Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme, ei ole kova nälkä!

Vierailija
24.02.2008 |

Mies on ollut melkein koko viikonlopun kotona ja on ollut pakko syödä ns. normaalisti. Nyt se lähti puolen päivän aikaan pois ja olen syönyt sen jälkeen vain 2rkl raejuustoa ja yhden näkkärin, eikä siis ole kova nälkä ollenkaan. Ja huomenna pääsee töihin eikä mies ole kyyläämässä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän