Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

◄¿¿ 2009 vauvatoiveet - viikko 9 ¿¿►

25.02.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös Naranja:) Ihanaa että ollaan sit me ainaskin yhdessä jännäämäs tuolla joulukuisis:) mäkin jo kurkkasin sillä silmällä, josko joku yli-innokas olis sellaisen pinkan laittanu pystyyn:D Ja kiitos väri-vinkeistä:D Jospa ensi kerralla menis paremmin.. On muutenkin mukavaa, kun meillä tuntuu olevan nää elämäntilanteet pitkälti samanlataiset, esim. että esikoista kuumeillaan ja opiskelut loppusuoralla (ainakin 9kk:n kuluttua) :) Kiva! Ja..anteeksi kamala dementiani.. mutta olitko se sä...vai ehkä Pinkspinks... vai kuka... joka olis kans oletuksena tulos sit TYKS:iin synnyttämään? :)

Mut niin, nyt sit voipi jo tietoihin laittaa (jos niitä nyt kannattaa päivitellä, on kaikki kuitenki jo huomannu mun tuhat viestiä;D ) että minä ja mies (melkein) 22v, ja yritys alkaa 3/2008

Kukas muu olikaan ottamas myös varaslähtöä...?

Rhanna: Vähäks olis ihunaa plussata äitienpäivän tienoilla:) <3 Aika kiva äitienpvälahja! Miesten ajatuksenkulku on kyl hassunhauska... Oikein hymyilytti kun luin sun miehen tavasta kuumeilla:D Mun miehen ajatukset taiskin jo tulla kaikille melkoisen selväks *ihan nolottaa tää hehkutus* :)

Pi-Ki: onnea huomiseen lääkäriin<3 toivottavasti kaikki menee hienosti, ja pääsisitte tosissaan peittoja heiluttelee jo piakkoin! :)

Kukas se auringonpaisteesta jutteli.. täällä rannikolla on tullut illan ajan RÄNTÄÄ:( aika tylsää. On ollu nyt niin keväistä, et ei enää mitään räntää tarviis tulla. Mies tosin " lohdutti" ja sanoi, et aamulla tulee jo varmaan vaan vettä:D

Noniin. NYT mä oikeasti lopetan ja meen nukkumaan. Muuten huomisesta ei tule mitään.

Heippa! :)

tikru.

Vierailija
22/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että tekin otatte varaslähdön, sitä tosiaan taitaa olla liikkeellä! :D Sua tosiaankin lykästi kun menkatkin alkaa piakkoin, niin ei tarvi yhtään ylimääräsiä odotella.

Mun mies ei kyllä kuumeile ulospäin ollenkaan. Sen vauvakuumeeksi on laskettava kai se, että se ylipäätään on ääneen sanonu haluavansa lapsen ja että alotetaan yritys heti... Ja tästäkin kommentista on nyt kulunu jo yli puoli vuotta. No ei, on se kerran sen jälkeen sanonu että lapsi on meille tervetullut. Se on luonteeltaan sellanen " viilipytty" , jota mä vielä omalla kohkaamisellani rauhotan entisestään... Ei kuulemma jaksa vouhkata, kun mä höpötän häistä ja vauvoista 24/7. Syyllinen, myönnettäköön, mutta olishan se hienoa nähdä kerrankin se innotuneen vauvoista...

Noi vauva-unet on kyllä tosiaan aika villejä kokemuksia... Mä näin joskus unta että mulla oli kaksospojat. Mä olin äitinä kertakaikkiaan ihan luonnonlahjakkuus! :D Karu todellisuus koitti sitten aamulla...

Jääkös tänne nyt sit ketään muuta mun lisäks, joka ei oo vielä alottanu yritystä? Tai no... Mä taidan kuulua vähän kumpaankin kastiin.

Tulikin tossa mieleen, mistä päin te ootte? Tikru ilmeisesti jostain Turun suunnilta, TYKSistä päätellen. Mä asustelen pääkaupunkiseudulla... Siltikin koen olevani lappeenrantalainen. ;)

Jahas, työnteko jatkukoon...

-S-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Tänä aamuna alkoi jänskättää ihan todella. Olin ekan kierron laskennu ihan väärin. Eli ei olis ollu mitään mahdollisuuttakaan raskautua. Oltiin jo pari päivää myöhässä. Käväsin tuolla yourdays sivuilla, missä oon joulusta asti laittannu kiertoa, niin huomasin että taas meikäläisen matikkapää laski ihan omiaan. Eli kierto on tasan 28 pv ja tosi yritys alkaa ens viikolla! Kääk! Ekaa mahd. plussauspäivää en oo vielä kattonnu. Ekan lapsen plussaus oli niiiiiin herkkä hetki, että se on vieläkin mielessä. Siksi tämä jännitys. Kevättä ilmassa siis. Tervetuloa Tikru varaslähtijöitten joukkoon!

Vierailija
24/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä aikaisteta yrityksen aloitusta, mutta silti saatan kuulua myös joukuisiin..:) Joulukuun lopulle menee jos ekasta tärppää! Sit jäis varmaankin koulu vähän kesken, mutta niin vähän, että hälläväliä!:D Ja tosiaan täälläkin päin kyllä mennään varmaan sinne ensi vuoteen, mutta toivoa kai saa, että ehkä ei joudu sinne asti..;)

Vierailija
25/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tikru minkä teit.. Minähän olen täällä kohta yksikseni kuumeilemassa :O No ei vaineskaan - hirmuisesti plussa onnea!! Ja ette sitten häviä mihkään, te varaslähtöläiset, ettehän?! Kirjoitelkaa kuulumisianne vaikka tärppäisikin heti, jookos?

Olen tullut siihen tulokseen, että kyllä se tämä aika kuluu sittenkin vaikka ei siltä aina tunnu.. :) Vastahan oltiin vuodenvaihteessa, ja ajattelin että vielä kolme kuukautta pitäisi kärvistellä.. Ja nyt on enää reilu kuukausi jäljellä!! Äkkiä se menee, 6 viikkoa.. *toiveajattelua*

Mutta nyt yritän tehdä jotain hyödyllistä välillä.. Heips!

-PP

Vierailija
26/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu, oikeesti! Ei mua ainakaan harmita ollenkaan kenenkään hehkutus, ihana sitä on lukea ja iloita mukana! Ja oikeesti kaikki te (montako teitä jo on, ainaki Narsku, tikru ja hhansen) jotka pääsette ottaan varaslähdön, niin tulkaa kertoon meille KAIKKI, että me päästään mukana jännäämään. Eikä meitä saa unohtaa sittenkään ku plussa paukahtaa, eihän?

Niistä vauvaunista.. Mä näin sellasta unta, että synnytin kolmannen tytön ja aloin miettiä nimeä vauvalle unessa. Mietin sellasia nimiä, joita en ole hereillä miettinyt ja ne oli hyviä nimiä :)) Mua ei oikeesti haittais ollenkaan, jos tulis kolmas tyttö meille, mutta ei tietty poikakaan haittais. Itelläni on kaks siskoa ja siks tiedän miten ihana siskojen kans on pitää yhtä (ja tapellakin..). Toivottavasti meidän tytöt on aikuisenakin läheisiä ja ystäviä toisilleen..

Eilen kävin katsomassa kaverin vauvaa, joka on kolmen viikon ikäinen! Oli niin pieni ja IHANA, meinasin väkisin herkistyä, kun pitelin häntä sylissäni. Hassua, miten tuntui, että eihän niin pientä osaa enää pitää sylissä :)

Mukavaa päivän jatkoa!

Rhanna

Vierailija
27/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli on ollut mälsä ja en ole jaksanut kirjuutella.Meillä ei varasteta vaan ootellaan kuuliaisina kesää=/

Minulle olisi toisaalta ihan sama vaikka ei odoteltais mutta joku pieni järjen ääni naputtaa ettei vielä kiirettä.

Välillä ajatus " siihen hulluuteen taas ryhtymisestä" pelottaa ja mietityttää.Kuitenkin haave elää!

Minulla oli kunnia pidellä 5 viikoista eilen ja ai että,kun oli upea vauvan tuoksu!

Vierailija
28/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai, aivan oikein päättelit, elikäs Turun seudulta olen:) En kyllä syntyjäni, mutta tosi hienosti tänne kotiutunut. Nyt täällä kyllä sataa taivaan täydeltä vettä. .. että sellainen keskiviikko.

Niin ja kyllä mä ainakin aion täällä palstailla, vaikka heti tärppäiskin:) Tosin sellaista mahdollisuutta, että olis niin hyvä onni, ei oikein uskalla edes ajatella.. Vaikka kävihän moonagirlillekin niin:) Mies oli aamulla ihana:) Ensimmäisek, kun heräsi, niin muistutti mua että aloitetaanhan sit yritys ensi kuussa, etten vaan ole muuttanu mieltäni:D Minäkö muuttaisin mieltä tän asian suhteen??? ei taida tapahtua tässä elämässä:) Sit hän mietiskeli, miten hauskaa olis jos ekasta tärppäis ja vauva syntyis vaik itsenäisyyspvänä - " meidän lapsen synttäreinä liputettais aina ja koko suomi juhlis" Ihana mies! Eli siis hänen vauvakuume näkyy todella selvästi sanoissa ja teoissa:)

Noista mahdollisista la-pävistä.. Meil on jotenkin hauskat nää kaks ekaa kiertoa:) eli siis eka mahd. olis 6.12.08, ja toka mahd. 01.01.2009:D Tuskin silti sattuu kumpanakaan syntymään.

Te kyl kaikki kirjottelitte niin kauniisti ja rohkaisevasti, että meinas tulla tippa silmään:) Ihanaa että teille voi puhua! Muuten en pysyis nahoissani kaikkien asioiden kanssa! Sit JOS sattuisin jo ekasta plussaa niin varmasti kerron teille heti miehen jälkeen:) Jollekin siitä kuiteski haluaa kertoa, eikä tosiaankaan aiota kertoa kenellekään lähipiirissä ennen kuin masu alkaa näkyä:)

On kyllä aika pelokaskin olo monessa suhteessa. Ensinnäkin, kun oon lukenut näiltä palstoilta miten monilla on ollut yritys jo hurjan pitkään käynnissä, eikä silti plussaa tule:( Se on niin surullista, ja pelkää omaakin kohtaloa, kun eihän sitä tiedä... Toiseksi, jos sitten saatais lapsi, niin toki se taloudellinen pärjääminen ja kaikki muu huolettaa. Näistä oon jutellu täällä joskus aiemminkin, ja kaipa ne pelot " kuuluu asiaan" eikä niitä voi välttää. Hyvähän se varmasti on käydä läpi asioita, vaikka todellisuus sitten varmasti yllättäkin.

Voi teitä, jotka ootte päässeet lähipiirinne pikkusia hellimään:) Mulla ei ole täällä ketään tuttua, jolla olisi pikkuinen. Ei siis voi kehenkään purkaa (paitsi pikku koiraan! :D se ei oikein tykkää! ) näitä hellyydentunteita.

Tästä tuli taas kamalan sekava ja omanapainen juttu. Mutta olo helpotti. Mies ei kohta enää jaksa mun asioiden edelle menemistä ja kauheeta touhotusta:) Niin että hyvä kun te jaksatte:)

Sonnai, millonkas teidän häät sitten tulee olemaan? Onko sulla mahdollisesti sit jo kovinkin iso masu? Taisit jutella, että alunperin teidän oli määrä mennä naimisiin helmikuussa, mutta muuttuiko ajankohta sitten? Meidän vihkiäiset on heinäkuussa:) Mä oon romantikkona aina unelmoinut suurista kesähäistä prinsessapukuineen. No, kesähäät niistä tulee, mutta kaikki muu onkin sitten toisin:D Niin ne unelmat muuttuu.

Mukavaa pikkulauantaita kaikille! Enää pari arkipäivää, sitten vkonloppu, ja sitten taas uusi viikko! :)

Aurinkoisin ajatuksin

tikru.

Vierailija
29/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikös täällä pitäisi olla jo Joulukuisten08 -pinkka?

Ei muuten, mutta kun sitten seuraava olisi Tammikuiset 09!!!!!! :)

-PP

Vierailija
30/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri uudessa työssä, eikä ihan heti kehtaisi raskautua, joten hieman joudun lykkäämään aloitusta, joten menee la vuodelle 2009.

Lapset: poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, neljännen ya kesä-elokuussa. Minä 30v. ja mies 34v.

Saa nähdä jääkö vauvakuume sitten, epäilen ;)

Mies ei ihan vielä täysillä mukana, mutta kyllä se siitä. Ostin kuopukselle uudet matkarattaat (vaikka ei se enää niitä juuri tarvitse) matkaa varten ja sanoin, että nää menee sitten vielä seuraavallekin :D

nopeaa ya:n odotusta kaikille :) ja onnea jo plussanneille

Vierailija
31/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte niin pitkiä pätkiä kirjoitelleet, etten taaskaan ehdi syvemmin keskittyä :( *harmistus tätä ajanpuutetta ja väsymystä* Mutta jäi mieleen kyllä onnellisen oloinen TIKRU - onnea kovasti!!! =)

Ja minä sain kuin sainkin luvan lopetella jo ne mas.lääkkeet! :O Vielä syön nuo reilut 7 vkoa, mitä on jäljellä, ja niistä vikat 2 vkoa puolikkaalla annoksella. Tosi lyhyen aikaa siis piti syödä, mutta jos oireet alkaa tulla takaisin, niin aloitetaan lääkitys uudestaan. Ja enkä kyllä usko, että tulee - on niin " kevättä rinnassa" ja vauvankuvia silmissä :) Mutta aikaisintaan silti kesäkuussa aletaan yrittämään, ja silloinkin vain, jos mieskin tosissaan haluaa. Eli edelleen asia vasta pohdinnan alla miulla täällä... Mutta siis sitäkin mukavampi kuulla teistä varaslähtijöistä! Ihanaa, kun pääsee edes toisten puolesta jännäämään omia jännäyskertoja odotellessa! ;)

Nyt hetkeksi surffaamaan, ja sitten aatuutilullaa...

Pi-Ki

Vierailija
32/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle nyt pakko nopsaan kommentoida. Eli siis ekaks, onnea lääkkeiden lopetuksesta! :) Se on iso juttu, mulla siis myös ollut masennusta (poltin itseni ihan loppuun ,vaadin itseltäni liikaa,ym...) ja olen syönyt lääkkeitä. Niiden lopetus ja se, että huomaa pärjäävänsä omillaan, on iso asia. Tsemppiä sulle suuresti, ja ihanaa että yrität ottaa rauhallisesti ja asian kerrallaan. Itse olen ainakin huomannut, että sitä vaikeampaa on, mitä enemmän painoarvoa asioille laitan. Siis että kun odottaa kovin suuria niin putoaa myös kovin korkealta. Siksi muakin jännittää tää vauva-" projekti" . Mutta tsemppiä ja auringonpaistetta sulle, kun lopettelet lääkkeitä:) Aika nopeeta tahtia saat ne kuitenkin lopettaa. Uskon että kaikki menee hyvin, ja kyllä se sun mieskin varmasti lämpenee vauva-ajatukselle siihen mennessä kun sä olet valmis:) <3

Muillekin mukavaa, vaikkakin myöhäistä, iltaa! :)

tikru.

Vierailija
33/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Pinkspinks tuossa mietti että missäs " viipyy" joulukuisten pino, niin mites olis Naranja ja Hhansen sekä muut mahdolliset varaslähdön ottajat, jos pian laitettais jo se joulu-unelmien pinkka pystyyn??? :)

Vierailija
34/62 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v ♥ Muru 25v

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08, minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 03/08, minä & mies molemmat (melkein) 22v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=blue]-Quendi-, poika 02/95, tyttö 07/98, poika 08/04, nelosen ya 06-08/08, minä 30 v. & mies 34 v.

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08

Vierailija
35/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa :) Oltiin juuri ton koulun tasapainoks kahden kaverin kanssa kattomassa leffoissa se Juno, ja oli aika hauskanen kuva kyllä :) Aiheena teinityttö, joka tulee raskaaksi parhaalle ystävälleen, ja päättää antaa pienen adoptoitavaksi. Kivasti tehty leffa, ei ollut lainkaan raskas eikä liian " kevytkään" :) Suosittelen, ainakin dvd:ltä kannattaa kattoa, kun joskus ilmestyy :)

Niin, on se kumma, kun ei vielä ole joulukuisia perustettu! Luulis, että siellä ensimmäiset innokkaat olis jo pistäny pinkkaa pystyyn :) Mutta ehkä vielä on niin paljon toiveita marraskuulle... Eiköhän sen joku pian laita pystyyn. Ja jos ei laita, ni me sitten :) Onko jollakin jotain hienoa nimiehdotusta? " Joulukuun ihmeet" tai jotain.. Toi nyt on ehkä aika tyhmä, mut kuitenkin :)

Tällä kertaa ei pidempää, käytiin leffan jälkeen myös istumassa kahden juoman verran, ja se oli aikamoista nukutuslääkettä :)

Kauniita unia kaikille!! :)

.:Narskunne:.

ps. Olen juu Turun seudulta, niinkun Sonnai näpsäkästi päättelitkin :) Oon kotoisin kans muualta, Pirkanmaalta, ja muutaman vuoden tossa asuin Turussa, mutta nykyään sen lähikunnassa :) Oon viihtynyt täällä paremmin kuin hyvin!

Vierailija
36/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte jo suunnitellut sitä joulukuisten pinoa ja minäkin taidan sitten sinnekin liittyä, koska kuintekin ensimmäinen mahdollinen LA olisi joulukuussa. Vaikka enpä usko, että täällä tulee joulukuun ihmettä..:D Ihmehän se olisi jos tulisi.

Mutta nytpä ei taida oikein muuta asiaa olla, joten palailen astialle taas myöhemmin!:)

Vierailija
37/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroon pitäisi lähteä tässä muutaman tunnin päästä, huoh...

Menee niin nopeasti nämä aamupäivät ennen töihin lähtöä, tuntuu ettei mitään ehdi tehdä!

Meillä on esikoinen kovassa kuumeessa (39,2). Tuntuu kyllä pahalta katsoa kun muuten niin vilkas ja tarmokas poika vaan makoilee sohvalla. Kuumelääkkeen annoin kyllä just, toivottavasti pian vaikuttaa!

Miehellä vapaapäivä (on myös vuorotyössä) ja hän hoitaa lapsia kun mä lähden töihin.

Onnea Tikru yrityksen alkamiseen:)

Mulla noin 10 viikkoa vielä jäljellä, sitten alkaa yritys (taas..., toivottavasti paremman lopputuloksen kanssa)

Olen muuten sata kertaa pirteämpi, siis fyysisesti, kun vielä muutama viikko sitten kun oli toi alkuraskauden kaamea väsymys päällä..

Nykyisin jaksan taas valvoa MYÖHÄÄN kun ennen jo kasilta peti kutsui..

No mitä vaan oireita ja vaivoja kestän mielelläni jos palkintona niistä on vauva

T: Coocie

Vierailija
38/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoomme, Quendi!

Olette muuten aivan ihanaa porukkaa, Vauvatoiveet2009!! Harvassa pinossa on näin hyvä yhteishenki :) Kiitos siitä!

Ja sitten asiaan. Yhden gallupin voisin pistää pystyyn, eli:

G: Mitä pelkäät? Siis liittyen tulevaan vauvaprojektiin ja vauva-aikaan?

Minä pelkään sitä, että meille ei suoda toista lasta ollenkaan. Vauva-aikaa ajatellen pelkään sitä, että miten käy oman jaksamisen jos tulokas sattuisi olemaan yhtä itkuinen kuin esikoinen... Toisaalta, nyt osaisin paremmin puuttua ongelmaan, ja vaatia tutkimuksia/hoitoa. Toivottavasti pelot osottautuvat turhiksi... :)

Kääks, minulla on nuo kouluhommat niin retuperällä että ihan hävettää :( Niiden kimppuun siis *ottaa itseään niskasta kiinni*

-PP

Vierailija
39/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ensimmäisenä tulee mieleen oma jaksaminen. Eli tässäpä pinkspinksin galluppiin eka vastaus. Esikoinen kun on sen verran vilkas tapaus, että mietin jo kovasti, että mitenkähän sitten kahden kanssa.

Toinen iso pelko on synnytys ja ihan ensimmäiset viikot vauvan kanssa. Eka synnytys kuului siihen samaan sarjaan kuin näilläkin palstoilla luettavat ns. kauhutarinat. (Joita muuten mun mielestä ei kannata kauheesti lukea...:))No jokatapauksessa mulle tuli raskausmyrkytys, synnytys käynnistettiin ja se päätyi kiireelliseen sektioon. Sektion jälkeinen toipuminen kesti kaikenkaikkiaan pari kuukautta. Eli eniten mietinkin sitä mahdollisuutta, että jouduttaisiin taas leikkaamaan. Sitä en missään nimessä haluaisi.

Jaa-a, mullahan näitä pelkoja taitaa riittää.. varsinaisesti raskautumiseen tai raskausaikaan liittyviä pelkoja mulla ei oikeestaan ole. Jotenkin kuitenkin vaikka pelottaa ihan sairaasti, niin optimistisesti ajattelen toisen kerran menevän paremmin. Meillä kun tuota tukiverkkoakin on mummuineen ja pappoineen + muine sukulaisineen on ihan hyvin ympärillä, niin eiköhän sitä jotenkin vaan taas vauva-ajasta selvitä. Aika menee niin hirmusen äkkiä.

Vierailija
40/62 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pahin pelkoni on, etten koskaan saisi lapsia.. En tiedä mitään pahempaa, mutta ei sitä kannata vielä kamalasti miettiä! Synnytystä en pelkää, toki se jollain lailla vähän jännittää, mutta en osaa sillee pelätä. Vauva-aika + muut asiat ei pelota, odotan vaan kovasti. Ja tosiaan minäkin olen valmis kokemaan raskauden ja synnytyksen aikana " vaikka mitä" jos tuloksena on oma lapsi!!!:)