Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saada 7v lopettamaan varastelu?

Vierailija
24.02.2008 |

siis tää on ihan toivotonta. selitetty on miljoona kertaa että mitään ei saa ottaa ilman lupaa. tänään on vienyt luvatta keittiön kaapista keksiä ja suklaata. koulussa jäi kiinni opettajien keksit taskussa. eräitäkin kertoja vienyt minulta pikkutavaroita (rannekoruja, sormuksia...). kyse ei ole siitä etteikö häntä huomioitaisi tarpeeksi. en ymmärrä mistä on edes keksinyt tällaisen toiminnan.

milloinkohan alkaa kaupasta näpistelemään. tolkutan aina ja joka kerta kun ollaan kaupassa, että käsiä ei laiteta taskuun. mitään ei kaupasta saa ottaa, ja vahdin haukkana hänen joka liikettään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin sen saada heti pois kitkettyä, nyt kun on vielä pieni. Ottaisin yhteyttä perheneuvolaankin, että saisin asiantuntija-apua.

Vierailija
2/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin itse mukaan ja palauttaessa selittäisin, mikä meni väärin. Näin toimin oman lapseni kanssa ja ainakin hänellä se toimi. Jos lapsi jää verekseltään kiinni, määrittelisin jonkin tavan, jolla lapsen tulisi korvata aiheuttamansa vahinko tai mielipaha, Pienelle lapselle pienemmät seuraukset ja suurelle suuremmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos huomaatte kotona, että siellä on joku uusi tavara, jota ette ole itse lapsellenne ostaneet, ja käy ilmi että on näpistänyt sen kaupasta, pistätte lapsen palauttamaan tavaran ja pyytämään kauppiaalta anteeksi. Jotkut tarvitsevat " isompia" opetuksia ihan kantapään kautta. En tietenkään toivo, että näin kävisi.

Vierailija
4/4 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa edes opetusmielessä lukita lasta sinne, mutta näyttää se todellisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi