Lue keskustelun säännöt.
Miten te työssäkäyvät äidit jaksatte lastenne harrastuskuskaamiset iltaisin?
24.02.2008 |
Itsellä 3 lasta, 10v, 8v ja 6v. On ollut pakko rajoittaa harrastamisia kun olen niin naatti töiden jälkeen etten millään jaksaisi. Varsinkin kun osa harrastuksista on sellaisia joissa kaivattaisiin vanhempien panostusta...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle ne on vastapainoa työlle ja yhteistä aikaa lasteni kanssa. Mulla on jopa yhteinen harrastus nuoremman lapseni kanssa.