Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

◄¿¿ 2009 vauvatoiveet - viikko 9 ¿¿►

25.02.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilu pahenee kun yhä useampi tuttu on raskaan. :)

Eli meillä alkaa toisen yritys kesäkuussa häiden jälkeen. :) Esikoisemme, Eveliina syntyi 12/06. Asustelemme Riihimäellä, minä 21 (vielä hetken) ja mies 22.

Palailen paremmalla ajalla!

Bejpi

Vierailija
42/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tänne mukaan mahtuu! :)

Galluppiin: Mun isoin pelko, näin aluksi ainakin, on se, että mitä jos en tulekaan raskaaksi. Tai että se on tosella vaikeaa ja vaatii paljon hoitoja yms..

Itse raskaudessa pelottaa lähinnä oma vointi, kun elämäntilanne nyt on sellainen että tarviis jaksaa vielä raskaanaollessa aika hyvin. Sit myös se, että onko vauvalla kaikki hyvin, onko hän terve. Ei sitä tiedä mitä elämä tuo tullessaan, mutta siis perusluonteeltani olen vähän turhankin huolehtivainen ja mietin liikaa asioita:)

Vauva-ajassa mua varmaankin pelottaa se jaksaminen, osaaminen ja pärjääminen. Vanhemmiksihan kasvetaan...mutta silti sitä varmaan jokainen toivoisi osaavansa heti alusta tulkita vauvaa ja vastata hänen tarpeisiinsa. Myös parisuhde vauvan syntymän jälkeen on pelon aihe. Tai en tiedä onko se varsinaisesti pelkoa, mutta jotain jännitystä kuitenkin. Se, että miten meidän suhde miehen kanssa muuttuu, koska muuttuuhan se varmasti ja paljonkin!

Tällaisia mietteitä tikrulla tänään. Olen turhaan aina huolissani miljoonasta asiasta, sen on mieskin mulle sanonut:) Meen myöskin tänään iltaan, joten kamalan tylsissä tunnelmissa juuri nyt.

Ootte ihania:) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

gallupiin: mua kans pelottaa, että jos en tulekaan raskaaksi tai että yritys kestää tosi pitkään (esikoista yritettiin n. 1½v.) Ja hirvittää välillä, miten sitä jaksaa jos vauva valvottaa öisin paljon ja kuitenkin pitäisi jaksaa päivisin touhuta isompien lasten kanssa. Koti voi näyttää aika hurjalta, jos on ihan raato valvomisen takia eikä jaksa panostaa siisteyteen..

Kyllä niitä villakoiria välillä nytkin vaanii nurkissa, vaikka ei tarvi öisin valvoa :)

Sitte sellanen pinnallisempi ja itsekkäämpi juttu, eli mua vähä surettaa etukäteen, että joudun jättään rakkaan harrastuksen jäihin joksikin aikaa, jos tulen raskaaksi. Eli ratsastuksen. Se on niiiiiin loistava keino tuulettaa päätä ja viedä ajatukset pois arjesta. Ja nautin hevosten hoitamisesta ja etenkin ratsastamisesta. Mutta kyllähän sinne sitten taas tovin jälkeen pääsee..

Nyt pitää mennä, tais tulla vieraita!

Rhanna

Vierailija
44/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhanna: Tiedän hyvin miltä sinusta tuntuu tuon ratsastamisen ja hevostelun suhteen. Minä jouduin myymään oman hevoseni ennen esikoisen syntymää, ja oli kyllä kova paikka :( Synnytyksen jälkeen meni melkein puoli vuotta ennen kuin paikat oli siinä kunnossa, että pääsin hevosen selkään.

Nyt olen ratsastellut kavereiden hevosia, ja satunnaisesti käyn tunneilla. Kyllä se vähän surettaa, että tulee taas tauko (toivottavasti tulee..), mutta hevostella voi muutenkin kuin ratsastamalla :)

-PP

Vierailija
45/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v ♥ Muru 25v

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 03/08, minä & mies molemmat (melkein) 22v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=blue]-Quendi-, poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, nelosen ya 06-08/08, minä 30 v. & mies 34 v.

[color=DeepPink]bejpi, tyttö 12/06, kakkosen ya 06/08, minä 21 v ja mies 22 v

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Vierailija
46/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me senkun vaan lisäännytään :D Jos nyt oikeen positiivisesti aatellaan, ni voi elämä mikä plussasade tänä keväänä on tiedossa! Plussauutisia satelee kuin plussapalloja (tai -pisteitä ne vissiin on)konsanaan! :D PLOP, PLOP, PLOP... :D

Heti vastailua PP:n galluppiin. Eli mikä pelottaa.. Noh, lähetäänkö siitä mikä EI pelota? :D Ensinnäkin mun on heti myönnettävä, että sinä päivänä, kun päätettiin, että otetaan varaslähtö, ja istuin bussissa matkalla kotiin, mun ajatukset valtas aivan mieletön epäröinti :O Hetken tuntu, että koko elämä menee sitten ihan " pilalle" , en voi tehdä sitä, en voi tehdä tätä, on vastuussa toisesta kaiken aikaa, mitä jos must ei tuukkaan hyvää äitiä jne. Siis kaikki mahdolliset pelkoajatukset mylläs päässä hetkisen, ja olo oli jotenkin hurjan kurja. Mutta sen matkan aikana ne jo siinä vaimeni ja onnellisuus + mahaperhoset valtas alaa, kun aattelin, että enää ei tarvii ootella ku kuukaus, ja pääsee yrittään! :D

Eli siis moni asia pelottaa, mutta tällä hetkellä ehkä eniten se, että raskautumiseen menee kauheen kauan ja että joudutaan yrittään ja yrittään ilman tuloksia \" Vielä en jotenkaan edes osaa sillä tavalla pelätä tota lapsettomuutta, vaikka tiedän sellasenkin mahdollisuuden olevan olemassa. Mä jotenkin lähden siitä olettamuksesta, että me kyllä voidaan saada lapsi. Mä varmaan jo joskus sanoinkin, että opiskelen kätilöksi... Mä luulen, että se on pahin tekijä kaikkinensa koko tän projektin kannalta, koska " tieto lisää tuskaa" . Jotenkin, kun koulussa oppii mitä kaikkia riskejä koko siinä raskaudessa ja synnytyksessä ja lapsivuodeajassa jne. on, niin sitä sitten jotenkin varmaan tulkitsee monet jutut jo ties mikskä, kun on silleen sitä tietopohjaa erilailla. Nooh, paha sitä on vielä sanoa, kun en oo raskaana, ja klö-erikoistuminenkin vasta tänä vuonna alkanut... :)

Niin, ja tikru. mainitsi oman voinnin. Se varmaan muakin, ei nyt pelota, mutta arveluttaa. Kun kuitenkin nyt keväällä pitäis jaksaa koulussa ja sitten vielä huhti-toukokuussa harjoittelussa, ja sitten kesäkuussa heti kesätöissä, jossa aion olla koko kesän. Syksy sitten alkaa taas heti harjoittelulla, jonka jälkeen on taas koulua jne. Elän siis suuressa toivossa, että jos onnistutaan saamaan mulle masu aikaiseks, niin etten kärsis AIVAN KAUHEESTA pahoinvoinnista jne., vaan jaksaisin porskuttaa koulussa... :) Se tosiaan jää sitten vain nähätävksi, ei auta muu ku toivoo :)

Vauva-aikaakaan en oikein osaa vielä pelätä, se tuntuu kaiken kaikkiaan jotenkin niin kaukaiselta vielä :) Taloudellinen tilannekaan ei huolestuta, elettiin äitinkin kaa aina aika niukoilla, niin tottunu pieneen rahaan. Hengissä ja voimissa tässä yhä kuitenkin ollaan, ja hyvissä, sekä sielun että ruumiin!! :)

Hhansen: Ihanaa, kun pääset tosiyritykseen jo ens viikolla!! :D Voi apua! :D Eikä Tikru.llakaan siihen sitten enää mene kauan! Teijän plussia sitten jännätään mekin kaulat pitkällä, HUJJJJ! hihi :)

Pi-Ki: Aivan HUIPPU juttu, että sait lopettaa ne lääkkeet, ja vieläpä todellakin aika kivaa tahtia ne poistuvat käytöstä! :) Nyt ei sitten muutakun kovat peukutukset sille, että oireet pysyvät poissa ja mieskin lämpenee vauvalle oikein viimesen päälle! Mä uskon kanssa, että kevät auttaa asiaa huomattavasti ;)

PP: Ihanasti sanottu tuo, kun meittiä kehuit! Olen kyllä aivan samaa mieltä teistä kaikista, ilo tällasessa pinkassa on kirjotella, jossa suurin osa on aktiivisia omien asioiden ja ajatusten kirjaajia ja vieläpä hurjan empaattisia ja " tukevia" toisia kohtaan :) Kyl kuulkaa meijjän kelppa! :D

Nyt tästä pikkuhiljaa poistun höpisemästä jälleen, ja palaan taas joku toinen kerta astialle! Hauskaa torstai-illan loppua kaikille ♥

.:Nars nars:.

ps. Molemmat uudet tulokkaat, tervetuloa mukaan! Kyllä tänne meijän pinkkaan aina mahtuu lisää kuumeilijoita!! :)

Vierailija
47/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkee täällä onkaan tapahtunut kun olen ollut vähän " lomalla" vauva-ajatuksista???!!! Hyvä sylvi sentään, hirveesti uusia (Tervetuloa!!!!), ja monta varaslähtijää!! ONNEKSI OLKOON kaikille jotka on jo päässy/pääsee kohta yrittämään!

Paljoa en nyt kirjoittele, sen verran kriittinen elämänvaihe nyt (ihan positiivista kumminkin), olisi ihana kommentoida hlökohtaisesti monelle. Tiedän että kunhan aika koittaa, mä kirjoitan tänne tunnin välein :)

Gallupiin voisin vastata, että mua kyllä pelottaa että tuleeko taas synnytyksen jälkeinen masennus. Se kesti viimeksi onneksi vain pari kuukautta ja toivuin hyvin, mutta en halua sitä olotilaa uudelleen.

Kiitos myös minulta teille kanssasisaret ihanasta ketjusta! Tällaisessa on ilo olla mukana! Ja Tikrut ja muut jo mahd joulukuiset, ettehän te saa tietenkään mihinkään häipyä kun ollaan jo niin " tutuiksi" tultu! Meilläkin on himpun verran vielä auki, että josko sittenkin jo ensi kuussa... Mutta ei siitä sen enempää. Katsotaan.

Terkuin stressaantunut Aina-Unelma

Vierailija
48/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-U: Voi ei, vaikuttaapa jotenkin kauhean vauhdikkaalta toi sun tekstis :D Toivottavasti saat/-te pian selkoa asioihin ja stressi vähän helpottaa :) Olis mainijoo, jos tekin lähtisitte varaslähtöön jo maaliskuussa! Pistähän ilmotellen, kun asiat alkaa rullaamaan - ja vaikkapa mielelläään jo aikasemminkin :)

Mä itseasiassa läksin kirjottelemaan vielä tässä illalla, kun tuli mieleen vielä muutama joulukuun pinkan nimiehdotus. Mun mielestä hauska olis

" Joulukuun jokeltajat" (vaikkakaan vastasyntyneet ei vielä jokella :D)

tai

" Joulukuun jymyjutut/jymyuutiset" :)

Nuo ainakin rimmais!! Pistäkäähän kommentoiden! :)

.:Nar:.

Vierailija
49/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tulla palstoille kun on jotain mitä lukee:) Ja meidän pinkka keikkui heti ensimmäisenä:D

Naranja: Mä katoin haku-toiminnolla ja olisko viime(tai joku aiempi) vuos ollu Joulun Tähtöset. Musta aika söpö:) Ja itselleni tuli mieleen Joulutoiveet. Koska niitähän ne meidän unelmat on, joulun seutuville (näin alkuun ainakin) ajoittuvia:)

Mun tarvii nyt mennä petiin. Meinasin kirjotella pajlon pitemmin, mutta nyt alkaa tulee sen verran virheitä tekstiin, saa olla korjailemassa koko ajan, että parempi vaan mennä pesulle ja pistää silmät kii:)

Niin ja täällä siis tositoimet alkaa vkolla 11, eli siis ei ensi mut sit seuraavalla viikolla:) Ja jo maalis-huhtikuun vaihteessa pääsee jännäilee.. :) iiks!!!

Hyvää yötä kaikille kuumeilijoille!

<3 :lla tikru

Vierailija
50/62 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ja tein sen :D Laitoin * Joulukuun Tähtöset * -aloituksen ;) Laitoin siks joulu[color=red]kuun[/color], kun onhan sillon tulossa paljon muutenkin kun just joulun aikaan, kuten vaikka ehkä juuri itsenäisyyspäivänä ;) Tai tulossa ja tulossa, mutta toiveissa ja laskuissa ainakin :) Saas kattoo saako kyseinen pinkka kannatusta... Meiltä muutamalta ainakin varmaan! :)

Mutta eipä tässä tällä kertaa sen enempiä, minä menen pakkailemaan, kun tänään lähdetään avokkaan kanssa suoraan koulupäivän jälkeen meikäläisen kotisuduille pyöriin viikonlopuks - KIVAAAA! :D

Oikein superhauskaa viikonloppua kaikille 2009 vauvan mainijoille kuumeilijoille! <3

.:Narsku:.

Vierailija
51/62 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivotan myös uudet tervetulleeksi, siis jos en ole jo toivottanut!:D

Ja haluan myös kiittää teitä kaikkia tästä ihanasta palstasta, jonne on niin helppo tulla purkamaan tuntojaan. Täällä ei ole ketään, joka alkaisi arvostella toisia ja täällä mielipiteet osataan toisille antaa sillee " aikuismaisesti" , ettei kenestäkään tunnu, että joku halveksii tms. Olipas selitys, toivottavasti ymmärrätte mitä ajan takaa.

Meillä alkaa yritys viikolla 13, eli se on vielä maaliskuuta, vaikka tuolla listassa meidän ya on huhtikuu (se siksi, että ne parhaat tärppipäivät osuu huhtikuun alkuun). Minäkin hyppään mukaan sitten myös sinne joulukuisiin!

Hauskaa viikonlopun alkua teille rakkaat kanssakuumeilijat!:) Palaan kyllä varmasti vielä tässä piankin(?)

Vierailija
52/62 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpäs minäkin nyt koneen takaa tulla esittäytymään. On meinaa tullut seurattua keskusteluanne jo muutamia kuukausia.:)

Elikkäs ennestään on jo yksi lapsi poika 05/07 ja synnytyslaitokselta ollu vauvakuume (kroonista epäillään;)). Mies ei pahemmin oo innostunut asiasta, mutta pienen keskustelun/tappelun jälkeen lämpeni (hampaita kiristellen) kakkoseen.:) Esikoiseen meni lämmittely monta vuotta ja siksi pidänkin tätä jonkinnäköisenä edistyksenä kun suostui niin nopeasti.:) Mitäs muuta ikä mulla vielä 25 ja miehellä 30v. Pirkanmaalla vaikutetaan.=)

Kakkosen yritys ois tarkotus alotella tossa toukokuun alussa ja näillä näkymin jos tapahtuis niin, etä ekasta tärppäis niin LA ois tossa 21.1.08. Ovis ois just tollon huhti-touko vaihtees, joten voi olla että helmi 2008 olis LA... siis jos ja jos tärppäis ekasta/tokasta (voihan sitä toivoa ja haaveilla:)).

No nyt toi pieni mies yrittää pystyyn nousta pöytää vasten..pitää mennä viereen ettei tuu pahempia kolhuja..

omaa napaa näin alkuun, mut toisella kertaa lisää...nyt minimiehen perään!

Aurinkoista vk-loppua kaikille!!!

t: Daim

Vierailija
53/62 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Daimille!! Tänne mukaan vaan..:) Tässä pinossa onkin helppo jutella kaikkien kanssa. Oletkin sen varmaan jo huomannut jos kerran olet pidempään seuraillut jutustelua.

Saatiin taas yksi kuumeilija lisää, kivaa!:D

Huh huh, että jokus sitä ei muu pyörikään mielessä, kuin tuo vauvakuume!!! Tuntuu, että osaan jo yhdistää melkein kaikki puheetkin jotenkin raskauteen tai lapsiin liittyväksi, aina löytyy joku aasinsilta! Heh, mutta viikonloppuja vaan kaikille.. Mä vaan aina toivottelen hyvää viikonloppua ja sit kuitenkin palaan tänään vielä myöhemmin. Saa nähdä..:)

Vierailija
54/62 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakaikkisen kamala päivä takana. Ihan hirveä. Piti kuitenkin tulla kurkkaan päivän päätteeksi, mitäs tänne kuuluu :) Ei mulla kyllä mitään asiaa ollu. Tyhjä pää..

Menkat onneksi oli ja meni, kahdet vielä jäljellä. jee.

Rhanna *tollonkoppina*

Vierailija
55/62 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taitaa iso osa pinolaisista olla siirtynyt tuonne joulukuun tähtösestä kuumeilee. Onnea heille!!

Itsellä n.10 viikkoa jäljellä yrityksen alkamiseen, eikä kyllä hirveästi vielä kuumetta tunnu (tai tuntuu mutta järkisyyt voittaa).. Paitsi sitä oikeaa kuumetta, kaksi päivää maannut sängyn pohjalla 38,5 lämmöissä.. Pää on ihan hattaraa!

Eipä multa tän enempää asiaa tänään irtoa...

Toivottavasti pinoon saadaan taas vipinää.

T: coocie

Vierailija
56/62 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä tapahtunut!

Tervetuloa uudet kuumeilijat ja plussatuulia kaikille varaslähdön ottaneille! Aika jännät ajat alkaa kun niin monella on jo yritys ihan oikeesti alkanut.

En ehdi kauhean useasti tänne joten on tosi hauskaa että aina kun pääsen lukemaan on täällä tapahtunut vaikka mitä ja ihanan positiivinen fiilis kaikilla meneillään.

Mäkin voin vastata gallupiin. Mua pelottaa että en saa koskaan lasta, pelkään myös että tästä yritysvaiheesta tulee tosi pitkä ja joudun useasti pettymään. En osaa pelätä nyt muuta kun nämä ajatukset ovat olleet päällimäisinä mielessä jo jonkun aikaa.

ON: Enää yhdet menkat ja päästään tosi toimiin. Jos heti ekasta onnistaa niin meilläkin on LA ihan joulu- tammikuun vaihteessa. Kivaa!!

-A.

Vierailija
57/62 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tuntuu osuvan laskettuja aikoja aivan vuoden vaihteeseen. Siis kun mullakin on tästä ekasta yk:sta la 6.12. ja sit seuraavasta 1.1. Ei siis voi tietää, että " minä vuonna" pikkuinen syntyis, jos tuosta tokasta kierrosta tärppäis:) aika jänskää.

Omaa napaa edelleen... Tänään tuli täti! Eli nyt (toivottavasti) vikat menkat alussa, ja sit alkaa yritys! Anteeksi jos pahennan teidän kuumetta.. :)

Oikein mukavaa launtai-iltaa kaikille! :)

tikru. kp1/27-30 ja niin onnellinen:)

Vierailija
58/62 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekkauduin sivuille ihan uutena. ja vauva saa tulla 10.3. jälkeen. APUA!!

onko mulla nyt oikeesti vauva-kuume??

kävin tänään katsomassa viikon vanhaa 2,5-kiloista tyttö-vauvaa. :)

ollaan uusperhe: jo kolme lasta yhteensä muttei yhteisiä yhtään. viimeksi oon ollut _kuumeilija_ 98-2002. ;)

ei mun pitänyt jättää ehkäisyä vielä puoleen vuoteen - jos silloinkaan. mutta jo muutaman kuukauden ollaan ukkelin kans mietitty et mitä sitä sit lykkäämään jos on tullakseen.

mulla on monirakkulaiset munasarjat, joten voidaan joutua odottelemaan jonkun aikaan. joskin ruokavaliolla yritän sitä " parannella" .

mutta palaillaan. :)

Vierailija
59/62 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun katoin väärin: vasta 17.3. saapi vauva tulla. eli ehkäisy veks....

Vierailija
60/62 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisella foorumilla mukana näissä vauvakeskusteluissa, ni meinas tämä vallan unohtua...Mä kieriskelen tässä vauvakuumeessa. Parina yönä oon nähny unta et mulla supisteli kauheesti ja toinen uni oli, et sain hoivata jo vauvaa sylissä...=) Mistähän tämä oikein kertoo?=)

Hieman huolta pukkaa, joka liittyy kuukautisiin. Mulla on säännölliset kuukautiset, tulevat ajallaan, aika runsaina. Nyt pari kuukautta on ilmaantunu semmosta rusehtavaa niukkaa vuotoa. Siis mitään suojaa ei tarvi, mut paperiin pyyhkiessä saattaa jäädä, semmosta vaalean ruskeaa vuotoa. Tämä ei siis ajoitu mitenkään ovulaation aikaan, vaan ihan milloin sattuu...Alamaha on aika outo kuukautisten välillä. Viimeiset kuukautiset oli hieman niukemmat kun tavallisesti, mutta silti ihan riittävästi tavaraa tuli..=) OIsko kellään tästä kokemusta? papa-kokeesta on aikaa jo ku se on viimeksi otettu...Lääkäriasiahan tämä toki on, mutta tämä tuskin on kiireellinen, niin aikaa joutuu odottamaan kuukausia..

Muuten fiilikset on tosi hyvät ja aloitusaika senkun lähenee..=)