat, eli mitään selittävää syytä näille supistuksille ei ole. Tähän mennessä liitin ne liikarasitukseen, mutta tosiaan tänään olin kyllä levossa ihan koko päivän.

Ahdistaa ajatus, jos näitä vielä tulee ja joutuis yöpymään sairaalassa. Ensinnäkin se tulee kalliiksi ja toiseksi on inhottavaa olla toisen " armoilla" , eli joku toinen päättää milloin pääset kotiin. Ja onhan siellä pirun yksinäistä olla pikkuhuoneessa aivan yksin. Tänäänkin olin 5 tuntia.

No, nyt lähden katsomaan salikset nauhalta ja sitten nukkumaan. Oon jo totaalisen väsynyt.

Tytteli-83

Vierailija
34/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heti vaan röyhkeesti omaa napaa :-D

Kävin siis tänään 4D-ultrassa kurkkimassa josko saisi tuosta mahavimpulasta jonkinlaista ennakkosilmäystä. Kaikki näytti olevan ihan ok, kasvanut ihan hyvin käyrillä ja nyt elopainoa 940g, eli lasketun ajan tienoille tän hetkinen arvio olisi siinä kolmen ja puolen kilon molemmin puolin riippuen sukupuolesta. Samoin kuin kuopuksestakin. Kunnollista kasvokuvaa ei saatu, urpo oli sen verran alas itsensä ängennyt että istukka häiritsi näkyvyyttä sekä kaveri piti niin visusti käsiä naamarin edessä ettei päästy hehkuttamaan yhtä hienoilla otoksilla kun kuopuksesta aikoinaan (kuopus oli perätilassa joten siksi saatiin silloin loistavat kuvat ;-))

Sen verran näkyi että pulloposket näytti ihan samalta kuin pojalla ja kuopuksellakin. Meidän perheen tytöt on perineet äitinsä pottunokan, pojalla taas on nätimpi isänsä nenä. Tällä kaverilla ei ainakaan nyt näyttänyt olevan sitä perunahyppyriä keskellä naamaa joten toivoa sopii että olisi saanut hänkin isänsä nenän ennemmin kuin allekirjoittaneen (ja tukkaakaan ei nyt näyttänyt olevan toisin kuin tyttöjen peikkopehkot, mutta ei kai sitä ultrassa juurikaan voi nähdäkään niin selvästi???)

Joka tapauksessa meillä nyt siis mies tietää onko " urpolla" kulkuset vai pelkkä viiru siellä nivusissa, minä olen autuaan tietämätön sukupuolesta synnytykseen saakka. Tulevat kummit yrittävät nyt ukkokullalta urkkia selville vauvan merkkiä vaan tuskinpa tuo niillekään sitä paljastaa ;-))

Tänään sitten ultran jälkeen kävin tekemässä ensimmäisen ostoksenkin, pienen 50cm bodyn. Muuta en varmaan ostakaan, ommella kyllä jotain aion kunhan saan aikaiseksi kaivaa koneet pölyttymästä tuolta kaapeista... Anoppi oli käynyt kyllä pari pakettia harsoja ostamassa vaipoiksi, ihan kiva, niitä kuitenkin ekat kuukaudet käytän ihan pelkästään. Alkaa nuo vanhat ollakin jo aikansa eläneitä.

Vatsakivut edelleen jyllää, mutta nyt on selkeästi yölliset supistuksetkin muuttuneet kivuliaiksi. Päivisin supparit ovat...no vaan suppareita ;-) Sisätautilääkärille jonotetaan että saisi jotain tolkkua tähän, toivottavasti ei enää synnytyksen jälkeen jatkuisi.

Peetu - tervetuloa joukkoon ja ahkerasti vaan kuulumisia kirjoittelemaan!

Alapään turvotuksista joku jotain kyseli - jep,jep, täällä kanssa, tuntuu että kohta tippuu koko värkki :-) Pitkään seistessä asia vaan pahenee ainakin omalla kohdallani ;-)

Masukuvia ei allekirjoittanut edelleenkään ole ottanut ei yhden yhtäkään...ehkä jos edes yhden muistaisi napsaista ennen kuin on myöhäistä :-)

Nukkuminen on välillä ihan uskaa. Vessassa ei ole yhdessäkään raskaudessa tarvinnut öisin juosta mutta supistukset ja vatsakivut kyllä huolehtivat ettei nukkuminen ole lainkaan himoittu harrastus tässä talossa. Ja uniongelmaiset lapset myös!!! Terveisin nimimerkillä vasta kolmivuotiaina meillä lapset nukkuneet ekat täydet yöt, kuopus 2,5vee heräilee joka yö kuten sisaruksensakin aikoinaan... Vaan ehtiihän sitä sitten haudassakin kuorsaamaan...

Mitähän muuta piti taas kommentoida...eipä tule latvalaholle nyt mieleen kun vaan omanapaisesti hehkuttelen ultrakäyntiä ;-) Nyt puheenvuoro muille ja iltaa jatkamaan!

nappula ja urpo-ulla/ulla-urpo 26+1

Vierailija
35/35 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on edelleen epätietoisuutta niistä supistuksista, mutta just esim. tänään työkaveri kertoi ettei hänelläkään ollut missään vaiheessa supistukset mitään kovaksi menemisiä, vaan erilaista tunnetta. Mulla kun tosiaan mahassa juilii ja selkä on sieltä alhaalta kanssa kipeänä. Töissä en millään haluaisi lähteä tuolilta pois kun se tuntuu niin epämukavalta, mutta siinä kassalla pitäis nimenomaan heti hiljaisen hetken tullen (ja niitä aamuvuorossa on!) hyppiä edestakaisin laittamassa tupakoita koneeseen ja lehtiä hyllyyn jne... Tuntuis siis että mieluusti olisin kotona lepäämässä. Välillä tulee sitten semmoisia tuntemuksia liikkeelle lähtiessä, että maha tuntuu yhtäkkiä painavan alaspäin reilusti, niitä tuli tänäänkin töissä. Se tuntuu tosi hassulta.

Mistä te sitä saikkua saatte, kun meillä ei neuvolatätit anna kuin max 3vrk kerrallaan (ja se on tosi hankala kassavuoroja sumplivalle pomolle sitten ilmoitella että enpä tulekaan huomenna 6.45 kassalle, kysy jotain muuta)? Ja lääkäriä ei niin vaan pääsekään tapaamaan, pitäisikö mennä erikseen tk:n puolelle vaiko peräti työnantajan lääkäriaseman kautta (siellähän pitäis kanssa lääkäri tavata ensin jos pitempää saikkua haluaa?). Rakenneultrassa se yrmy mies kysäisi heti alkuun vain miten olet voinut, vastasin että iskias vaivannut, ja se siitä, tuntui että ei siinä ollut edes tarkoitus puhella tai yrittää mitään saikkuja pyydellä.

Ja se väsymys edelleen jyllää, ei ole missään vaiheessa ollut mitään pirteää vaihetta...

Suonenvetoja on ollut aamuisin pohkeissa, pitää varovasti lähteä liikkeelle. En ilmeisesti pari aamua sitten noussut tarpeeksi varovaisesti joten vasen pohje on ollut jo pari päivää ihan krampissa, aina kun istuu/ makaa yli 15min, saa aivan ontua reilusti kun käy niin kipeää pohkeeseen. Kylmägeeliä olen koittanut laittaa.

Ja Samariniakin on mennyt pari pussia jo, närästys on mahakipujen myötä yltynyt niin että joka ilta on ollut pakko yksi pussillinen samarinia ottaa. Se kyllä onneksi on auttanutkin.

Eilen kävi äidin kanssa ostoksilla ja löydettiin vino pino bodeja, pari paitaa, 2 myssyä ja potkareita muutamat halvalla liikkeestä, jossa myydään vanhojen äitiyspakkausten 2-laatuisia vaatteita. Ei näissä mitään vikoja ole, tiedä sitten mistä se 2-laatu muka johtuu. Äiti sitten tunnusti että on jo ostanut vaatteita enempikin " salaa" ... :)

En ostanut yhtä ainutta vaaleanpunaista vaatetta kun ei sukupuolta tiedetä, pääasiassa tuli sinistä ja valkoista, kun sinisestä tykkään muutenkin. Olis kyllä kiva jo ruveta se sukupuoli tietämään...

Alcatraz81 24+5