Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

◄¿¿ 2009 vauvatoiveet - viikko 9 ¿¿►

25.02.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei saa välittää, jos tulee kasapäin kirjoitusvirheitä, kello on niin vähän vasta (04.29) :D Laitoin ton meijän listankin vahingossa vielä vanhan listan jatkoks. Sitä se vähä nukkuminen teettää... Ootan nyt jo sitä, kun iltapäivällä tuun kotiin, ja pääsen yövuuoromiehen viereen nauttimaan ansaituista päikkäreistä :)

Nyt sitten IHAN ensimmäiseks omaa napaa: Viime viikolla päätettiin, että otetaan pienimuotoinen varaslähtö, eli alotetaan yritys jo ens kuusssa ;) Halusin laittaa sen teille vasta nyt tähän uuteen listaan, vaikka poltteli hurjasti kertoo jo aiemmin!! Koska se tarkottaa sitä, että enää pitää oottaa YHDET kuukautiset :P Jee! Tosin on ehkä joku 0,5% mahdollisuus, että koulu pilaa suunnitelmat, mutta se todellakin on todella epätodennäköistä, ja se selviää tänään tai huomenna :)

Että kun PP sitä kyseli (Rhanna: ;), niin nyt sitten eka mahdollisuus bongata plussa olis joskus joskus huhtikuun 11. tienoolla ja ihan ensimmäinen mahdollinen LA olis sit varmaankin jotain sinne päin kun 19.12.2008, ja :) Että jos oikein kivasti sattuu, niin saadaan jo vuoden 2008 vauveli... :) Mutta se on jo pikkuhippusen liian aikaista aattella noin :D :D Mäkin tässä nyt omalta osaltani kysyn teiltä ' luvan' , että saanhan silti jännätä teijän kanssa, vaikka vuosiluku sit ekal yk:lla oliskin -08? Eikä sitä tosiaan tiedä, tokkopa tuo nyt ihan heti ekalla kertaa tärppää... Mutta parempi sitten ens kuussa (loppupuolella) katsoa kuin katua! :D

tikru.: Meillä ei ole koiraa (eikä muutakaan elukkaa), vaikka sitä monesti olen mieheltä vongannut ;) Hyvä, että tuo on pitänyt päänsä, koska ei pikku Vuffe oikein olisi ihan paras hankinta tähän elämäntilanteeseen, jossa mies tekee kolmivuoroa ja mulla on koulumatkaa vajaat 20 km (bussilla) ;) Ja muutenkin. Mutta se on saletti, että sellanen karvakasa meille vielä joku päivä saapuu, koska molemmat ollaan koiraihmisiä nenänpäästä hännän viimeiseen karvaan asti :D Toi voikin olla aikamoinen haaste sitten koira totuttaa uuteen tulokkaaseen... Mutta onnistuu kyllä aivan varmasti, niin moni on hommasta selvinnyt kunnialla :) Neuvoja en sen enempää tietenkään osaa antaa, kun ei oo karvasta eikä karvatontakaan palleroa vielä, mutta peukkuja pidän jo tälleen varhaisessa vaiheessa kovasti :D

J4nni: Jännää, että sä sait jotkut lääkkeetkin heti ja kontrollipapan 2 kk:n päähän :O Kyllä todellakin on eri käytännöt eri paikkakunnilla! Kun ei mulle vaan mistään lääkkeistä ees puhuttu :D Ihan hassua. Äityliina, juu, mä uskon omaa neuvolatätiä, hihihi ;) Eihän sitä muuten tiedä, vaikka kaikki olis oikeessa ohjeineen. Voihan olla, että on hyvä ootella puolisen vuotta, tai on hyvä syödä jokin lääkekuuri ja konntrolloida homma 2kk:n päästä, mut ei siit kakkosest välttämättä oo mitään haittaa raskautumiselle/raskaana olemiselle :)

coocie77: Taustaile sinä rauhassa vain, kirjoittelet sitten aina kun jaksat ja haluat :) Kunhan pyörit mukana edes ajatuksen tasolla! Koska kyllä se aurinko joskus paistaa risukasaankin ;) <3 Toi on aivan jumalattoman hyvä idea ottaa elämästä kaikki sellanen irti mitä vielä voi, kun ei oo raskaana :D Voi ku pystyiskin moiseen ;) Ei vaan, ens viikonloppuna olis tarkotus lähtee vähän viihteelle oikein alkomaholin kera, ni se ainakin varmaankin jää ' vähän vähemmälle' sitten, jos/kun tossa jossain kohtaa raskautuu ;)

PP: Kyl mäkin sillä tavalla varmaan toimin, että ostelen unisex-vaatteita ja sen lisäks sitten tytölle punasii ja pojalle sinisii vaatteit :) Samaa identiteettikriisiä täälläkin sitten podetaan :) Kyllä mun mielestä vauva SAA näyttää tytöltä/pojalta, ei se oo mikään rikos :) Mutta en mä sellanen röyhelöihminen kyllä oo... Mut kuitenkin, tulipa sekava kommentti :D

Hauskaa muuten huomata, etten todellakaan oo ainoo, joka pyörii huuto.netis ;) Mä en oo viä sortunu sieltä ostaan mitään, vaikka eilenkin bongasin vaikka ja mitä e-ha-naa :D Mä oon ihan fiksoitunu sellasiin pörrösiin nalle-haalareihin... Mun on sit varmaan joskus pakko saada sellanen mun pienelle, vaikka mies olikin sitä mieltä että " ei ikinä" , kun se kuulema on toisen arvoa loukkaavaa :D:D Kun häneltä (vauvalta) ei voi sitten kysyä (tai lähinnä hän ei voi vastata), että tahtooko hänet puettavan eläimeksi :D hihihi... Ihan hyvä pointti, mutta aika hymistyttävä :)

Nyt niiden koulutöiden kimppuun oikeen urakalla!! Hyvää maanantaita ja alkanutta ysiviikkoa tyttöset!!! :D Taas ollaan yks viikko lähempänä SITÄ hetkeä ;) Hurraa!!!

.:Nar:.

Vierailija
2/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin me hypättiin taas uuteen viikkoon..:) Koko ajan kaikille yrityksen aloitus lähenee.

Joo onpa tosiaan outoa, että noin paljon erilaisia ohjeita..:O Mun yksi tuttu sai myös lääkekuurin ja kontrollin 2kk:n päähän. Mutta niinku sanoin, ei aiota siirtää yrittämisen alkamisajankohtaa!

Niin ja mulla ensimmäinen mahdollinen plussan testausaika olisi huhtikuun puolen välin tienoilla ja ensimmäinen LA 24.12 eli jouluaatto..:D Joten minäkin kysäisen, että saanhan notkua täällä vaikka plussaisinkin heti (en kyllä usko, mutta toivon).

Nytpä lähden jatkamaan aamutoimia, mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

J4nni ja Naranja mulle lääkäri määräsi syksyllä myös jonkun kuurin jotakin emätin voidetta ja sanoi ettei kannata ottaa uutta papaa, kun kestää ton puol vuotta uusiutua limakalvo. Erialisia käytäntöjä todettakoon edelleen, huvittavaa ja kummaa.

Minäkin täällä olen, vaikka jos nyt ekasta tai tokasta yk:sta tulen raskaaksi, saattaa olla vuoden 2008 vauva tiedossa, mutta alunperin alettuani haaveksimaan ei ollut tietoa että alkaako yritys vielä ja koitan pysyä sen verran housuissani etten odota tälle vuodelle vielä vauvoja, ettei pettyisi niin kovin jos ei heti alulle saada sitä pikkuista.

Ihan varpaita kipristelee iloisesta jännityksestä, mitä tulee tapahtumaan tässä tulevina kuukausina. Toisaalta hirvittää ajatella töissä olemista jos tulen raskaaksi ja josvoin yhtä pahoin kuin edellisessä raskaudessa (tai pahemmin, voi kamaluus). Silloin paino oli samassa pisteessä kuin ennen raskautta vasta kun olin puolivälissä raskautta. Laihduin siis jonkin verran (olen normaalipainoinen), kun syöminen oli pelkkää kamalaa tankkaamista. Parempi kun ei pohdi moisia liikaa.

Nyt on vielä lisäksi esikoinen joka vaatii äidin huomiota ja mies uhkailee lähtevänsä komennukselle tai siis on mahdollista että joutuu, mikä ei kuulosta kovin mukavalta, kun ottaa huomioon missä kunnossa saatan raskautuessani olla. Noh ei vielä pitäisi ajatella niin pitkälle, mutta kun väkisinkin ajatus karkaa tuollaisiin mietteisiin.

Miten tässä malttaisi? No pian pääsee puuhiin. Kiertopäivä on joku 6 nyt

Vierailija
4/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhempää huomenta ku mitä Naranja toivotteli:) Oon menossa illaks kouluun.. :(

Nar, tarkoitatko sellasia söpöjä pehmopintaisia pörröhaalareita, missä vetskari edessä ja sit sellainen huppu missä nallenkorvat? :) just jossain oli sellaset myytävänä, ja voih... mulle kans!! :) Ne on kyllä ihan älyttömän söpöt! <3 Ja onnea sulle ja äityliinalle kans yrityksen aikaistamisesta! Alkaa vaan mietityttää, että ihan yksinkö täällä sit pyörii, kun meidän yritys ei tosiaan kyl aikaistu, siihen ei ole mitään mahdollisuutta:( Mut tosiaan, täällä kyl pysytte meidän kanssa, alkoi yritys koska tahansa! :) Ette mee minnekään<3 J4nni, sulla aika kiva toi eka mahd. la:) Jouluvauva<3

Aurinko paistaa ihan täysillä, ja on kyl niin keväistä että! Tuntuu aikas ikävältä mennä koullun, haluaisin vaan ulos pitkälle lenkille! :) Niin ja niistä vauvanvaatteista... mulla pari tollasta unisex-väristä jo olemassa, mutta kun tietää kumpi tulossa, niin kyllä sit ostetaan niitä pojan/tytön värisiä vaatteita:)

Iloista mieltä kaikkien uuteen viikkoon!

tikru.

Vierailija
5/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kp on nyt 22, ja taas sitä aletaan kuvitella niitä raskausoireita:( Hitsi tää on aivan mahdotonta. Kolmet menkat vielä......

Vierailija
6/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko lähti taas käyntiin... Viime viikko loppuui yövuoroilla ja tämä nyt onneks alkaa parilla vapaalla. Jos jaksais laittaa kotia kuntoon... Or not.

Tikru: Meillä on kaksi koiraa ja oon paljon miettiny, kuinka arjen järjestän sitten kun on lapsi. Toinen ei oikein pidä lapsista, mutta on onneksi luonteeltaan sellanen väistuvänmyöntyväinen. Perääntyy lasten luota jos ne tulee liian vauhdilla kohti ja jos ei pääse karkuun, korvat luimussa vaan alistuu rapsutettavaksi. Toinen sitten taas on ihan toisen sorttinen. Se rakastaa vauvoja! Ja siinä se ongelma onkin... Tuo olisi koko ajan vauvan lähellä, odottamassa siltä rapsutuksia ( Dorka... :D ) ja nuolemassa. Joutuu varmaan ottamaan häkin taas käyttöön että vauvakin saa olla rauhassa... Ja muutenkin, ettei sit käy vahinkoja, jos taaperi vaikkaa keksii työntää sormet koiran nenään, (niinkuin äitinsä on joskus tehnyt), voi koiralla loppua keinot kesken ja näykkästä. Mutta vielä enemmän mietin, miten ihmeessä hoidan koirien lenkit sitten kun on vauva? Hyviä vinkkejä? Oppiiko koirat nopeasti kulkemaan vaunujen vierellä?

Sinäkös se, Tikru, olit menossa myös naimisiin? Onko järkkäilyt hyvällä mallilla?

Naranja: Onnea yritykselle! Toivottavasti tärppää nopeasti!

Me ollaan lähdössä parin viikon päästä tyttöporukalla risteilylle ja ajattelin kyllä ottaa siitä kaiken ilon irti! Ties vaikka olis viimeinen laatuaan vähän aikaan. Toivottavasti oliskin. Huhtikuussa olis sit edessä vielä viimeset tutkimukset ennen hoitojen, ja kunnollisen yrittämisen aloitusta. Kieltämättä tekis mieli soittaa naikkarille aikasemmin, mulla kierto huitelee taas jossain yli 40... Eikä minkäänlaisia menkkaoireita vielä.

Ihanalta kuulostaa noi lasketut ajat! Mä en millään pysty laskemaan omaani, mutta luulisin, että eka mahdollinen on vasta helmikuulla... Huhtikuun menkat, jos sellasia edes tulee, menee vielä niissä tutkimuksissa.

Ja sit kaupoille... Lupasin järjestää miehelle synttärit. Ajattelin lähettää kavereille semmoset lasten synttärikutsut ja leipoa rekkakakun. :D Kiero huumorintaju vai liian kova vauvakuume, ota siitäkin selvää...

Aurinkoista viikkoa!

-S-

Vierailija
7/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan aurinkoinen ja keväinen päivä :) Keväisessä auringon paisteessa on vaan se huono puoli, että se saa hormonit hyrräämään... ;) Ihan kun ne eivät hyrräisi ilman aurinkoa...

Taas sorruin ostamaan yhden vauvajutskan... Prismassa oli Fredriksonin toppahatut alessa, 4 ¿. Oli ihan pakko ostaa, kun niin halvalla sai :) Voihan olla ettei meille tule talvivauvaa, ja hattu jää käyttämättä, mutta oli niin pieni investointi että päätin ottaa riskin :)

Koirista on täällä ollut puhetta. Meillä on koira, joka tosin tuli taloon vasta viime kesänä. Meidän tyttö oli silloin 2v 3kk, eli ihan pienestä vauvasta ja koirasta ei ole kokemusta. Mutta tuo meidän koiruli on kyllä sen luontonen, että ihmeenä pidän jos jotain ongelmia tulee. Eläin on kuitenkin aina eläin, eikä siihen koskaan pitäisi luottaa 100%:sti. Esim. sairaus tai muusta syystä johtuva kiputila voi aiheuttaa koirassa yllättävää aggressiivisuutta.

Ja taas ois kouluhommia rästissä :( Eikö ne koskaan lopu?!

Niiden kimppuun siis. Ciao!

-PP

Vierailija
8/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi pitkäsi kirjoittaa... Kommentoin koira-asiaa nyt, ja palaan uudestaan paremmalla ajalla :)

Eli meillä on koira, rottweiler-narttu. Nelli oli 6,5-vuotias, kun meidän poitsu vuosi sitten syntyi. Nelli ei tykkää lapsista yhtään, mutta kyllä se pojan on ottanut ihan perheenjäsenekseen, eli suojelee kovasti. Mutta aina kun Arttu lähtee Nelliä kohti, niin se pakenee välittömästi jonnekin Artun saavuttamattomiin :) Eli ei tykkää ollenkaan, että Arttu koskisi. Ja jos Arttu taas pääsee koskemaan, eli ahdistaa Nepparin jonnekin nurkkaan, niin sitten se yleensä murahtaa " varoitukseksi" . Ei ole yrittänyt näykkäistä tai mitään, mutta murahdellut kyllä on tuollaisissa tilanteissa. Ei niitä vahtimatta voisi sellaiseen paikkaan jättää, missä Nelli ei pääsisi Arttua pakoon... Mutta syönnin aikaan ne on ihan bestiksiä =) Arttu työntää Nellin suuhun KAIKEN mitä käsiinsä saa...leivät, riisikakut, maissinaksut :) Ja tietysti imurina tuo koira toimii ruokailun jälkeen loistavasti, heh! Vaunuillessahan Nelli puolustaa sitten kovastikin välillä omiaan...(kuuluu tuohon rotuunkin). Eli jos joku koira (yleensä tummat kookkaat koirat Nellin mielestä) tulee liian lähelle tai käyttäytyy jotenkin uhkaavasti, niin kyllä saa neitoa kaksin käsin pidellä... Muuten kyllä kulkee vierellä ihan nätisti ja yleensä jolkottelee kyllä edellä (flexi käytössä). Pienistä koirista ei esim. välitä tuon taivallista, eikä vastaantulevista ihmisistä. Mutta nuo tummat isot koirat on punainen vaate - tai jos joku tulee vaunuja kohti liian " tuttavallisesti" . Etenkin ihan vauva-aikana tuo vartiointi oli Nellille " iso juttu" , nyt ei ehkä niin tarkka enää :) Niin, ja jos ollaan jossain käymässä ilman koiraa ja tullaan kotiin, niin kyllä Nelli tervehtii Arttua (niinkuin meitä vanhempiakin) tosi iloisesti - Artun naaman käy yleensä pari kertaa lipaisemassa tervehdykseksi.

Eli summa summarum - jos Arttu antaa Nellin olla rauhassa, niin kaikki ok. Nelli lähestyy sitten itse Arttua, kun haluaa =)

Pi-Ki...ja juuri heräävä Arttu (äänistä päätellen...)

Vierailija
9/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas uuteen viikkoon!

Menkat alko, ei tullu " vahinkoa" :)

Ajattelin yrittää houkutella tuota miestä yrittämään jo tästä nyt alkaneesta kierrosta, mutta ei se varmaan onnistu. Jos tästä kierrosta nimittäin tärppäis, niin olis marraskuun lopun vaavi...

Joulukuun lopun vaavia " en halua" . Huhti-toukokuussa yrittäessä la menis mulla 22.1. Siinä on vähän turvaväliä joulukuulle, en tiedä riittäiskö kyllä. Kauheeta laskelmointia.... Tuo " en halua" johtuu ihan siitä, että itse syntynyt Joulun välipäivinä ja muistan miten kamalaa se oli. Monesti itkin vanhemmilleni, mikseivät " tähdänneet" minua paremmin ;) No, ei se enää aikuisiässä haittaa, pahinta oli murrosiässä. Aina nuorin joka paikassa.... nytpä se on jo korjaantunut :) Itse asiassa äidilläni oli la 13.1. mutta tulin sitten sen kolmisen viikkoa etuaikaan. Niin on meidänkin lapset syntyneet etuaikaan, ja reilusti. Että sikäli pitäis varmaan olla la vasta maaliskuulle!

Mutta mulla siis tuo plussaus olis jossain toukokuun puolivälin tienoilla JOS sattuis ekasta yrityskierrosta tärppäämään (niin kuin kaksi aikaisempaa lasta...) Peittoja heiluteltais ahkerasti Vappuna ja sehän sopii kyllä :) Katsotaan nyt miten nää kierrot menee, yleensä ollu melko tasasesti 26-27 päivää.

No mitäs muuta,

Tervetuloa uusille joukkoon ja keskenmenon kokoneelle voimia; niin se on että yhtä odottamista on tämä elämä! Ja se huoli alkaa siitä viivasta raskaustestissä eikä lopu sitten koskaan!

Ollu jotenkin kauhee kiukkupäivä, miehelle tulee tiuskittua ihan joka asiasta... johan tuo hermostui ja lähti lenkille, mä lähden kohta kunhan mies tulee.

T. Jaffa

Vierailija
10/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, miten teidän koirat on sopeutuneet! Helpottaa kovasti kuulla, että teillä' on mennyt kaikki hyvin. Meidän " iso-jätkä" ei oikein pidä lapsista... toivoa vaan voi, että mieli muuttuu sitten kun sellainen tulisi omaan taloon. Koira tahtoo olla vähän mustis meidän " vanhempien" huomiosta.. Eiköhän kaikki silti hyvin mene:)

Sonnai, minä se olen juu naimisiin menossa:) Järjestelyt on hyvällä mallilla. Kesähäät tulossa, joten on niiden pakkokin olla.Tuntuu ettei mitään saa ellei ajoissa varaa ja hanki. Siis esim kirkko oli pakko varat tasan vuos etukäteen että sai sille päivälle ja sen kirkon kuin halusi. Aika hurjaa! Olitkos sinäkin menos naimisiin...vai muistanko ihan väärin??

Tällaiset pikaiset iltajutut nyt, tarvii mennä tästä nukkumaan ku aamulla onkin vauhteeksi aikainen herätys.

Öitä kuume-kaverit! :)

tikru.

Vierailija
11/62 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikru: Joo, ollaan me menossa naimisiin. Alun perin suunniteltiin ensi vuoden helmikuulle isoja häitä, ensin päädyttiin siirtämään häiden ajankohtaa aikasemmaksi ja nyt ollaan päädytty muuttamaan kaikki muukin häihin liittyvä. :) Laskekeltiin että jos toukokuussa alotetaan hoidot ja tärppi tulis vaikka heinäkuussa, olisin helmikuussa aika ISO...

Onko kukaan muu mennyt raskaana ollessaan naimisiin? Sujuiko hääpäivä hyvin?

-S-

Vierailija
12/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, mikä päivä¿ Pojalla todettiin pari vkoa sitten pissatulehdus (3. kerran puolen vuoden sisällä), ja nyt vasta sain siihen lääkkeet. Ei onneksi oirehtinut ennen vkonloppua¿ Lääkekuuria ei saatu heti sen takia, kun piti odottaa Hyvinkään pediatrin lausuntoa, mutta kun sitä ei vieläkään ollut tullut, määräsi lääkäri nyt kuitenkin kuurin. Ja onneksi niin! Kamala oli kattoa, kun pissat tuli pottaan itkun kanssa :( Toivottavasti tuo illalla saatu ensimmäinen lääkeannos auttaa jo huomisaamuun¿

Mulla on ke itsellä lääkäri, jossa toivon mukaan selviää, kauanko mun pitää niitä mas.lääkkeitä vielä syödä. Sitten tietysti pitää odotella jonkun aikaa ja varmistaa, ettei olo tule takaisin (ja en tod. usko, että tulee!). Sen jälkeen voi vasta päästä yrityksestä sitten virallisesti haaveilemaan ¿ jos tuo mieskin on taipuvainen :) Kyllä se jo tuossa yksi päivä sanoi, että pitää niitä polttopuita tehdä urakalla, että jos tähän vielä toinen lapsi tulee, niin ei hän sitten voi olla pitkiä päiviä puuhommia tekemässä :) No, katsotaan nyt, milloin se meille sopivin aika tulee ¿ toivottavasti jo nyt kesällä!

NARANJA oli ollut siellä todellisena aamuvirkkuna!!! Hullu, hih! Mä oon ihan kuolemaa tekemässä, kun Arttu 7:30 jälkeen alkaa höpötellä huoneessaan¿ No joo, ehkä jos menisin aiemmin nukkumaan, niin voisi herätyskin olla suopeampi x) Mutta oon vaan aina ollut illan virkku, aamun torkku.

Ja olitte varaslähtöön päätyneet, IHANAA! Plussia plussia vaan +++++

Siis eiii¿mun silmiä alkaa painaa niin pahasti, etten pysty keskittymään teiän teksteihin¿.Jäin nyt siis vasta tuohon Naranjan tekstin puoliväliin, ja palailen vaikka huomenissa ¿ toivottavasti virkeämpänä =)

Pi-Ki

Vierailija
13/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta jälleen, tällä kertaa sentään vähän myöhäisempi huomen kuin eilen :D Voitteko kuvitella, että olin sitten eilen koulussa tekemässä sitä saakelin opinnäytteen suunnitelmavaihetta YKSTOISTA tuntia!!! :O :O Kahdeksaksi mentiin, ja seitsemältä illalla lähdettiin! Toki käytiin kahvitauolla kaksi kertaa ja syömässäkin, mutta silti... Huh huh. Viimeinen tunti-puoltoista oltiin kyllä jo niin hervottomia, ettei siitä tullut mitään, vuoroin naurettiin ja vuoroin melkein itkettiin :D Pian lähtee taas bussi kouluun - ja homma jatkuu... \" Ei tosin onneks enää kauaa, koska tänään on palautuspäivä, ja se onkin jo hiomista vaille valmis! ONNEKS!

Piti sitä sanomani, että tua marraskuun maitonassuissa oli niin mainijo gallup, että tahdon sen tännekin. Eli kuinka teidän miehissä näkyy toi vauvakuume (jos siis näkyy...)?? :)

Mun kullalla kyseinen asia näkyy ehkä selviten niin, että SE ehdotti yrityksen aikaistamista... ;) Se oli alusta asti sitä mieltä, etä ei MISSÄÄN NIMESSÄ mitään joulukuun vauvaa, sehän kärsii siitä koko elämänsä :O:O Mutta nyt: " ei sillä syntymäajalla nyt niin väliä ole, eikä se välttämättä tärppää ensimmäisestä yrityksestä ees..." hihihi. Totta ja totta :D Mut se on niin hauskaa, kun hän oli ensteks niin ehdoton ja sitten ei sen niin väliä ookkaan ;)

Paitsi Jaffa, toivottavasti sun elämä ei ihan kauheeta oo ollu, vaikka ootkin niin myöhään vuodesta syntyny... Varmaan siitäkin on kahdenlaista mielipidettä (toiveajattelua :D), joku kokee sen tosi kurjaks, ja joku toinen taas ei välttämättä siitä niin välitä... eh.

Nooh, mut mä ajattelen sen niin, että ei todellakaan välttämättä tärppää, ja jos tärppää, niin se on vaan jumalattoman hienoa! :) Olen sitten valmis teini-ikäisen lapsen solvauksiin väärästä syntymäajasta :)

Nyt voi olla entistä enemmän kirjoitusvirheitä, kun on vähän kiirus... ;) Palaan astioille taas myöhemmin, nyt pitää jo joutua!

Hauskaa päivää kaikille :)

.:Nar:.

ps. tikru.: JUURI sellaisia pörröisiä nallehaalareita tarkoitin!! Ne on NIIIIIIIN ihania [color=pink]♥

Vierailija
14/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääks, miksi tämä odotus on näin vaikeeta?! Viime öinen uni ei kyllä yhtään helpota tätä oloa..:/ Olin siinä raskaana ja aika iso maha jo, pitelin siitä koko ajan toisella kädellä kiinni!:) Tuntui tosi ihanalta!<3 Itseasiassa oltiin yhden kaverin kanssa molemmat raskaana.. Aamulla vaan makailin sängyssä ja mietin tuota unta, sitä saakin varmaan miettiä tässä nyt pitkään. Uneen saattoi myös vaikuttaa, kun katsottiin eilen illalla leffa " Paksuna" , jossa tosiaan oltiin raskaana!:D No taas mie sanon, että eiköhän se tästä.

No mun miehessä se " kuumeilu" näkyy niin, että sanoo välillä, että olisi jo valmis ja haluaisi jo yrittää, että pitääkö sitä nyt vielä odottaa. Sitten on semmonen piirre tullut mistä miehen äitikin on sanonut, että kyllä huomaa, että haluaa lapsia. Eli kun telkasta tulee joku mainos missä on lapsia, niin saattaa kommentoida siitä lapsesta jotain, mitä ei kyllä ennen tehnyt!:) Tällaista täällä päin..

Muistan vielä sen ajan jolloin minä jo puhuin, että haluaisin lapsen ja mies sanoi, ettei vielä, ensin koulut yms. Ja sitten kun mies yhtenä päivänä sanoi, että hänkin haluaisi jo, niin menin aivan sekaisin!:D Ja nyt ollaan tässä tilanteessa, että molemmat kovasti haluaisi..

Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista päivää kaikille teille!:)

Vierailija
15/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin eilen illallaki kirjottelemassa tänne, mutta kaks kertaa mun teksti katos ja sitte mulla lähti järki, joten laitoin koneen kiinni ja marssin telkkarin ääreen.

Naranja, jee!! ihana päästä jännäileen tuleeko teille plussaa jo etuajassa :) tai eihän se mitenkään etuajassa ole, mutta kuitenki.. you know.

Ja PP:hän se tosiaan kyseli näitä ekoja mahdollisia plussausajankohtia ja laskettuja aikoja (eikä Naranja, Narskun nikki on vaan painunu niin mieleen, kun päivittelee meille aina näitä listoja..). Mulla siis eka mahd. plussauspäivä olis 12.5. (edellinen päivä on äitienpäivä!) ja siitä LA olis 23.1.09. MUTTA. Mulla on se kierukan poisto vielä edessä, joten en tiiä miten kovasti mun kierrot ja suunnitelmat heittää häränpyllyä sen takia. Lääkäri suositteli, että kierukka poistetaan kuukautisten alkua edeltävänä päivänä tai ekana menkkapäivänä niin se olisi kropalle luonnollisin siirtymä. Mutta tiedä sitten, miten kovasti menee kroppa sekasin.

Meillä mies kuumeilee siten, että miettii pitääkö auto vaihtaa isompaan vai mahdutaanko nykyiseen autoon kun perhe kasvaa. Ja kun suunnittelen kesälle jotain kivaa menoa, niin mies huomauttelee aina, että " sähän oot jo varmaan sitte raskaana, et voi ainakaan juoda mitään" ja taputtelee vatsaa.. :) Joskus saunassa sanoo myös, että on se vaan jännä sitte, ku alkaa taas maha kasvaa ja saa tunnustella potkuja vatsan päältä.

Nyt pitää viedä esikoinen päiväunille, lauleskelee tuossa vieressä joululauluja :)

Kivaa päivän jatkoa kaikille!! Ihana aurinkoinen ilma (täällä ainaki), nautitaan siitä täysin rinnoin :))

Rhanna

Vierailija
16/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viesti on nyt kyllä niin täynnä omaa napaa, että ei kannata lukea jos tuntuu ettet jaksa:)

Siis mun mies, MIES JOKA AINA AJATTELEE VIIMEISEN PÄÄLLE JA ANALYSOI JA AJATTELEE JÄRJELLÄ, pudotti tänään pommin! Hän sanoi suunnilleen seuraavasti: " Mä oon alkanu miettii, että jos ajoitetaan se eka mahdollinen vauvan syntymäaika siihen et sun (eli siis mun, tikrun:) ) koulu loppuu, niin ehdit just valmistua, muttet kuitenkaan olla töissä. Eiks sit äitiysloman jälkeen olis aika ikävää, kun ei olis yhtään työkokemusta? Niin että ajattelin jos voitais vaikka yrittää sitä vauvaa aiemmin. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Sit voisit olla äitiyslomalla ja sit olis vielä sen jälkeen muutama kuukaus koulua, ja ehtisit verstää muistia ennen töihin menoa."

Eli siis, lopputulos:

Mekin otetaan varaslähtö. Luultavaa on, että silti vauva syntyy vasta ensi vuonna, mutta eka mahdolli-nen la olisikin nyt siis jo [color=DeepPink]6.12.2008 (itsenäisyyspäivänä:) ).

Mulla alkaa menkat tän viikon lopulla, tai viimeistään ens viikon alussa:) VIIMEISET!

Ja valtavan suuri anteeksipyyntö kaikille, jotka odottavat keväälle/kesälle/syksylle asti yrityksen alkamisen kanssa. Voi olla et munkin miehen mieli vielä muuttuu..en toki sitä toivo. Mutta ei sitä koskaan tiedä, kuinka kauan täytyy yrittää ennen kuin onnistaa. Ja siis anteeksi pyydän siksi, että nyt hehkutan omaa tilannettani, joka oli vielä eilen täysin toinen. Mies varmasti on jo miettinyt asiaa hyvän tovin, mutta ei ole sanonut mulle mitään:) Tää mun intoilu tuskin helpottaa teidän kuumetta yhtään... anteeksi se<3

Mutta lupaa kysyn minäkin: saanhan yhä roikkua täällä? <3 ootte tullu jo sen verran tutuiksi kaikki, etten tahtoisi poistua:) Ja kun hyvin todennäköistä on, että mennään sitten yhdessä tammikuisiin (ja ehkä helmikuisiin, maaliskuisiin, jne... ei sitä tiiä)

Iso halaus kaikille maailman onnellisimmalta tikrulta. :)

Vierailija
17/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en ihan hallitse näitä koneita.... Eikä siis tosiaan ole nyt tarkoitus leuhkia tai mitään, mutta olen vain niin onnellinen ja tää paikka ja nimenomaan te miehen lisäks ainoat, kenelle voin hehkuttaa:)

Vierailija
18/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli vielä tulla tänään katsahtamaan josko joku olisi jotain kirjoittanut. Ja iloiseen uutiseen törmäsin, eli tikrun viestiin.. Onnea vaan kun teillä jo voi yritys alkaa!:) Minua ei ainakaan haittaa hehkutus, koska eikös tämä pino ole sitä varten, että saa purkaa ilot ja surut(?) Minusta on vaan hienoa kuulla kaikkien kuulumisia ja iloiset kuulumiset ne parempia on..:) Kaikillahan meillä jossain vaiheessa koittaa se yrittämisen alku ja hienoa jos jotkut voivat aloittaa sen jo nyt! Joten minun puolestani OIKEIN paljon onnea yritykseen niin tikrulle kuin kaikille muillekin!:)

Terveisin J4nni, joka odottaa suunnattomasti oman yrityksen alkua

Vierailija
19/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun meidän tilanne on tämä, niin en ainakaan malta pysyä poissa näiltä sivuilta:)

Mutta kyllä täällä varmasti mukana ollaan... mä en ainakaan lähde minnekään, ja niinku sanoin niin luultavasti mennään yhdessä ensi vuoden puolelle:)

Oikein hyvää yötä ja ihania vauvamasu-unia kaikille! :)

Vierailija
20/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=SpringGreen]HURJASTI ONNEA TIKRUSENI :D :D :D :D

[/b][/color]Mun piti aiemmin jo sulle kommentoida jotain lohduttavaa tuonne, kun olit vähän onnettomana, että kenties pyörit yksinäsi täällä sitten toukokuussa, mutta eihän mun tarviikkaan mitään lohdutella!!! :D hihihi. Hauskaa, nyt teilläkin alkaa sitten joulukuisen vauvelin yritys, niinkun meilläkin! Mä just tänään koitin laskeskella kalenterista, että koska jonkun tarttis alkaa yrittää, että sais joulukuun alun vauvan, koska mietin, että joko joku jo kohta perustais jonkun kivan joulukuisten pinkan ;) hahaha! Vaikka mä sitä loppupäätä siellä sitten jänskäilenkin :) Ja tiedätkö mitä? Sun mies ajattelee JUST viimesen pisaran päälle tasan tarkkaan niinkun mä ajattelen!! Me yritetään tässä vaiheessa lasta, jotta mulla sitten olis vielä koulua jäljellä, kun pikkuinen syntyis, enkä joutuis töihin sit vuoden äippäloman jälkeen, jollon en luultavasti muista enää juur mitään :)

Mutta tämä oli kyllä nyt kaiken kaikkiaan hullun hyvä uutinen :D Sullapa siis on enää yhdet pian saapuvat menkat, ja sitten alkaa hullu peittojen heiluttelu, KOMEATA :D Mä (ja muutama muukin vissiin) tuun sit pian perässä ;) Hei! Sä muuten oot sitten häissäsi mahdollisesti oikein MASUraskaana ;)

J4nni: Nuo tollaset raskaus/vauva-unet on aivan hulluja! Hulluinta siinä on se, kun sitä ei ole OIKEASTI kokenut :O Ni kuinka sellasta voi edes nähdä? :) Ja aamusin on aina ihan kummallinen olo :)

Rhanna: Eihän sitä ny voi aina muistaa, kuka mitäkin on kirjotellu :) Sikspä mulla onkin melki aina tossa vieressä auki toinen ikkuna, josta nään sitten mitä kaikki on kirjotellu. Pidetään peukkuja, että sun kiertos ei heitä häränpyllyä sen kierukan poiston yhteydessä!! Josko lääkärismies/-nais olis oikeassa ehdottaessaan tollasta järjestelyä, ja homma menis niinkun se uumoilee ;) Ei täällä muuten kellään enää oo pitkää aikaa ootella yrittämistä! Kohta on jo maaliskuu!!!!

Sen vielä tässä yleisesti juttelen, että jos tahtoo vaan osan tekstistä vaikkapa nyt punasella, ni sen tekstin eteen pitää laittaa [color = red] (mutta siis ehdottomasti yhteen kaikki, en voi vaan tähän laittaa, kun sit kaikki menis punaseks :). Ja sit sen tekstin eteen, minkä tahtoo taas täl perusväril, ni siihen tarvii laittaa [/ color] (ja taas yhteen kaikki). Se poistaa sen värin sitten :) Kauhee selostus, ja sit meni kuitenkin ittellänikin toi alku päin prinkkalaa ;) heh.

Noniin, kirjotellaanhan taas!!

.:Nar:. eli NARSKU (ihana!!hihihi) :D