Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

näkyisikö jo...

01.06.2007 |

jos raskaus olisi alkanut, niin näkyisikö alkio jo kohdussa alapäätutkimuksessa? jos rv 5?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en nyt taida ihan tajuta kysymystä. eihän ultratessakaan noilla viikoilla vielä alkio näkyisi.ainakaan mun käsittääkseni

Vierailija
2/8 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6+0 alapään kautta tehtävässä ultrassa ja siellä näkyi se alkio, 2.8 mm pitkä. Mulla on siitä kuvakin ;) Viikko viis ei kyllä ehkä vielä, eikä se 6 ole varma myöskään, minulla sattui näkymään.

AJL 19+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pp16 menossa. Siirretty 2kpl alkoita pas, ja hormoonikierto. tänään nega , mutta vuoto ei alkanut. Gyne teki alakautta ultran mutta kohtu tyhjä. Mutta sanoi että jatkaa tukihoitoa viikko samaten sanottiin lks:ssä. Onko siis vielä toiveita? Rinnat kipeät ja kohdun kohdalla painetta?

Vierailija
4/8 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEEAKATARIINA taisi tarkoittaa alapäätutkimuksella juuri tuota ultrausta, joka tehdään raskauden alussa alakautta eikä vatsanpeitteiden läpi. Vkolla 5 voi näkyä kohdussa jo alkiopussi ja mahdollisesti ruskuaispussi, mutta ei kyllä itse alkiota. Sanoisin, että alkion voi nähdä joskus vkoilla 7-9. Joten turhan aikaisin ei kannata mennä itseään ultraan huolestuttamaan, kun kuitenkin uusinta käynti on sitten edessä. Kannattaa siis tässä vaiheessa luottaa testin plussaan ja odotella tosiaan tuonne 7+, 8+ viikoille asti ennen varhaisultraa.

Vierailija
5/8 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas kolme viestiä lähes samaan aikaan...

Aika outoa tuo tukilääkkeiden jatkaminen, jos ei plussaa. Kai nyt sentään verikoe otettiin, se on kuitenkin varmin keino saada tieto raskaudesta?

Vierailija
6/8 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettu veritestiä

Vierailija
7/8 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuota ruskuaispussia.

Vierailija
8/8 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauspussi tulee näkyviin rv4+3 ja ruskuaispussi on näkösällä aina rv5+4. 6. rv:n lopulla saadaan myös sydämentoiminta näkyviin...

Kannattaisi todella pyytää betaHCG:n ottamista, se on kvantitatiivinen mittaus jossa nähdään raskaushormonin määrä elimistössä numeroina, kaikista varmin keino varmistaa, onko nainen raskaana vai ei...

Kaikkea hyvää!

-Allu